Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Modyfikacje A4 B6 S-Line 1.9 AVF by Juby_p


juby_p

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro V6 3.0 220KM w oscie i sedanie ma 6.9s to jakim cudem 216KM w avancie z Quattro może miec 6.5?

Jeżeli tak jest to super, zbieram kase na korekte w moim avancie B6 Quattro z k03s <lol>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo 3,0v6 nie jedzie?

Co do 3.0v6 byna , to rzeczywiście dziwny ten silnik . Czekasz na ogień , obroty rosną ,ale ogień nie następuje.

B7 + 3.0tdi też swoje waży , jestem zdania ,że okolice 220/440 w b6 to 6,5 no max. 7 do 100 .

Co do jazdy testowej , skąd jesteście ??? Na jakiś spot się wybieracie ??

Pozdr.

p.s. mówimy o prędkości z licznika .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B6 1.9 tdi z DE zrobione niby na 240 PS (do "setki" 6,7s)

---------- Post dopisany at 18:36 ---------- Poprzedni post napisany at 18:35 ----------

Widziałem kiedyś lepszy filmik z czasami 0-100 i 100-200, ale nie mogę go znaleść :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze skoro wazy te 1800 KG to o 6.5 bedzie ciezko. moge sie mylic:wink:

Nie mylisz się, masa zabija, ale auto waży 1700KG w dyno masa jest z pasażerami tak dla ścisłości, ale masz racje ze mna na pokładzie 1800kg.

---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ----------

bo 3,0v6 nie jedzie?

Co do 3.0v6 byna , to rzeczywiście dziwny ten silnik . Czekasz na ogień , obroty rosną ,ale ogień nie następuje.

B7 + 3.0tdi też swoje waży , jestem zdania ,że okolice 220/440 w b6 to 6,5 no max. 7 do 100 .

Co do jazdy testowej , skąd jesteście ??? Na jakiś spot się wybieracie ??

Pozdr.

p.s. mówimy o prędkości z licznika .

Okolice Płocka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

usunąłem wykres bo jeden forumowicz mnie "ordynarnie" upomniał :kwasny: że wchodze komuś w wątek z moimi wykresami,propo wydechu przelot na 2 końcowych tłumikach od 3.0tdi :banan: wstawanie turba u mnie to poezja-tak chciałem,można było jescze wycisnąć pare koni więcej ale na chwilę obecną jest bezdymnie i tak zostanie,Juby sory że się wciąłem z moim tematem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

usunąłem wykres bo jeden forumowicz mnie "ordynarnie" upomniał :kwasny: że wchodze komuś w wątek z moimi wykresami,propo wydechu przelot na 2 końcowych tłumikach od 3.0tdi :banan: wstawanie turba u mnie to poezja-tak chciałem,można było jescze wycisnąć pare koni więcej ale na chwilę obecną jest bezdymnie i tak zostanie,Juby sory że się wciąłem z moim tematem

Mnie nie przeszkadzało a nawet było porównanie mojego garażowego tuningu do R-perfomence.

P.S. niedługo pokarze wykres z lepszym dołem od Twojego:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez to nie chodzi o to kto wiecej mocy zrobi,tylko zeby to polatalo jakis czas

Jak się długo nic w aucie nie robi to człowiek chory chodzi :P

U mnie silnik jest niejako na teście wytrzymałości, u niektórych na wakacjach, a swoją drogą to i serie łatwo i szybko można zjeździć.

No ale jak to kiedyś ktoś mądrze powiedział - 200ps+ w R4 tdi jest jak golenie cipki brzytwą - jeden niewłaściwy ruch i... ała

Dlatego każdy z nas stosuje zasady prawidłowego użytkowania diesla, dzięki czemu możemy cieszyć się większą mocą przez dłuższy czas, a ile? Tego chyba nikt nie wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiadomo ze przeciez nikt nie bedzie upalał 1.9 TDi 200++ na torze przez kilka h:wink:

mysle ze wiekszosc modzi dla przyjemnego wyprzedzania i czasem pogonienia hondy czy BMW na miescie:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...