Jaceklodz21 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Witam.Ponieważ nie znalazłem podobnego tematu to zakładam nowy. A więc mój problem polega na tym że prawdopodobnie pompa wtryskowa nie ma siły zaciągnąć paliwa z baku. A piszę prawdopodobnie bo włożyłem bańkę pod maskę z ropą i próbowałem odpalić bezpośrednio z bańki i tu pompa zassała paliwo i silnik odpalił, lecz gdy podłączam pod zbiornik paliwa nie chce zaciągnąć paliwa zalałem filtr pochodził chwile na tym co było w filtrze i zgasł.Przewody od zbiornika przedmuchiwałem kompresorem i nie były raczej zapchane powietrze przez nie przelatuje, czy to możliwe, że w pompie zepsuła się tylko trochę sekcja ssąca i nie ma siły na takiej dużej odległości ciągnąć ropy a na baniaku i 50 cm wężyku daje radę? Proszę o wypowiedź bo nie chcę kupować na marne nowej pompy. Pozdrowionka dla forumowiczów.
Mauros88 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 a filtr nie masz paliwa zapchany? drozne weze do baku?
bebos Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 No teraz jak masz wszystko suche to na pewno nie zaciągnie. Pamiętaj, żeby nie kręcić na sucho bo wtedy na pewno będzie po po pompie. Zdejmij przewody z filtra dmuchnij w zbiornik, aż przewodami wyleci ropa, zalej filtr, pompe też najlepiej, poluzuj przewody z wtrysków i kręć, aż zacznie paliwo nimi lecieć. Później zakręć przewody i musi chodzić. A napisz jeszcze jak to się stało. Tak po prostu przestał odpalać, czy paliwa zabrakło.
OLIVER Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Witam.Ponieważ nie znalazłem podobnego tematu to zakładam nowy.A więc mój problem polega na tym że prawdopodobnie pompa wtryskowa nie ma siły zaciągnąć paliwa z baku. A piszę prawdopodobnie bo włożyłem bańkę pod maskę z ropą i próbowałem odpalić bezpośrednio z bańki i tu pompa zassała paliwo i silnik odpalił, lecz gdy podłączam pod zbiornik paliwa nie chce zaciągnąć paliwa zalałem filtr pochodził chwile na tym co było w filtrze i zgasł.Przewody od zbiornika przedmuchiwałem kompresorem i nie były raczej zapchane powietrze przez nie przelatuje, czy to możliwe, że w pompie zepsuła się tylko trochę sekcja ssąca i nie ma siły na takiej dużej odległości ciągnąć ropy a na baniaku i 50 cm wężyku daje radę? Proszę o wypowiedź bo nie chcę kupować na marne nowej pompy. Pozdrowionka dla forumowiczów. A czy to tak samo się stało?czy coś kombinowałeś ? Przewody paliwowe wypinałeś przy zbiorniku jak dmuchałeś je kompresorem?Wyciągałeś czujnik paliwa ze smokiem ze zbiornika ? nie jest zapchany smok? no i filtr paliwa w jakim jest stanie ...zacznij od tego najpierw może ..
Jaceklodz21 Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Opublikowano 14 Listopada 2012 a więc filtr paliwa jest nowy węże drożne odpinałem przy zbiorniku przewód zasilający i przy pompie i dmuchałem kompresorem smok wyjety czysciutki był, a stał się tak że poprostu auto zgasło nie wiem czy przez paliwo wydawało mi się że jeszcze tam coś powinno być, ale znowu jak by pompa nie ssała to chyba wogóle nawet na bańce a z bańki ssie paliwko, oczywiście odpowietrzałem.To auto mnie poprostu wykończy ((
Illuminator Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 a może zaciąga powietrze skądś nie podcieka gdzieś ropą ? np z okolic filtra. Jeżeli masz filtr z podstawka od góry jest śruba odpowietrzająca powinna pod nią być podkładka miedziana.
Jaceklodz21 Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Opublikowano 14 Listopada 2012 napewno nie mam pozamienianych węży podłączałem do pompy wtryskowej do wejścia bezpośrednio wąż co idzie ze zbiornika i też nic z tego dodam że strzykawką taką duża 100 ml zaciagnąłem paliwo ze zbiornika z tego przewodu co idzie bezpośrednio z niego i szło paliwko ciężko bo ciężko ale szło, a co do mojej sugestii to jest taka możliwość żeby pompa zasysała ze bańki pod maską a jest już tak rozwalona że nie ma siły ze zbiornika zaciągnąć? ---------- Post dopisany at 23:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:51 ---------- a może zaciąga powietrze skądś nie podcieka gdzieś ropą ? np z okolic filtra. Jeżeli masz filtr z podstawka od góry jest śruba odpowietrzająca powinna pod nią być podkładka miedziana. z tego co mi wiadomo to jest śruba przez która wlewamy rope a nie do odpowietrzania.
Lishoo Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 Moje sugestie: Odkręć korek od wlewu paliwa do baku i słuchaj czy nie zasysa powietrza, jeżeli jest podciśnienie w baku, to pompa nie pociągnie paliwa. Jeżeli słychać zasysanie, to znaczy że otwór odpowietrzający jest zatkany, jest on jak dobrze pamiętam zaraz pod korkiem wlewu do baku i trzeba będzie go wyczyścić. Nie zakręcaj też korka od wlewu i tak próbuj czy zaciągnie paliwo. Jeżeli nie, to podejrzewam że któryś z przewodów paliwowych idących do baku jest nieszczelny i ciągnie powietrze zamiast paliwa. Posprawdzaj dobrze na łączeniach opaski czy dobrze trzymają. Gdyby pompa nie miała siły zasysać paliwa to najprawdopodobniej też nie miała by siły robić ciśnienia na wtryskach.
m3e30 Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 najpierw pompa paliwa zasysa najprawdopodobniej to jej wina. Pompa wtryskowa ma inne zadanie. Wytworzyć ciśnienie. pzdr zacznij od sprawdzenia pompy paliwa /
bebos Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 najpierw pompa paliwa zasysa najprawdopodobniej to jej wina. Pompa wtryskowa ma inne zadanie. Wytworzyć ciśnienie. pzdr zacznij od sprawdzenia pompy paliwa/ Tam nie ma pompy paliwa. Jest tylko wtryskowa "z funkcją ssania :D"
Jaceklodz21 Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Opublikowano 15 Listopada 2012 Dokładnie nie mam pompy paliwa zbiorniku, ale dziwi mnie cały czas to czemu nie chce zassać z tego zbiornika skoro z karnistra zasysa masakra jakaś poprostu. Nikt nie wie naprawdę czy jest taka możliwość że moja pompa jest juz na wyczerpaniu i nie ma siły zassać tak daleko paliwska?
OLIVER Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 . Nikt nie wie naprawdę czy jest taka możliwość że moja pompa jest juz na wyczerpaniu i nie ma siły zassać tak daleko paliwska? Kolego.To jaki problem weź ze dwa trzy metry wężyka (najlepiej przeźroczystego ) i pojemnik z paliwem ustaw na ziemi obok auta zdejmij przewód z filtra (zasilający)podłącz ten , po odpowietrzaj wszystko ładnie i palimy i sam się przekonasz czy ciągnie czy nie a powinno bez problemu...
grover Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 zobacz kolego pod hasłem pompa wstępna paliwa, która znajduje się w baku, sprawdź bezpiecznik oraz jej działanie. moja propozycja to: napełnij układ ON tak by auto odpaliło, zgaś, a następnie podepnij pod przewód który przychodzi z baku paliwa i po odpaleniu dodaj trochę gazu i przytrzymaj na obrotach chwilę, powinno zagadać, bo jak już zassie i wypełni układ to będzie chodzić. możesz jeszcze zaślepić powrót. aha i ta śrubka na f. paliwa ma być zakręcona i 100% szczelna.
trepek Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 TDI na VP37 nie ma żadnych pomp wstępnych w baku.
grover Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 więc prawidłowe odpowietrzenie powinno załatwić sprawę
Bartollo Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgadzam się kolegami VP37 nie ma pompy wstępnej bynajmniej ja nigdy nie widziałem, taki wynalazek jest w VP44 i zwie się pompa układu niskiego ciśnienia A co do problemu to niech kolega zrobi tak jak opisał to "OLIVER" i będzie wiadomo o co kaman:) Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się