Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klima albo grzeje na maxa, albo chłodzi na maxa.


team111

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i poroszę o pomoc

Moj problem dotyczy tego iż jak wspominałem w temacie klima albo grzeje na maxa jak na wyswietlaczu pokazujue 18 stopni i z taka sama temp grzeje jak ustawie maksymalna temperaturę ustawiająć na LO chłodzi na maxa problem dotyczy tego ze nie moge ustawić sobie jakiejś pośerdniej temperatury w samochodzie jaka bym chciał zaznaczam że nie ustawiam jej na "AUTO" jest to troszke wqr. jesli komuś przytrafił sie podobny przypadek bardzo proszę o radę i pomoc z góry dziekuję i seredecznie pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie od tego chyba zaczne ale dopiero w poniedziałek go podepne jak bede cos wiedział napisze ale gdyby ktos cos wiedzial to bardzo prosze pisac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam za bardzo pojęcia jak to wygląda w B6, ale jeśli jest podobnie jak w b5 to po podłączeniu VAG'a: odczytaj błędy, zapisz je, skasuj, wykonaj test elementów oraz na końcu wykonaj nastawy podstawowe i zobacz czy jest poprawa :)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszke skaplikowanym jezykiem do mnie napisales ale mam nadzieje ze gosc do ktorego pojade bedzi kumal o co chodzi ibedzie dobrze dam znac w przyszlym tygodniu dziekuje ipozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę na podstawie b5 - nie mam pojęcia jak sprawa wygląda w b6, może ktoś by mógł mnie poprawić?

Jeśli pojedziesz "na komputer" to gość na pewno będzie potrafił odczytać błędy, skasować i pewnie to zrobi.

Jak już to zrobi to niech kliknie w vagu przycisk, który zawiera w swojej nazwie "test", nie pamiętam jak się to dokładnie nazywa - powinno wyskoczyć okienko gdzie będzie się klikać "next", a w tym czasie różne silniczki będą pracować. Po tym teście można sprawdzić czy jakieś wykasowane błędy powróciły.

Następnie należałoby spróbować wykonać nastawy podstawowe:

"8. Kiedy mamy już wszystko zrobione dobrze jest Vag'iem zrobic (wręcz należałoby) tzw. nastawy podstawowe.

Czyli w Vag'u wybieramy (będąc juz w sterowniku klimy) Basic seting 04, następnie wybrac kanał 01- poczekac az wszystkie wartosci w okienkach zejdą do zera, --- wrócic do strony klimy--- skasowac błędy,jeśli są--- wejśc do adaptacji 10 --- wybrac kanał 000 i zatwierdzic (safe)."

Mam nadzieję, że to coś pomoże.

P.S. nie zapomnij zapisać jakie błędy wyskoczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki zapisze dziekuje bardzo za objasnienie tematu krok po kroku i troszke jasniejszym jezykiem pozdraawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam sie ze ten typ tak ma.Tez to kiedys przerabiałem ze na 18stopni jak sie nastawi w zimniejsze dni( zachmurzone)to grzeje na max ale tylko do momentu osiągniecia danej temp.Jezeli tak jest to jest dobrze,a jak ci to przeszkadz to zmien panel klimatronika na taki co zaczyna sie od 16c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam panel od 16st i mam tak jak kolega. Na LOW wiadomo leci zimne powietrze a jak przestawie na 16 to sie robi zbyt gorąco w aucie. Żadnych błędów w klimatroniku nie ma :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tak samo czasami aż gorącem wali zwłaszcza teraz.. na auto jest to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie występuje ten sam problem i to jest bardzo denerwujące :/ W przyszłym tygodniu zmieniam panel na 2DIN zobaczę czy będzie jakaś różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie występuje ten sam problem i to jest bardzo denerwujące :/ W przyszłym tygodniu zmieniam panel na 2DIN zobaczę czy będzie jakaś różnica.

Zmiana panelu nic nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie występuje ten sam problem i to jest bardzo denerwujące :/ W przyszłym tygodniu zmieniam panel na 2DIN zobaczę czy będzie jakaś różnica.

Zmiana panelu nic nie da.

Skąd ta pewność ? Jakieś inne pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam inny ale podobny problem, auto cały czas dmucha mi ciepłe powietrze, zrobie na 20 tak samo , zrobie na 18 tak samo , zrobie na LO leci gorące!!! Nie mam regulacji ciepła tylko mogę robic mocniej i słabiej nadmuch no i mogę wyłączyć wszystko ale i tak pod wpływem jazdy powietrze wdmuc**je mi wlotami i stale leci gorące!!!! Co to może być????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vag, sprawdź i kasuj błędy, test, nastawy podstawowe.

a klimatronik Ci nie mruga albo coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Jeżeli masz to podepnij Vag i zczytaj błędy i będziesz wiedział. Nie wiem jak jest w B6, ale w naszych B5 błędy można zczytać bezpośrednio z panelu klimy. Skoro grzeje Ci non stop na full to być może padł silniczek klapy odp za mieszanie powietrza lub sama klapa się zacieła a powodów może być kilka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pewnie standardowo potencjometr w silniczkach klap. Ja mam to samo. Niestety zrobiłem porządek tylko po stronie pasażera, bo jest łatwy dostęp po wyjęciu schowka, natomiast po stronie kierowcy jest dużo mniej miejsca. To jest mega denerwujące jak się jedzie w dłużą trasę. Doraźnie u mnie pomaga włączenie i wyłączenie całkowicie nawiewu z 5-6 razy podczas jazdy, aż klapy ustawią się poprawnie. T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...