matyss___ Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Opublikowano 28 Listopada 2012 wymieniłem dzisiaj turbine i.........auto nie jedzie ...turbina zaczyna coś tam ciagnac dopiero od 3 tys ...jakies sugestie?
Kowi87 Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 zaoliwiłeś ją podczas montazu?? sprawdziłeś wszystkie weżyki? u mnie po zmainie na auto z softem na ~140km, turbinka normalnie pracowała, a nawet polepszyła sie góra
matyss___ Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Opublikowano 28 Listopada 2012 zaoliwiona była i zatkana korkami...jak koreczek sciagnołem to olej lekko kapał.weżyki i wszystko podłaczone ....
Kowi87 Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 Sprawdź dobrze czy masz wszystko moze gdzieś sie wezyk zagiął albo cos pomyliłeś
matyss___ Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2012 sztanga podciśnienie rusza ...sciagałem i zakładałem weżyk ---------- Post dopisany at 20:37 ---------- Poprzedni post napisany at 19:42 ---------- jutro zrobie logi.. ---------- Post dopisany 29-11-2012 at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany 28-11-2012 at 20:37 ---------- zrobilem loga dyn Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM cos takiego wyszlo... 4 bieg ---------- Post dopisany 01-12-2012 at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany 29-11-2012 at 20:33 ---------- dzisiaj wymieniłem turbine na orginalna afn i auto jeździ noprmalnie...coś z tym turbo nie tak ...w poniedziałek dzwonie do gościa i odsyłam ja dzieki za podpowiedzi wiekszośc wykorzystałem i pomogły mi podjac jak sie okazuje odpowiednia decyzje o wymianie na stare
Kowi87 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 A to kupowałes nowe?? było oddać na gwarancje, moje pierwsze też było wadliwe, ale nie było problemu z wymianą, drugie dostało mega dużo oleju na start:wink:
matyss___ Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2012 w sumie kupiłem jedno wsadziłem i autko kreci sie dopiero od 2500obr ...wczoraj wsadziłem turbo z afn z przed wymiany i auto zapierdziela jak głupie....jutro planuje dac turbinie jeszzce jedna szanse i wyreguluje innaczej sztange i wsadze te z awx spowrotem ...jak nie zadziała znowu, to odsyłam ja ..mam na nia rok gwarancji a kupiłem dokladnie ta: TURBOSPRĘŻARKA VW PASSAT 1.9 TDI 130 PS AFV AWX (2770861287) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. duzo oleju na start?? czyli co od góry wlac oleju tam gdzie sie przykreca rurke? tak , zeby wyciekło?
fusse Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 nie musisz robic takich beznadziejnych zabiegów. zamontuj turbo, nie zakladaj weza od filtra. wloz tam palec i zablokuj walek. odpal silnik, pare sekund i olej w pelni przeplywa przez turbo. a nie jakies zalewanie turba. aha , palca Ci nie urwie. co do poznego wstawania, to raczej niewysterowana dobrze sztanga. turbo awx powinno pracowac tak jak Kowi pisal, raczej tak samo jak ori. skracaj sztange. ---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:49 ---------- a co do zakupów, mogles kupic 230stki i turbo brd. to chociaz problem z zacinającym vnt by Ci odpadł. a na wtryskach 230 mialbys krótsze czasy wtrysku tej samej dawki co na 216. ---------- Post dopisany at 21:55 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ---------- aaa i jak bedzie reklamowal turbo,to nie mow przypadkiem,ze do afna wkladales, bo nie uzna Ci gwarancji .
matyss___ Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 dzwoniłem do gościa kóry mi sprzedał turbinke i powiedział, zebym skrócił sztange o ok 3 obr , jak nie pomoże to jeszcze 2 obroty a jak to juz nie pomoże to zebym ja mu wysłal.
matyss___ Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 wsadziłem znów ta z awx i skracałem i skracałem i cisz zero ciagniecia...jak zaczeełem spowrotem wracac , czyli wydłużac , to jak doszedłem do pewnego momentu to kreciła sie od 2800obr a nizej nie wiec złom..takze autko lata znów na seryjnej turbawce a ta odsyłam..juz wszystko ugadałem..
fusse Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 no nie wierze, albo zepsuta, albo moze jakas dziura w dolocie ? dziura w podcisnieniach? przeciez awx to taka piczka mala ,ze powinna naprawde bardzo szybko wstawac.
matyss___ Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 moja działa jak nalezy a ta awx nie wiec coś z nia jest nie tak
fusse Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 ok, napisz jak przyjdzie nowa, lub jak bedzie ekspertyza jakas
clinque Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 mialem podobnie jak turbawka byla ujowa, na 1 i 2jce nawet nie zdazyla napompowac zadanego cisnienia, kupilem druga z pewnego zrodla i do dzis jest ok
matyss___ Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2012 clinque u mnie było podobnie na 1 i 2 tez nic nie nadazała pompowac ..chociaz świstanie było słychac ---------- Post dopisany 11-12-2012 at 15:18 ---------- Poprzedni post napisany 03-12-2012 at 22:30 ---------- dzisiaj przyszła turbinka ..jutro planuje wstawic i napisze co i jak
matyss___ Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2012 z tego co mi mówiłe cąły szef tej firmy to:poprawili delikatnie geometrie i lekko ja podkreciłi..ale co i jak to ja nie wiem ..wsadze i zobacze jak nie bedzioe ciagła od min 1700 to złom
cowboy Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 dzwoniłem do gościa kóry mi sprzedał turbinke i powiedział, zebym skrócił sztange o ok 3 obr , jak nie pomoże to jeszcze 2 obroty a jak to juz nie pomoże to zebym ja mu wysłal. jesli turbina była sprzedawana jako zregenrowana to powinna miec ustawioną sztange na fabryczne ustawienia i powinna z dołu dmuchać jak trzeba, a nie klient ma skracac o 3 obroty bo pompuje od 3000 rpm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się