Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę Logów statycznych AWX Audi A4 B6 2001r.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zapraszam z kompletem.... bedzie rozmowa.

Opublikowano

Mam jeszcze pytanie gdzie robic logi dynamiczne czy w SELECT>ENGINE>MEAS.BLOCKS 08(w basic functions) czy w SELECT>ENGINE>BASIC SETTINGS 04(w advanced functions) - w tym trybie robiłem statyczne.

Które bloki przetestowac aby było wystarczająco.

---------- Post dopisany at 15:26 ---------- Poprzedni post napisany at 13:36 ----------

OK, logi dynamiczne zrobione proszę o analizę logów

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Wrzuć jeszcze logi statyczne 013, 018 i 023 - ocenimy stan pompowtrysków.

Po za tym to masz turbo do czyszczenia - jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi...

Z autem dzieje się coś złego? Ma jakieś problemy?

Opublikowano

Widać przycinanie turbo przy ok 2700-2800obr, tak więc pomyśl o czyszczeniu.

Opublikowano

ogólnie nie ma problemów, czasami mam wrażenie że zamuli w granicach 1600-2000 obr przy szybkim dodaniu gazu, ale później idzie jak rakieta, ostatnio przy ok 60st, wcisnąłem gaz do ok 4000obr na biegu jałowym i zaczął kulawo chodzic musiałem go wyłączyc i ponownie uruchomic aby wszystko wróciło do normy, komputer nie odnotował żadnego błędu. Poza tym trochę buja budą jak się delikatnie dodaje gazu na postoju. A z przepływomierzem wszystko ok?

---------- Post dopisany at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany at 22:03 ----------

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

jezeli to wystarczy to ok inaczej nie mogę zrobic bo mi error wyskakuje

---------- Post dopisany 30-11-2012 at 23:17 ---------- Poprzedni post napisany 29-11-2012 at 23:02 ----------

mam takie pytanie w opisie diagnostyki tdi jest taki opis:"

2. dokonujemy analizę grupy 011BS w próbie statycznej.

ECU zwiększy obroty [w różnych zakresach - w zależności od typu silnika]. należy zwrócić uwagę na regularność ciśnień w poz. 3 oraz na poz. 4 - czyli działanie N75.

zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie.

w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość."

który się nie zgadza z moimi pomiarami Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM , proszę o info czy to wygląda na nie sprawnośc zawory n75?

---------- Post dopisany 05-12-2012 at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany 30-11-2012 at 23:17 ----------

no i wyszarpałem suszarkę, oto co zastałem 2d953da4b0f6146dm.jpg

Opublikowano

ogromne przesuniecie wirnika musialo byc ze tak zmasakrowalo , chyba ze cos wpadlo do dolotu :whistling:

Opublikowano

No właśnie luz na osi jest bardzo minimalny bardziej wygląda że coś wpadło patrząc po ściankach,ale w wężach nic nie znalazłem.

Opublikowano

Raczej cos wpadło... ale motor juz to zmienil.... na moje oko... sprezarka do regeneracji..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...