Dev Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 wytłumasz wiec nam wszystkim dlaczego nie założe seryjnego hebla po zmianie piasty z 4F C6 bo bardzo jestesmy ciekawi, a ja najbardziej, słuchamy....
McGiver Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2012 wytłumasz wiec nam wszystkim dlaczego nie założe seryjnego hebla po zmianie piasty z 4F C6bo bardzo jestesmy ciekawi, a ja najbardziej, słuchamy.... masz tu dwa obrazki i domyśl się sam jak jesteś taki dobry, bo te dwie tarcze zakładam zamiennie u siebie na seryjnych zwrotnicach, nie ruszając piast. i
pioteros Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 tak też mi wyszło, ok 13mm tak zeby tarcze wycentrować po środku w zacisku... , ale myślę że sprawnie myślący tokarz ogarną by bez problemu taki temat tak aby dystans ładnie wchodził na piastę i pod felgę, a wtedy jeszcze 15mm dystane na tył i mamy złoty środek
Dev Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 wytłumasz wiec nam wszystkim dlaczego nie założe seryjnego hebla po zmianie piasty z 4F C6bo bardzo jestesmy ciekawi, a ja najbardziej, słuchamy.... masz tu dwa obrazki i domyśl się sam jak jesteś taki dobry, bo te dwie tarcze zakładam zamiennie u siebie na seryjnych zwrotnicach, nie ruszając piast. http://s8.postimage.org/wouj0hwvl/maly_hebel.jpg i http://s13.postimage.org/h5bl40mer/hebel_duzy.jpg te wymiary znam na pamieć, mogłeś zaoszczędzic sobie pracy abys w koncy zrozumiał o co chodzi z piastami wystarczy spojrzec na wysokosci tarcz A4 - 46.6 mm A6 - 59.7 mm róznica 13mm jest niwelowana na piascie która jest o ta wartosc dłuższa bo zwrotnica i mocowanie jarzma do zwrotnicy jest taka sama w A4 B6 jak i A6 C6, czyz nie ? dlatego tez wole zmienic piasty razem z łozyskami i nie cudowac z dystansami pomiedzy tarcza a piastą Twoja opcja jest tańsza, to nie podlega dyskusji ale obie wymagają założenia dystansu na tylne koła
McGiver Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2012 tak też mi wyszło, ok 13mm tak zeby tarcze wycentrować po środku w zacisku... , ale myślę że sprawnie myślący tokarz ogarną by bez problemu taki temat tak aby dystans ładnie wchodził na piastę i pod felgę, a wtedy jeszcze 15mm dystane na tył i mamy złoty środek sprawdziłem w rysunkach technicznych - 13,5mm, tylko konstrukcja centrowania piasty przy takim dystansie daje bardzo cienkie scianki jakbyś zrobił to z monolitu. Na tyle też mam dystanse 13,5mm tak jak i z przodu, tylko u mnie felga 8,5x18 i jakieś małe ET, felgi wchodzą na styk. ---------- Post dopisany at 23:03 ---------- Poprzedni post napisany at 22:57 ---------- wytłumasz wiec nam wszystkim dlaczego nie założe seryjnego hebla po zmianie piasty z 4F C6bo bardzo jestesmy ciekawi, a ja najbardziej, słuchamy.... masz tu dwa obrazki i domyśl się sam jak jesteś taki dobry, bo te dwie tarcze zakładam zamiennie u siebie na seryjnych zwrotnicach, nie ruszając piast. http://s8.postimage.org/wouj0hwvl/maly_hebel.jpg i http://s13.postimage.org/h5bl40mer/hebel_duzy.jpg te wymiary znam na pamieć, mogłeś zaoszczędzic sobie pracy abys w koncy zrozumiał o co chodzi z piastami wystarczy spojrzec na wysokosci tarcz A4 - 46.6 mm A6 - 59.7 mm róznica 13mm jest niwelowana na piascie która jest o ta wartosc dłuższa bo zwrotnica i mocowanie jarzma do zwrotnicy jest taka sama w A4 B6 jak i A6 C6, czyz nie ? dlatego tez wole zmienic piasty razem z łozyskami i nie cudowac z dystansami pomiedzy tarcza a piastą Twoja opcja jest tańsza, to nie podlega dyskusji ale obie wymagają założenia dystansu na tylne koła i przez to twoja opcja nie daje możliwości powrotu do oryginału bez kombinowania, a ja zrobiłem harego potera z PA9 na przedniej osi i to co widzisz na fotce jest bezpośrednio po zdjęciu koła
McGiver Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2012 do oryginału wracasz ta samą drogą translejt plis
McGiver Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Opublikowano 10 Maja 2013 hebelki po piaskowaniu i po malowaniu ---------- Post dopisany 10-05-2013 at 21:24 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2013 at 21:15 ---------- założone
Dev Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Mogłeś zostawic srebrne felgi albo pomalowac zaciski w ten kolor
McGiver Opublikowano 6 Lipca 2013 Autor Opublikowano 6 Lipca 2013 Tylny setup założony, przebajerzony, przekombinowany i PASUJE WSIO
McGiver Opublikowano 6 Lipca 2013 Autor Opublikowano 6 Lipca 2013 300mm od s4 b6 a zaciski od pejtona W12 jest tak prosto to przerobić że szok. Flexa do ręki, pare kosmetycznych zabiegów i pasi malinowo szystko. ---------- Post dopisany at 23:01 ---------- Poprzedni post napisany at 22:52 ---------- Qrna chata, zapomniałem blach pod tarcze założyć. A tak się zastanawiałem czemu na fotce nic ten hamulec nie większy obrazowo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się