Dawid0 Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Mam problem z A4 1.6 1995r, bez podowdu nagle zaczeły się problemy z ABSem, wszystko jest idealnie, dopóki nie zwoli sie poniżej 10km.h wtedy słychac pompę ABS jak pulsuje i stukaj jak w przypadku hamowania na śliskim, vag zero błedów, logowanie predkości z koł też nie pokazało różnic, ma ktoś pomysł co to może być?
eu4yaon Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 moze dostał sie jakiś syf na czujniki, mi po wierceniu śrub przy wymianie wachaczy opiłki sie dostaly na czujnik ktore slabo pozniej wyczyscilem i tak mi sie dzialo. Weż dmuchnij tam sprezonym powietrzem, powinno pomoc.
vokotibi Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Któryś czujnik brudny albo za duża odległość od pierścienia. Nie zaczęło się to dziać po grzebaniu przy hamulcach? ---------- Post dopisany at 23:06 ---------- Poprzedni post napisany at 23:05 ---------- spóźniłem się
Dawid0 Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Opublikowano 27 Listopada 2012 Wymiana przegłubu była, może faktycznie coś naleciało na czujnik, jutro sprawdzę, dzięki za info
Dev Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 zła odległosc czujnika od koronki ja pie....ole 4 raz to juz dzisiaj pisze.....
Dawid0 Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Opublikowano 27 Listopada 2012 zła odległosc czujnika od koronkija pie....ole 4 raz to juz dzisiaj pisze..... nie wymiękaj :-) to już sprawdzałem, zostało mi już tylko jebnąć w niego młotkiem zeby wszedł ile się da :-)
zajchu Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Witam u kolegi w A4 1.9 TDI jest podobny problem z ABS-em odbija hamulec przy hamowaniu na suchej nawierzchni przy małych prędkościach("przy końcu" hamowania) zrobiłem logi ABS (tylko nie wiem czy dobrze), błędów na Vag-u nie ma. proszę o poradę jak usunąć problem z góry dziękuję VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Dev Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Matko Boska !!!!!! złe ustawienie czujników do koronek tam gdzie grzebałeś Amen
zajchu Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 jak możesz to napisz jak się ustawia czujniki do koronek... wystarczy je tylko dobić?!
Arturoo Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 odległość ma wynosić 0.6-0.8 mm.....spróbuj docisnąć ...założyć koło przejechać się powoli ....sprawdzić ,czy prędkości kół są takie same takich info się szuka ...jest tego od groma
ispee Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Auto na lewarek dociskaj czujnik i kręć kołem. Dopasuj osadzenie czujnika bo jak wbijesz za mocno to kręcąc kołem w powietrzu będziesz czuł jak czujnik trze o koronkę a tak nie może być...
Dawid0 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2013 w końcu miałem chwilę czasu, okazało się ze problem był tam gdzie nie grzebałem, w vagu nie udało sie wychwycić które koło ma inna prędkość niż pozostałem dopiero KTS pokazał różnice na tylnej osi 18%, czujnik dobiłem i problem znikł.
grzes1150 Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Ja w b5 miałem taki przypał jak w tyle pierścień był pęknięty i go rdza rozsadzała
querro7 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Panowie, mam podobne objawy. Przy dohamowaniu, przeważnie przy niskich prędkościach włącza mi sie ABS. Oczywiście zero poślizgu, sucha nawierzchnia i nie ma prawa się włączyć. Nie świeci się żadna kontrolka, zero błedów w komputerze itd. Dodatkowy objaw: Jak zahamuje, samochód stoi i puszcze pedał hamulca to przez jakieś 2 sekundy też słychać buczącą pompę Czasem słyszę ją przy wolnej jeżdzie np na luzie. Tak, wiem, czytałem powyższe wpisy. Powiecie, że odległość czujnika od pierścienia. Byłem u dwóch mechaników i powiedzieli mi, że trzeba zdejmować przeguby żeby ustawić tą odległość. Oczywiście nie wiadomo w którym kole więc sobie darowałem. Dzisiaj byłem w ASO. Maglowali go 5 godzin i nic nie znaleźli Twierdzą, że czujniki są mocno osadzone i nie chcą ich wyciagać żeby nie uszkodzić... no i nie wiadomo w którym kole. Dalej, żadnych błedów itd. Gdzie dokłądnie są te czujniki?? może sam spróbuje je docisnąć chociaż się na tym nie znam. Jakieś inne pomysły? Z góry dzięki za pomoc.
querro7 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 OK uzupełniłem:) Mogę teraz liczyć na jakieś dobre rady? dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się