domjenick Opublikowano 14 Czerwca 2008 Opublikowano 14 Czerwca 2008 no , na pewno wszyscy sa ciekawi...
Dev Opublikowano 14 Czerwca 2008 Opublikowano 14 Czerwca 2008 po mojemu ten silnik jest zajezdzony jak pięty Jezusa albo faktycznie zapchany kat, bo przy zatartej turbinie tak by nie chodził albo cos sie upierdo...... urwało w silniku
fenix185 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2008 :oklaski: stary nie obrazaj moje fury sugerujesz sie dzwiekiem ?? przeciez napisalem ze jakosc filmu jest hu... i nie naleze do katow bo jak bym taki byl to odrazu wiedzial bym co sie stalo z moim autem a zreszta kazdy moze sobie lepiej bys cos doradzil a nie krytykujesz
domjenick Opublikowano 14 Czerwca 2008 Opublikowano 14 Czerwca 2008 nie irytuj sie Marek,jak chcesz robic auto sam,to i tak wyprobujesz wszystkiego,bo co masz do stracenia-wyprubujesz -bedziesz wiedzial,a przy okazji sie czegos nauczysz
fenix185 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2008 A wiec panowie dzisiaj Wyprulem Katalizator z mojego Auta i :oklaski: wszysko wrocilo do normy :th: :th: :th: juz po odkreceniu ukladu wydechowego od turbiny odpalilem auto i weszlo wkoncu na wysze obroty jak 2tys. ktore wczesnie tylko osiagl A wiec moj Watek zostal rozwiany Chyba powinien powstac nowy temat :th: brak mocy obroty ponizej 2tys. problem z przyspieszaniem a po czasie problemy z ruszeniem z miejsca to na 100% Zapchany Katalizator :oklaski: i nie robcie tak jak ja nie kupujcie przepustnic ani przeplywek odkrecie najpierw kata i odpalcie auto to nic nie kosztuje a napewno poskutkuje :th: Dziekuje wszyskim za miala wspolprace i POMOC [br]Dopisany: 16 Czerwiec 2008, 18:58 _________________________________________________Mam tylko jeszcze jedno pytanie czy oplaca sie wstawic rure 2,5 zamiast puchy od kata czy zostawic to tak jak jest czy spaliny nie beda przez to wirowaly ?? [br]Dopisany: 16 Czerwiec 2008, 19:04 _________________________________________________No i przy szybszej jezdzie nawet nie przy wklejaniu tylko szybkiej jezdzie zapala mi sie od czasu do czasu kontrolka oleju !!! a olej jest OK !!! auto stalo troche niewiem moze musze pokasowac bledy a moze czujnik od oleju jest walniety bo jak jade szybko to sie nie swieci tylko przy zwalnianiu np. przy swiatlach zapala sie CO TO ZNACZY??
Misior Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Sprawdz sobie cisnienie manometrem albo podmien na sprawny czujnik zebys czegos nie zajechał teraz.
fenix185 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2008 a jak to sie sprawdza cisnienie manometrem ?? bo nie bardzo czaje nie mowisz teraz o kompresji wiec jak mam sprawdzic to cisnienie ?? wytlumacz mi krotko jak to sie robi ??
Misior Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Mozna np zamiast czujnika cisnienia oleju wkrecic manometr (podobnie jak do sprawdzania kompresji albo cisnienia paliwa) i sprawdzic jakie jest cisnienie na zimnym i na cieplym.
fenix185 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2008 Jeszcze jedno krotkie pytanko w ktorym miejscu sie znajduje czujnik cisnienia oleju bo czujnik oleju jest w misce a cisnienia ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się