Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Truckerzy


RS

Rekomendowane odpowiedzi

Ale tam na działalności,a sprzęt leciwy

Jeśli ma się doświadczenie to można przebierać, a bez nie bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie


Jeśli ma się doświadczenie to można przebierać, a bez nie bardzo.
już bez doświadczenia idzie wybierać :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc jakiej firmy szukać? Na działalność jest zła? Prosiłbym o jakiś wskazówki.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc jakiej firmy szukać? Na działalność jest zła? Prosiłbym o jakiś wskazówki.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Jeśli nie znasz dobrze firmy to nie pchaj się na działalność i amen. Nie ma co dążyć tematu. Jeśli chesz zdobyć doświadczenie, to idź na umowę na najniższa krajową, a reszta pod stołem. Na początku i tak nikt ci nie da normalnej wypłaty i mów od razu ze na przyuczenie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc jakiej firmy szukać? Na działalność jest zła? Prosiłbym o jakiś wskazówki.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Kolego w naszym regionie jest sporo firm z trójmiasta co szukają kierowców bez doświadczenia. Także jest w czym wybrać. Poszukaj dobrze na olx.pl Organika jak Patryk mówi działalność i sprzęt leciwy. A dodatkowo masz wszystko kraj i zagranica. Zależy gdzie Cie wywalą. Najlepiej idź gdzieś do firmy na umowę. Jeździłeś gdzieś czy jesteś świeżo po prawku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś tam jeździłem na C, ale na ce swiezak.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś tam jeździłem na C, ale na ce swiezak.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

To jest trochę roboty w trójmieście dla młodych z nie dużym doświadczeniem. Spytaj w Firmie Auto-Diesel, Rapid z Pruszcza, Ir-Trans, Alegre, Bulczak transport z Gdyni(tu na priv mogę Ci podać numer i więcej info sam tam zaczynałem). Ale większość fimr mieści się w trójmieście więc tam lepiej szukać Widzę auto masz więc niema problemu z dojazdem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Panowie używa ktoś może nawigacji Snooper Truckmate pro ? Jest pomocna ciężarowcom ?

http://www.ermid.pl/Nawigacja-ciezarowek-Snooper-Truckmate,c,1#t

Edytowane przez taktuś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema ja biegam już kilka latek z firaną w miedzy czasie targałem stare Frigo... pod Dachserem w DE . A teraz ino ano Polska Norwegia.. Dobrze trafione bo weekendy w domku... do świnoujścia 3 h drogi.

Zima jak zima raz do d*py a raz idzie latać u nas -15 i masakra a tam przy -25 mało co czuć :)

Co się wetnę w temaciory i ominę już to co gdzie i jakto jeszcze napomknę że na A1 dzikusy porobione z prysznicami za FREE to Bajka ....

W zeszłym tygodniu wracałem z Bratysławy przez donovaly i Barwinek do góry i akurat pech chciał że pauza ok 330km od domku na A1 na wysokości włocławka gdzieś jakoś takoś....

Super idziesz na dzikusie do WC a tam shower czyściutko jakaś babeczka pilnuje super wielki LAJK !

Pozdro !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy szuka kierowców.

Raczej z Pomorza, ale pewnie do dodgadania.

Umowa o pracę, pełen etat itd.

509817164

lub

504260166

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

U mnie w firmie jest taki zwyczaj, że to kierowca wybiera sobie pojazd, na którym będzie pracował.

Mam wybór między dwoma pojazdami:

* TGX 26.440 XLX BL 6x2

* VOLVO FH 420 Medium 6X2

Mamy takie konfiguracje w firmie i jak do tej pory Man bije na głowę Volvo jeśli chodzi o bezawaryjność.

Volvo ma ok 50tys km nalotu i ciągle coś się tam dzieje. A to pompa AdBlue, a to zginęły wycieraczki itp.

Napakowali tam tyle elektroniki, że sami mechanicy w Kutnie wysiadają i rwą sobie włosy z głowy.

Man (3szt) jak do tej pory bezawaryjny. Raz tylko padł panel klimy postojowej.

Wizualnie to Volvo bije Mana na głowę

Cena podobna ok 1000E Volvo droższe, ale to nie gra roli

Teraz pytanie co Wy byście wybrali i dlaczego :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie prosty wybór,bo nie lubię Mana,a mam sentyment do Volva.

Man ma starą konstrukcję więc chodzi wszystko nowe jest kruche plastikowe,przekombinowane na chińskich kabelkach,elektronicznych zaworach,przyciskach...

Najlepsza jest teraz Scania (wypsiu napisze bo nią jeżdżę, :grin: ),bo jest stara wygodna mocna,a zmiany są przemyślane i kosmetyczne,a przez rok nie zapaliła się nawet niepokojąca kontrolka.

Edytowane przez GILI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie prosty wybór,bo nie lubię Mana,a mam sentyment do Volva.

Man ma starą konstrukcję więc chodzi wszystko nowe jest kruche plastikowe,przekombinowane na chińskich kabelkach,elektronicznych zaworach,przyciskach...

Najlepsza jest teraz Scania (wypsiu napisze bo nią jeżdżę, :grin: ),bo jest stara wygodna mocna,a zmiany są przemyślane i kosmetyczne,a przez rok nie zapaliła się nawet niepokojąca kontrolka.

Czekam na ofertę Scanii, podobno droższa w zakupie. MAN i Volvo ok 83tys Euro netto

MAN dla mnie jest jakoś toporny. Taki niemiecki Kamaz ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mijal ktos z Was kiedys ciezarowki z duzym czerwonym napisem nad szyba Owczarek? Auta mojego brata....:-) i troche moja :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


MAN dla mnie jest jakoś toporny. Taki niemiecki Kamaz ;-)

Jeździłem trochę Manem i szczerze powiedziawszy strasznie plastikowy w środku. Plastiki w środku twarde trzeszczące skrzypiące zwłaszcza na Polskich drogach. Na równe niemieckie autostrady ok. Jeśli chodzi o miejsce w kabinie to duża przestronna na pochwałę zasługują boczne schowki oraz lodówka która jest duża i pojemna, całkiem dobrze chłodzi. Przy ściankach wiele produktów potrafiła mrozić. Minus to bardzo słabe wykonanie tej lodówki zawiasy plastikowe od podnoszonej klapy które się często wyłamują. Łóżka nie należą do zbyt wygodnych. Na minus też szczelność kabiny zwłaszcza od spodu przez którą dostaje się sporo kurzu do środka. Kilka razy dziennie trzeba kurze ścierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAN dla mnie jest jakoś toporny. Taki niemiecki Kamaz ;-)

Jeździłem trochę Manem i szczerze powiedziawszy strasznie plastikowy w środku. Plastiki w środku twarde trzeszczące skrzypiące zwłaszcza na Polskich drogach. Na równe niemieckie autostrady ok. Jeśli chodzi o miejsce w kabinie to duża przestronna na pochwałę zasługują boczne schowki oraz lodówka która jest duża i pojemna, całkiem dobrze chłodzi. Przy ściankach wiele produktów potrafiła mrozić. Minus to bardzo słabe wykonanie tej lodówki zawiasy plastikowe od podnoszonej klapy które się często wyłamują. Łóżka nie należą do zbyt wygodnych. Na minus też szczelność kabiny zwłaszcza od spodu przez którą dostaje się sporo kurzu do środka. Kilka razy dziennie trzeba kurze ścierać.

W MAN jeden schowek jest zarezerwowany na klimatyzację postojową, a Volvo ma tak to rozwiązane, że schowki są puste i to wielki plus. U nas max 3 dni w budzie, więc idzie przeżyć.

Plastiki w Niemcy faktycznie tragiczne :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...