rogerstargard Opublikowano 13 Czerwca 2008 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Witam wszystkich! Kupiłem interfejs i zacząłem zabawę. Zrobiłem kilka logów i proszę o analizę. Czy coś boli autko czy nie. Z góry wielkie dzięki test dynamiczny 000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/251e8ce1704f6419.html test dynamiczny 001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/804894a133a60aef.html test dynamiczny 003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4850e6fc8dbb06da.html test dynamiczny 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/033d5007e0b8ce91.html test dynamiczny 008: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25fc822522fa34f4.html test dynamiczny 010: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/df18863de1b40645.html test dynamiczny 011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac9428e467e13f98.html test statyczny 000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ee5f99ae680fa64f.html test statyczny 001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/845a507247a3157a.html test statyczny 003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a923377d6b2d7c91.html test statyczny 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3c576073c1bb666b.html test statyczny 007: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/342e88d4082e4e76.html test statyczny 013: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4fac07562b3f75c2.html test basic settings 003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e06891f960ba6cb2.html test basic settings 011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b791187193c508c2.html
spanky Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 -termostat do wymiany -rozrzad do ustawienia (kąt syncgronizacji) [kiedy wymieniales rozrzad,w jakim stanie jest napinacz ? ] -problem z utrzymaniem doladowania [przycinajace kierownice ] - pomasuj troche pedal prawa stopa /Kup WD40 i recznie rozruszaj kierownice [co i jak bylo na forum - poszukaj] - choc 011BS temu zaprzecza ... -troszke duze korekcje na 3-im cylindrze ... [ale jak doprowadzisz termike do porzadku oraz ustawisz rozrzad do zrob ponownie 013] -lmm mierzy jak glupi .... [003BS] to chyba tyle ... p.s byly jakies bledy zapisane w sterowniku ... p.s. 2 zrob 3 razy zrzedu 010 dynamiczne i wstaw .....
przemik Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 ladnie luftu dowalone.... starczyloby na dwa AJM y tak jakby ktos grzebal w mapach....
marewel Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 ladnie luftu dowalone.... starczyloby na dwa AJM y tak jakby ktos grzebal w mapach.... Z tego co widze auto jest na seryjnym doladowaniu.
spanky Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 rogerstargard - sprawdz numer Twojego lmm... czy to jest taki jak powinien byc zamontowany w AJM-ie ....
rogerstargard Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2008 Witam! jeszcze raz dzięki za analizę rozrząd był wymieniany 40 tys temu, także musieli coś spartaczyć, bo raczej już by nie wysiadł. Tak myślałem ze termostat do wymiany. lmm ktoś już wymieniał - nie jest oryginalny nie wiem czy są jakieś numery nie widziałem ale jeszcze sprawdzę. co do błędów to nic na razie nie było. postaram sie wszystko zrobić na ten weekend i wrzucę nowe logi.
spanky Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 ladnie luftu dowalone.... starczyloby na dwa AJM y tak jakby ktos grzebal w mapach.... nie tedy droga .... [mapy zostaw w spokoju] lmm ktoś już wymieniał - nie jest oryginalny nie wiem czy są jakieś numery nie widziałem ale jeszcze sprawdzę. czyli to wyjasnia tak wysokie pomiary lmm .... nie musisz juz nic sprawdzac .... kup ori lmm [przeznaczony do tego modelu] zrob rozrzad [ustaw] i termostat oraz rozruszaj kierownice i ciesz sie zdrowa furmanka .... po tych zabiegach zrob kontrolne logi ....
rogerstargard Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2008 na lmm sa takie cyfry 281 002 216 a co z tym 3 cylindrem pompka nie jest na wykończeniu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się