Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przerywacz kierunków / awaryjnych


drozduu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dla osób które mają problem z przerywaczem kierunków / awaryjnych.

Przeszukałem chyba całe forum i są dwie opcje

1. albo kupno nowego -160zł wzwyż - czy to allegro czy to każdy inny sklep

2. regeneracja starego - gra warta świeczki bo 1,5stówki drogą nie chodzi a to tylko popierdółka - lecz nie długo

Odziwo nikt nie napisał o przełączniku od passka b5 - inny przycisk, ale..... cała reszta to samo - koszt 18zł na allegro - zaczepy przycisku identyczne jak do audi.

Więć gdybym wiedział to za 25zł z przesyłką to gra nie jest warta świeczki - a zwłaszcza regeneracja nie na długo

Dobrze, że ojciec ma paska :):)

Naprawdę dużo ludzi miało ten problem i pewnie dużo będzie miało.

Wymiana w b5 przed liftem banalna - wyciągnąć (najprościej wyciągnąć schowek koło awaryjnych i palcem popchać cały wyłącznik) i wsadzić nowy z przełożeniem starego przycisku - 1 minuta:D

Dziwne,że ten sam przerywacz a Audi 160zł bez opcji kupna taniego zamiennika a VW 25zł - a jak wiadomo dzisiaj to wszystko pewnie CHINA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawa tych, że przerywaczy opisana była wielokrotnie :)

bzdury piszesz, że nie opłaca się robić bo przekaźnik w przerywaczu który się uszkadza ( a konkretniej styki się wypalają ) kosztuje 15 zł w sklepie elektronicznym, 5 minut zajmuje przelutowanie przekaźnika.

Taki patent chyba podejdzie tylko do przedlifta bo nie znalazłem takowego przerywacza jak ja poszukiwałem kiedy mój mi się posypał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest na forum

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/62977-all-b5-regeneracja-przerywacza-kierunkowskazow-po-ii-lifcie/page-2?hl=przerywacz

Poza tym lepiej wymienić przekaźnik niż wsadzać zużyty przerywacz od paska, który z chwile też może świrować :P

Edytowane przez Fazii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój przekaźnik właśnie odmowił wspólpracy.. wie ktoś jaki to ma być przekaźnik?

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4468073195
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam też mam problem z tym przerywaczem a mam a4 b5 97 rok. Powiem tak moim zdaniem to nie wina przekaźnik tylko styków tzn. Tych blaszek próbowałem je bardziej docisnac i nic to nie dało ale jak przekręcam przerywacz trochę w prawo do działa prawy migacz a jak w lewo to lewy bez ruszania wajchy czy ktoś się orientuje jak te blaszki maja być żeby było ok? 

20170117203217.jpg

20170117203227.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem ten awaryjny na uzywke pojawil sie awaryjny ale kierunkow dalej nie ma,a w tym  starym ostatnio tak podoginalem te blaszki ze byly kierunki ale swiecily swiatlem ciaglym a nie bylo wogole awaryjnych,ale ten stary juz odpada bo chyba sie zepsul juz przekaznik czemu te kierunki nie dzialaja?Prosze szybko o odpowiedz z gory dziekuje .Auto jak w opisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...