tom2009 Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Witam Proszę o ocenę logów A4 B5 AFN. Trochę brakuje mocy i nie może się wkręcić powyżej 3900 tyś. Po zrobieniu logów dynamicznych dodatkowo pojawił się błąd, którego przed logami nie było: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 018 S Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1614 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Dynamiczne: Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne bez BS: Log (0 - 003) Log (1 - 001) Log (2 - 014) Log (3 - 004) Log (4 - 007) Log (5 - 000) Log (6 - 013) Log (7 - 023) Proszę o pomoc w diagnozie
Tommy Gun Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Zasyfiona sprężarka i termostat do wymiany. Skoryguj dawkę paliwa na zalecaną przez pompiarzy z Boscha na 3.6 mg/R
banshee Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Najlepiej to zrób jeszcze 3 razy loga 011 dynamicznego. Obecnie dziwnie to wygląda, bo w 011 masz przeładowanie, a w 010 już nie. Jeśli masz zapasowy N75 to podmień go i zrób logi. Poza tym dawki bym nie zmieniał, choć silnik nie uzyskał 90st.C (wskazanie wartości jeszcze by spadło).
daroA4 Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 dawke paliwa tnie bo przepływomierz powietrza zaniża... tak mi się wydaje przynajmniej bo u mnie też ciął dawki paliwa jak mialem troche nie sprawną przepływke, po wymianie (Logi VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ) juz dawka paliwa byla ok... to porównajcie moje logi z jego, u niego powietrze między 500 a 700... a u mnie 850-870. 00575 - Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej
banshee Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 dawke paliwa tnie bo przepływomierz powietrza zaniża... tak mi się wydaje przynajmniej ... Właśnie to mi umknęło przy pisaniu posta. również podejrzewam przepływkę, że jest szrot.
tom2009 Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Opublikowano 24 Listopada 2012 Podsumowując: - termostat do wymiany - turbo do czyszczenia Chyba od tego trzeba zacząć. ---------- Post dopisany 24-11-2012 at 16:04 ---------- Poprzedni post napisany 19-11-2012 at 09:47 ---------- Więc tak: - wymieniony termostat - teraz temperaturę trzyma ok - wymieniony filtr powietrza - wyczyszczona przepływka - wyczyszczona turbina Logi dynamiczne po czyszczeniu turbiny: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Co o tym myślicie ?
spanky Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Doladowanie ok , ale przeplywomierz tnie dawke . Nie kupujcie narazie tylko podmiencie od innego na probe .
tom2009 Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Opublikowano 24 Listopada 2012 Doladowanie ok , ale przeplywomierz tnie dawke . Nie kupujcie narazie tylko podmiencie od innego na probe . Spanky miałem do ciebie pisać ale widzę, że już luknąłeś na to. Moc wróciła a przynajmniej tak mówi kumpel. Nie wiem czy zamiana przepływki tu coś da bo ta moja to chyba w takim stanie jak ta kolegi. Moja - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Kolegi - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Więc nie wiem czy jest sens podmieniać.
banshee Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Spankiemu chodziło zapewne bardziej o log 008 niż 003.
tom2009 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 Doladowanie ok , ale przeplywomierz tnie dawke . Nie kupujcie narazie tylko podmiencie od innego na probe . spanky logi z moją przepływką: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
banshee Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 A gdzie log 008 na przepływce kolegi? Twoja tnie, jak napisano wyżej.
tom2009 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 To przepływka kolegi a wyżej na mojej: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
banshee Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Też słabo. Może gdzieś jest nieszczelność w dolocie...
tom2009 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2012 Witam Logi jeszcze raz wykonane z zaślepionym Egr-em i ponownie przeczyszczoną przepływką: Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Co o tym myślicie ?
trepek Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Spróbuj przeczyścić (przemyć rozpuszczalnikiem) przepływomierz. W logu 008 widać, że jego odczyty tną dawkę. Nie wiem jak w tych przepływomierzach z wymiennymi wkładkami ale te starego typu (nierozbieralna tuba) można było śmiało moczyć w benzynie ekstrakcyjnej bądź nitro. Jeśli to nie pomoże to elektronika przepływki szwankuje.
tom2009 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 Luknijcie na te logi po programie Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
banshee Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Teraz wszystko gra, aczkolwiek trochę małe wskazania MAF. Tak mi się wydaje. U kogo robiłeś program?
tom2009 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2013 Teraz wszystko gra, aczkolwiek trochę małe wskazania MAF. Tak mi się wydaje.U kogo robiłeś program? U kolegi z forum ale nie chciałbym reklamy robić. Jak jesteś zainteresowany to na PW.
spanky Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Teraz wszystko gra, aczkolwiek trochę małe wskazania MAF. Tak mi się wydaje.U kogo robiłeś program? może nie aż tak małe wskazania MAF, choć na seryjnym programie MAF dosyć nisko już mierzył .... auto było robione "na odległość" przeze mnie ...
tom2009 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2013 Teraz wszystko gra, aczkolwiek trochę małe wskazania MAF. Tak mi się wydaje.U kogo robiłeś program? może nie aż tak małe wskazania MAF, choć na seryjnym programie MAF dosyć nisko już mierzył .... auto było robione "na odległość" przeze mnie ... Podsumowując. Auto ładnie chodzi i wszystko jest ok Więc polecam kolegę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się