Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o ocenę logów - problem z mocą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Proszę o ocenę logów A4 B5 AFN. Trochę brakuje mocy i nie może się wkręcić powyżej 3900 tyś.

Po zrobieniu logów dynamicznych dodatkowo pojawił się błąd, którego przed logami nie było:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 018 S

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1614

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06325

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Dynamiczne:

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Statyczne bez BS:

Log (0 - 003)

Log (1 - 001)

Log (2 - 014)

Log (3 - 004)

Log (4 - 007)

Log (5 - 000)

Log (6 - 013)

Log (7 - 023)

Proszę o pomoc w diagnozie

Opublikowano

Zasyfiona sprężarka i termostat do wymiany. Skoryguj dawkę paliwa na zalecaną przez pompiarzy z Boscha na 3.6 mg/R

Opublikowano

Najlepiej to zrób jeszcze 3 razy loga 011 dynamicznego.

Obecnie dziwnie to wygląda, bo w 011 masz przeładowanie, a w 010 już nie.

Jeśli masz zapasowy N75 to podmień go i zrób logi.

Poza tym dawki bym nie zmieniał, choć silnik nie uzyskał 90st.C (wskazanie wartości jeszcze by spadło).

Opublikowano

dawke paliwa tnie bo przepływomierz powietrza zaniża... tak mi się wydaje przynajmniej bo u mnie też ciął dawki paliwa jak mialem troche nie sprawną przepływke, po wymianie (Logi VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ) juz dawka paliwa byla ok... to porównajcie moje logi z jego, u niego powietrze między 500 a 700... a u mnie 850-870.

00575 - Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej

Opublikowano
dawke paliwa tnie bo przepływomierz powietrza zaniża... tak mi się wydaje przynajmniej ...

Właśnie to mi umknęło przy pisaniu posta.

również podejrzewam przepływkę, że jest szrot.

Opublikowano

Podsumowując:

- termostat do wymiany

- turbo do czyszczenia

Chyba od tego trzeba zacząć.

---------- Post dopisany 24-11-2012 at 16:04 ---------- Poprzedni post napisany 19-11-2012 at 09:47 ----------

Więc tak:

- wymieniony termostat - teraz temperaturę trzyma ok

- wymieniony filtr powietrza

- wyczyszczona przepływka

- wyczyszczona turbina

Logi dynamiczne po czyszczeniu turbiny:

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Co o tym myślicie ?

Opublikowano

Doladowanie ok , ale przeplywomierz tnie dawke . Nie kupujcie narazie tylko podmiencie od innego na probe .

Opublikowano
Doladowanie ok , ale przeplywomierz tnie dawke . Nie kupujcie narazie tylko podmiencie od innego na probe .

Spanky miałem do ciebie pisać ale widzę, że już luknąłeś na to. Moc wróciła a przynajmniej tak mówi kumpel. Nie wiem czy zamiana przepływki tu coś da bo ta moja to chyba w takim stanie jak ta kolegi.

Moja - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Kolegi - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Więc nie wiem czy jest sens podmieniać.

Opublikowano

Spankiemu chodziło zapewne bardziej o log 008 niż 003.

Opublikowano

A gdzie log 008 na przepływce kolegi?

Twoja tnie, jak napisano wyżej.

Opublikowano

Też słabo. Może gdzieś jest nieszczelność w dolocie...

Opublikowano

Witam

Logi jeszcze raz wykonane z zaślepionym Egr-em i ponownie przeczyszczoną przepływką:

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Co o tym myślicie ?

Opublikowano

Spróbuj przeczyścić (przemyć rozpuszczalnikiem) przepływomierz. W logu 008 widać, że jego odczyty tną dawkę. Nie wiem jak w tych przepływomierzach z wymiennymi wkładkami ale te starego typu (nierozbieralna tuba) można było śmiało moczyć w benzynie ekstrakcyjnej bądź nitro. Jeśli to nie pomoże to elektronika przepływki szwankuje.

Opublikowano
Opublikowano

Teraz wszystko gra, aczkolwiek trochę małe wskazania MAF. Tak mi się wydaje.

U kogo robiłeś program?

Opublikowano
Teraz wszystko gra, aczkolwiek trochę małe wskazania MAF. Tak mi się wydaje.

U kogo robiłeś program?

U kolegi z forum ale nie chciałbym reklamy robić. Jak jesteś zainteresowany to na PW.

Opublikowano
Teraz wszystko gra, aczkolwiek trochę małe wskazania MAF. Tak mi się wydaje.

U kogo robiłeś program?

może nie aż tak małe wskazania MAF, choć na seryjnym programie MAF dosyć nisko już mierzył ....

auto było robione "na odległość" przeze mnie ... :wink:

Opublikowano
Teraz wszystko gra, aczkolwiek trochę małe wskazania MAF. Tak mi się wydaje.

U kogo robiłeś program?

może nie aż tak małe wskazania MAF, choć na seryjnym programie MAF dosyć nisko już mierzył ....

auto było robione "na odległość" przeze mnie ... :wink:

Podsumowując. Auto ładnie chodzi i wszystko jest ok :) Więc polecam kolegę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...