pietrach Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Witam wszystkich. Chciałbym was zapytać o zdanie jednocześnie liczę na małą pomoc...mam problem tego typu że, kupiłem samochód Audi A4 3.0 TDi 204 KM jakies poltora miesiąca temu i własciwie od początku co jakiś czas przy biegu jałowym i schodzeniu prędkości do zera, samochód lekko się dziwnie trząsł, zgasł mi nawet kilka razy, przed chwilą jadąc do domu zauważyłęm chmure siwego dymu wydobywającego się z tłumików. ledwo co dojechałem, samochód mi zgasł , żadne konrtolki mi się nie paliły, temperatura silnika również ok, czy ktoś byłby w stanie mi podpowiedzieć co to może być ?? Wczesniej zdarzało się to raz na jakiś czas, i przez chwilkę, teraz cały czas się trząsł i dymił....
WWY_30606 Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Zrób logi jakieś tak Ci nikt nie wywróży, ale ja obstawiam pompki ;d
lukwas1992 Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 sprawdź pompki ale wcześniej może kompresję zmierz na cylindrach...
Musashi Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 podepnij kolego VAGa, odczytaj bledy i korekcje wtryskow. wyglada to na problem z ukladem zasilania. ALe czy to wtryskiwacze, czy regulacja cisnien w listwie, bez diagnostyki nie ocenisz.
pietrach Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Opublikowano 24 Listopada 2012 podpinałem wczesniej kilka rany pod komputer, ponoć nie wykazywał poważniejszych błędów. ale miał jakieś tam z dwoma świecami żarowymi, coś z przepustnicą. mam to zapisane gdzieś.
Musashi Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Ale informacja, ze mam to zapisane gdzies, lub ze bylo podpinane i ponoc nie wykazywal bledow dla mnie nie niesie danych diagnotycznych. A podpinales sam czy ktos?
pietrach Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Opublikowano 24 Listopada 2012 kilka razy już był podpinany, raz przed kupnem, drugi i trzeci raz u elektryka bo mialem problem z żarówkami, ponoć nic poważnego nie wykazywało.
Musashi Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Ale przeczytaj co napisales, - ponoć. Jezeli chcesz od nas jakas sugestie w rozwiazaniu problemu, albo konkrety, albo nie bedziemy w stanie pomoc... ew. # Wrka Otylia - Wrby od dobrej wrki online. Dobra wrzka.
dziadek Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 ale sprawdzenie czy są jakieś błędy to nie diagnostyka - zrób to o co cię proszą koledzy powyżej a nie tylko sprawdzenie błędów
pietrach Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Opublikowano 24 Listopada 2012 ok, przepraszam za niekonkretne odpowiedzi. za pierwszym razem u elektryka wskazało takie o to błędy ( facet powiedział ze to nic poważnego i że może to też być spowodowane brakiem zasilania akumulatora) -P1545- sterowanie klapą przepustnicy, brak działania -P1570- sterownik silnika zablokowany -P161F (niewyraźnie napisane)- świeca żarowa cylinder 5 -P161F- świeca żarowa cylinder 6 -P1569- przełącznik F45 układu GRA(również niewyraźnie napisane) od utrzymywania prędkości jazdy -P1654- zestaw wskaźników błędy zostały skasowane, miałem przyjechać za jakiś czas i zobaczyć co i jak i tak zrobiłęm tylko u drugiego mechanika to mi powiedział o błędach związanych że swiecami. to wszystko co wiem. ---------- Post dopisany at 12:03 ---------- Poprzedni post napisany at 12:01 ---------- druga sprawa, umowiłem się już w tygodniu do mechaniora, zobaczymy co powie, jak sądzicie normalnie można jezdzic?? coś zauwazyłem ale nie mam pewności, jak się trząsł było bardzo dużo dymu, jak przestawał się trząść, mogło go być troche mnie albo wogóle, ale pewności nie mam. czy da się normalnie jezdzić tj dojechać do mechanika jakiegoś ?
dziadek Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 dalej nie rozumiesz? przeczytaj o co byłeś proszony żeby otrzymać jakąś konkretną odpowiedź a mechanikowi który potrafi sprawdzić tylko istniejące błędy bym za bardzo nie ufał
Musashi Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Kolego. bardzo chetnie postaramy sie pomoc. Jednak aby to bylo mozliwe, po 1wsze potrzebny jest aktualny odczyt pamieci usterek, a nie informacje co bylo wczesniej, po drugie odczyty z logow.
pietrach Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Opublikowano 24 Listopada 2012 ok aktualny odczyt pamięci, rozumiem ale nie bardzo wiem co to są logi ? nie jestem mechanikiem, nie znam się na tym więc jezeli to coś oczywistego to naprawde sorki, zestresowany jestem strasznie, bo za bardzo nie mam pieniuędzy zeby pchac w samochód...;/
dziadek Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 ok aktualny odczyt pamięci, rozumiem ale nie bardzo wiem co to są logi ? nie jestem mechanikiem, nie znam się na tym więc jezeli to coś oczywistego to naprawde sorki, zestresowany jestem strasznie, bo za bardzo nie mam pieniuędzy zeby pchac w samochód...;/ http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/
pietrach Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Opublikowano 28 Listopada 2012 wow, obszerne, dzięki, zaraz pójde samochód odpalic zobacze co i jak. ---------- Post dopisany 28-11-2012 at 11:07 ---------- Poprzedni post napisany 24-11-2012 at 19:21 ---------- http://img6.imageshack.us/img6/4981/clipboard01wl.jpg wczoraj diagnozowalem autko i coś takiego mi z wtryskiwaczami wyszlo... czy w takim przypadku mozliwe jest ze dwa wtryskiwacze juz do d*py ? kolejna sprawa, wydaje się ze mam stary filtr paliwa, czy może to być np przez to ?? auto teraz nie dymi, jak sie nagrzeje to na luzie sie trzęsie leciutko cały czas, aczkolwiek lżej niż przy dojechaniu do swiateł np.
Musashi Opublikowano 29 Listopada 2012 Opublikowano 29 Listopada 2012 wyglada na uszkodzone wtryski. a co z logami??? ..... filtr warto wymieniac co 30kkm
pietrach Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2012 nie mam pojęcia kiedy był wymieniany filtr, uważasz ze mogą być uszkodzone te dwa? wymieniłem dzisiaj filterek i póki co nic sie nie dzieje... jeżeli chodzi o logi to pewnie pojade do kolesia jeszcze raz a screena dostałem tylko z wtryskami, reszta podobna jest wszystk ok super za***iście i jakies korekty i takie tam tez powprowadzał .. ale z czym to już tego nie wiem, powiedział ze jedyny problem to te dwa wtryski które wypadałoby zbadać. ---------- Post dopisany 10-12-2012 at 19:49 ---------- Poprzedni post napisany 29-11-2012 at 19:18 ---------- Witam po przerwie. po zmianie filtra początkowo było ok (przynajmniej tak mi się wydawało) po kilku dniach silnik zaczął się znów telepać, a nawet jak się nagrzeje kompletnie to się trzęsie non stop (lekko ale trzęsie). przedwczoraj byłem w "techmot białystok", niestety wtrysków mi nie sprawdzili ale dostałem już namiar gdzie mogę to zrobić. no i mam pytanie: czy każdy silnik BKN tj 204 konny posiada wtryski o takich samych oznaczeniach ? cięzko mi znalezc na alledrogo. mało tego nie moglem znalezc ani jednego. proszę o pomoc. pozdrawiam Wojtek ---------- Post dopisany at 21:56 ---------- Poprzedni post napisany at 19:49 ---------- kolejne pytanie, jeżeli logi wskazały że 2 i 6 wtrysk znajdują się poza tolerancją to trzeba je sprawdzać ? czy można kupować i odrazu wymieniać? a jeżeli trzeba sprawdzić to sprawdzać trzeba 6 naraz czy tylko te dwa które znajdują się poza tolerancją ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się