Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak cisnienia doladowania


mario1980

Rekomendowane odpowiedzi

Witam klubowiczow chce poruszyc temat braku cisnienia a mianowicie zalozylem dzisiaj wskaznik doladowania no i okazalo sie ze na wolnych obrotach mam jakies -0.4bar a jak dam pompe to zaledwie wskazowka unosi sie powyzej zera.....moje pytanie czu odrazu wyrzucac turbo czy szukac jakiejs nieszczelnosci w dolocie.....moze macie jakies inne sugestie bardzo prosze o pomoc.Pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego a od kiedy ciśnienie doładowania sprawdza sie na wolnych obrotach, w silniku PB zawsze bedziesz miał podcisnienie dopiero jak zaczniesz jechac bedzie nadcisnienie. Sprawdz jakie masz doładowanie przy max bucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie masz odczucia przy tej max pompie?? auto idzie jak trzeba czy muli??? jesli muli do sprawdzenia WG czy nie jest otwarte caly czas a najlepiej dobrac sie do grzybka od WG po stronie goracej i sprawdzic czy ten metalowy grzybek wogole tam jeszcze jest..sprawdz DV czy jest cale i szczelne no chyba ze auto ma kopyto jak fabryka dala to szukalbym przy podlaczeniu wskaznika...jesli sie myle prosze starszyzne o poprawienie:P: decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaz jak wogole to podlaczyles? jesli jest podcisnienie to powinno byc raczej dobrze. nie masz jakis bledow na vag od n75? sprawdz szczelnosc calego ukladu dv sztange wszysktko jest opisane na forum. nie zakladajcie tematow jesli najpierw nie poszukacie tego co juz bylo setki razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączony jest dobrze - w wężyk idący z kolektora do DV. A podciśnienie które pokazuje na wolnych obrotach jest za małe bo powinno byc około 0,7bara a pokazuje 0,4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DV wymieniona ale faktem jest ze jak daje w pedal to szczerze powiem szalu nie ma poprostu mul:thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 sprawdz czy szczelny..na necie znajdziesz schemat co i jak...jesli to bedzie ok to ja bym szykowal sie do sprawdzenia czy wogole zawor od gruszki jeszcze jest...albo odlacz przewod od N75 do gruszki i zaslep z obu stron...zobaczysz czy przeladuje podczas jazdy i wejdzie w tryb awaryjny...zobrazuje Ci to troche sytuacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zakladalem DP no i zerknolem na turbinke i okazalo sie ze nie ma klapki od goracej strony tej co otwiera ja ta gruszka przyczyna braku cisnienia chyba zdjagnozowana teraz szukam turbinki najlepiej uzywana w dobrym stanie bo to tych po regeneracji to mam dystans jakby ktos cos mial prosze o kontakt 660794022

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj turbo do regeneracji, nie warto kupowac uzywki

no chyba że ktos ma w zayebystym stanie

ja ostatnio sprzedałem ze swojego AJL-a za 500zł

bez problemu hula krasula na 1 barze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegow.pewnie te tematy juz byly poruszane ale jakos nie moge znales mianowicie chodzi mi o to ze wymienilem turbo dv i n75 i podcinienie na wskazniku pokazuje mi -0.5 bara a chyba powinno byc ok.-0.7 no i nadcisnienie mam ok.0.3 bara powiem szczerze ze po wymianie n75 jeszcze nie sprawdzalem nadcisnienia a i jeszcze poprosze o jakies sufestie.pozdrawiam

---------- Post dopisany at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany at 12:35 ----------

dodam jeszcze ze na postoju dodajac gazu pokazuje mi nadcisnienie

---------- Post dopisany at 13:19 ---------- Poprzedni post napisany at 12:56 ----------

no jak sprawdzic dv bo moja jak dmucham w kruciec z boku lub zassysam powietrze przez ten cienki to w obu przypadkach pusza wiec podejrzewam ze do wymiany i to moze byc przyczyna moich dolegliwosci z podcisnieniem i nadcisnieniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak sprawdzic dv bo moja jak dmucham w kruciec z boku lub zassysam powietrze przez ten cienki to w obu przypadkach pusza wiec podejrzewam ze do wymiany i to moze byc przyczyna moich dolegliwosci z podcisnieniem i nadcisnieniem

na 100% do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...