Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Mocny hamulec na lato, słabszy na zime.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wytłumasz wiec nam wszystkim dlaczego nie założe seryjnego hebla po zmianie piasty z 4F C6

bo bardzo jestesmy ciekawi, a ja najbardziej, słuchamy....

Opublikowano
wytłumasz wiec nam wszystkim dlaczego nie założe seryjnego hebla po zmianie piasty z 4F C6

bo bardzo jestesmy ciekawi, a ja najbardziej, słuchamy....

masz tu dwa obrazki i domyśl się sam jak jesteś taki dobry, bo te dwie tarcze zakładam zamiennie u siebie na seryjnych zwrotnicach, nie ruszając piast.

maly_hebel.jpg

i

hebel_duzy.jpg

Opublikowano

tak też mi wyszło, ok 13mm tak zeby tarcze wycentrować po środku w zacisku... , ale myślę że sprawnie myślący tokarz ogarną by bez problemu taki temat tak aby dystans ładnie wchodził na piastę i pod felgę, a wtedy jeszcze 15mm dystane na tył i mamy złoty środek ;)

Opublikowano
wytłumasz wiec nam wszystkim dlaczego nie założe seryjnego hebla po zmianie piasty z 4F C6

bo bardzo jestesmy ciekawi, a ja najbardziej, słuchamy....

masz tu dwa obrazki i domyśl się sam jak jesteś taki dobry, bo te dwie tarcze zakładam zamiennie u siebie na seryjnych zwrotnicach, nie ruszając piast.

http://s8.postimage.org/wouj0hwvl/maly_hebel.jpg

i

http://s13.postimage.org/h5bl40mer/hebel_duzy.jpg

te wymiary znam na pamieć, mogłeś zaoszczędzic sobie pracy

abys w koncy zrozumiał o co chodzi z piastami

wystarczy spojrzec na wysokosci tarcz

A4 - 46.6 mm

A6 - 59.7 mm

róznica 13mm jest niwelowana na piascie która jest o ta wartosc dłuższa

bo zwrotnica i mocowanie jarzma do zwrotnicy jest taka sama w A4 B6

jak i A6 C6, czyz nie ?

dlatego tez wole zmienic piasty razem z łozyskami i nie cudowac z dystansami pomiedzy tarcza a piastą

Twoja opcja jest tańsza, to nie podlega dyskusji

ale obie wymagają założenia dystansu na tylne koła

Opublikowano
tak też mi wyszło, ok 13mm tak zeby tarcze wycentrować po środku w zacisku... , ale myślę że sprawnie myślący tokarz ogarną by bez problemu taki temat tak aby dystans ładnie wchodził na piastę i pod felgę, a wtedy jeszcze 15mm dystane na tył i mamy złoty środek ;)

sprawdziłem w rysunkach technicznych - 13,5mm, tylko konstrukcja centrowania piasty przy takim dystansie daje bardzo cienkie scianki jakbyś zrobił to z monolitu. Na tyle też mam dystanse 13,5mm tak jak i z przodu, tylko u mnie felga 8,5x18 i jakieś małe ET, felgi wchodzą na styk.

---------- Post dopisany at 23:03 ---------- Poprzedni post napisany at 22:57 ----------

wytłumasz wiec nam wszystkim dlaczego nie założe seryjnego hebla po zmianie piasty z 4F C6

bo bardzo jestesmy ciekawi, a ja najbardziej, słuchamy....

masz tu dwa obrazki i domyśl się sam jak jesteś taki dobry, bo te dwie tarcze zakładam zamiennie u siebie na seryjnych zwrotnicach, nie ruszając piast.

http://s8.postimage.org/wouj0hwvl/maly_hebel.jpg

i

http://s13.postimage.org/h5bl40mer/hebel_duzy.jpg

te wymiary znam na pamieć, mogłeś zaoszczędzic sobie pracy

abys w koncy zrozumiał o co chodzi z piastami

wystarczy spojrzec na wysokosci tarcz

A4 - 46.6 mm

A6 - 59.7 mm

róznica 13mm jest niwelowana na piascie która jest o ta wartosc dłuższa

bo zwrotnica i mocowanie jarzma do zwrotnicy jest taka sama w A4 B6

jak i A6 C6, czyz nie ?

dlatego tez wole zmienic piasty razem z łozyskami i nie cudowac z dystansami pomiedzy tarcza a piastą

Twoja opcja jest tańsza, to nie podlega dyskusji

ale obie wymagają założenia dystansu na tylne koła

i przez to twoja opcja nie daje możliwości powrotu do oryginału bez kombinowania, a ja zrobiłem harego potera z PA9 na przedniej osi i to co widzisz na fotce jest bezpośrednio po zdjęciu koła :)

Opublikowano

do oryginału wracasz ta samą drogą

Opublikowano
do oryginału wracasz ta samą drogą

translejt plis

Opublikowano

ładne kotwice :thumbup1:

Opublikowano

hebelki po piaskowaniu

Zdj_cie0302.jpg

i po malowaniu :D

Zdj_cie0305.jpg

Zdj_cie0307.jpg

---------- Post dopisany 10-05-2013 at 21:24 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2013 at 21:15 ----------

założone

Zdj_cie0350.jpg

Opublikowano

Mogłeś zostawic srebrne felgi albo pomalowac zaciski w ten kolor

Opublikowano

Tylny setup założony, przebajerzony, przekombinowany i PASUJE WSIO :kox:

Zdj_cie0441.jpg

Zdj_cie0444.jpg

Opublikowano

Ki ciort ?

Opublikowano

330?

Opublikowano

raczej 300 mm

Opublikowano

300mm od s4 b6 a zaciski od pejtona W12 :decayed: jest tak prosto to przerobić że szok. Flexa do ręki, pare kosmetycznych zabiegów i pasi malinowo szystko.

---------- Post dopisany at 23:01 ---------- Poprzedni post napisany at 22:52 ----------

Qrna chata, zapomniałem blach pod tarcze założyć. A tak się zastanawiałem czemu na fotce nic ten hamulec nie większy obrazowo :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...