volium1990 Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Siema mam prośbę o sprawdzenie logów bo silnik strasznie wolno się nagrzewa. Poniżej logi robione na zimnym silniku i na ciepłym (po 20min i 20km). Zimny: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Cieply: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam...
przemik Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 74* to max temperatura do jakiej udalo Ci się nagrzac auto ?
volium1990 Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Opublikowano 26 Listopada 2012 rozgrzałem gdzieś do 85 ale póki zrobiłem logi to spadło na postoju do 74. tak ogólnie to nie trzyma 90 zawsze poniżej nawet przy długich trasach.
volium1990 Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Opublikowano 26 Listopada 2012 kurde termostat był wymieniany 4miesiące temu wahlera i juz padł? Jakiej firmy wstawić termostat?? bo pewnie ten niema żadnej gwarancji a czujnik jest ok??
przemik Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Termostat najlepiej kupic w ASO... zakladasz i spokoj....
volium1990 Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Opublikowano 26 Listopada 2012 Ok dobra termostat wezmę w ASO a co do Czujnika to dobry jest?? bo jak nie to od razu czujnik wezmę.
pakotomasz Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 W zeszłym roku robiąc auto-scan na zimnym silniku wyrzuciło mi błąd czujnika, który faktycznie wskazywał że jest uszkodzony (świrowanie wskazówki na blacie), więc spróbuj też. Natomiast kiedy robiłem auto-scan na rozgrzanym silniku to tego błędu mi nie wyrzuciło, mimo że czujnik był walnięty.
volium1990 Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Opublikowano 26 Listopada 2012 czy ktoś mógłby jeszcze zerknąć na logi i potwierdzić ze to termostat ?? bo nie wiem czy na pewno zmieniać:(
machina Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 Czy tak trudno sprawdzić czy duży obieg jest na zimnym silniku zamknięty i czy otwiera się w odpowiednim momencie? Wystarczy dotknąć. Dostałeś już odpowiedź że termostat do wymiany, kup i wymień
doloa4 Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 Ja miałem tak samo i w aso zakupiłem termostat i po problemie. Nigdy nie doszło do 90, max do 80 a jak ruszyłem spadło jeszcze niżej.
lukjar7 Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 skoro termostat jest swiezy to mozliwe ze jakis paproch pod niego podlazl powodujac ciagle jego otwarcie
machina Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 Jedno tylko ciekawi, dlaczego jednym ori trzyma kilka lat, a zamiennik szybko pada a innym np. mi wahler juz dwa lata trzyma równo 87' na wagu i pion na zegarach, przeciez to nie zależy od tego jak eksploatujemy auta i po jakich drogach jeździmy. Czyżby chodziło o partię towaru lub niepoprawny montaż?
hornet Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 skoro termostat jest swiezy to mozliwe ze jakis paproch pod niego podlazl powodujac ciagle jego otwarcie ewentualnie nowy jest walnięty - ja tak miałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się