Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regeneracja turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam turbinę do regeneracji, przejechane jest 300 tyś km i już jej czas się skończył (audi b5 99, AVG 1.9 TDI). Czy możecie polecić sprawdzony zkład , który regeneruje turbiny w okolicach Łodzi?

Rozważam również wysłanie kurierem do innego zakładu gdzieś w kraju.

Jest dużo firm, które regenerują turbiny i trudno mi się zdecydować, który zakład możecie polecić, bez obaw fuszerki i z dobrą opinią.

Opublikowano

słyszałem coś od kumpla o tym zakładzie Łódź - Łódź Regeneracja TURBIN. Naprawa TURBOSPRĘŻAREK. Gwarancja 12 miesięcy i niby gwarancja jest :wink: ale przemyśl sprawe gdyż troche się cenią, i nie wiem czy nie lepiej pokusić się o znalezienie czegoś zdrowego z demontażu :)

Opublikowano

Cześć.

Dobrze regenerują w Zbuczynie ale nie są tani.

Jeżeli masz autko dla siebie i jeszcze zamierzasz pojeździć to proponowałbym zakup nowej.

Jeżeli natomiast chcesz sprzedawać to leciwe auto to regeneracja Turbosprężarki - Naprawa i regeneracja Turbosprężarek - DIESEL SERVICE - sprzedaż, serwis, turbosprężarki nowe i używane. chyba z 1400 z nowym środkiem.

Opublikowano

ja robiłem kilka sztuk w firmie turbo-tec w jaworznie, jedna do mojego A4, gwarancja dwa lata, długo już smiga, żadnych problemów, profi obsługa

Opublikowano

Turbinę czyściłem rok temu bo wchodziła w tryb awaryjny. Po rozebraniu łopatki były dobre jedynie delikatny luz poprzeczny.Po wyczyszczeniu wszysko było ok do tej pory.

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

Tak wyglądała po wyczyszczeniu 2011, brak foto kierowniczek.

Zauważyłem małe braki oleju i olej w przewodzie do intercoolera. Może w turbinie poszły uszczelniacze, a reszta jest ok? Macie jakiś pomysł co sprawdzić i być pewnym.

Jak już to regeneracja środka, przymierzam się do wysłania do turbo-tec, bo dużo jest opini pozytywnych o tej firmie. Chyba, że polecacie jeszcze inny sprawdzony zakład.

Znalazłem takie adresy:

Moto-Remo Burzyńscy S.J 05-092 Łomianki/Wawy, ul. Kolejowa 154, www.motoarena.pl - dobre opinie

Turbo-tec Sp. z o.o. 43-603 Jaworzno, Turbo - Tec, turbochargers - repair and regeneration of turbines, injectors and injection pumps. - dobre opinie

STK Turbo Technik, D-57610 Altenkirchen, Abgas Turbolader guenstig von STK Turbolader Technik

Ream-Poland Sp. z o.o. 20-442 Lublin, ul. Abramowicka 5 Ream-Poland | autoryzowany serwis, naprawy turbosprarek | turbosprarki - serwis, naprawa

Turbo Service 01-434 Warszawa, ul. Obozowa 82a, paw.8 Turbosprężarki samochodowe Warszawa Turbo Service: regeneracja sprzedaż wymiana

Jaro Turbo Jaro & Sław, 50-348 Wrocław, ul. Sienkiewicza 32 Holowanie - Pomoc drogowa - Autopomoc - CAŁODOBOWO

Turbotech 61-441 Poznań, ul. Samotna 4 Regeneracja Turbosprężarek | Naprawa turbosprężarek | Diagnostyka i Sprzedaż turbosprężarek i turbin - Turbosprężarki Turbotech

Turbo Diesel Dumański, 32-020 Wieliczka, ul. Mikołaja Kopernika 59 TURBO - DIESEL Dumański. Zakład mechaniki pojazdowej - ul. Kopernika 59, Wieliczka

Biturbo. Regeneracja turbosprężarek, 80-871 Gdańsk, Twarda 12 [email protected]

Tur-Mar 82-325 Markusy 21 k/Elbląga (24h) Turbosprarki - naprawa turbosprarek - regeneracja - turbosprarka - TUR-MAR - wojewdztwo pomorskie - kujawsko-pomorskie - warmisko-mazurskie

P.P.H.U. Akara, Spalice 2, 56-400 Oleśnica www.turbos1.webpark.pl - złe opinie

W. K. Service 51-629 Wrocław, ul. Biegasa 4 turbosprezarki.slask.pl

Opublikowano

odgrzewam i powtarzam pytanie przedmówcy?

Gdzie oddać turbinę do regeneracji?

Opublikowano

Moge Ci ogarnac temat, ale w Twoim przypadku lepiej zapodac od AWXa

Opublikowano (edytowane)

Dev wiem że ogarniasz hybrydy i ogólnie temat suszarek.

Potrzebowałbym turbo od AWX'a oczywiście w jak najlepszym stanie i za pewne turbo jestem w stanie zapłacić odpowiednia cenę, bo moje cholernie dużo puszcza oleju i jeszcze trochę a wirnik zacznie trzeć o muszlę :decayed:

Jak ją rozebrałem w celu czyszczenia VNT to luz był taki że przy mocniejszym parciu na wirnik, łopatki dotykały muszli :/

W moi przypadku była zawalona geometria (sztanga chodziła na "dwa razy"), sensor map jakimś cudem nie wyłapywał nolaufa bo był przy nim przetarty weżyk

i cześć ciśnienia tamtędy właśnie uciekała... usterka była gdy już kupiłem swoją oooo i pewnie długo przede mną, przez co turbo było powoli uśmiercane.

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Jezeli chcesz AWXa to potrzebna jest Ci przejściówka albo wąż od turbo do rury pod chłodnicami.

Opublikowano

Tak to jest to, ale lepiej zapodac wąż od AWXa bo ta przejściówka minimalnie ogranicza przepływy. Reszta P&P.

Opublikowano

Też tak myślałem że lepszy będzie ori wąż.

Co do turbiny, regenerujesz je czy masz jakieś pewne używki?

Opublikowano

Tylko regeneracja

Opublikowano (edytowane)

Moge Ci ogarnac temat, ale w Twoim przypadku lepiej zapodac od AWXa

napisałem do Ciebie maila.

ile u Ciebie wychodzi regeneracja czasowo? i na jakich częściach?

Edytowane przez Lenio21

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...