laki83 Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 witam.tak jak w temacie jakie polecacie amory do eibach -30mm w sedanie?w serii miałem zawias 1BA.założyłem eibachy i jezdziło sie fajnie no ale powoli amorki mówią papa.jakie amory są godne uwagi?troche poczytałem tu na forum że bilstein b6 sie nadają a jest sa jeszcze jakieś ciekawe?oczywiście pytam tylko o dobre amory a nie jakies tam liche bo jestem zdania jak już zrobic to porządnie:wink:............................................coś juz wiem o tym i amory zostały wybrane.padło na bilstein b6.teraz pytanie najwazniejsze.odboje zostawić z 1BA?czy kupić pod 1BE?
fafnasty Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 potwierdzam te bilstein b6 zamonotalem je w malyszu u kolesia i sympatycznie sobie radza:wink:
darko Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 kolego u Ciebie te sprężyny wykończyły amorki czy po prostu się już same amorki kończą.Ponoć do -30 może być seria według niektórych a inni piszą,że tylko o skróconym skoku.I kto tu ma rację.
fileo Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 Podłączam się do tematu. Jakie amortyzatory wchodzą w rachubę. Ja chce wywalić seryjne amory z 1bv bo na dentystę nie zarobię.
tomaszstn Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 kolego u Ciebie te sprężyny wykończyły amorki czy po prostu się już same amorki kończą.Ponoć do -30 może być seria według niektórych a inni piszą,że tylko o skróconym skoku.I kto tu ma rację. Jak są w bardzo dobrym stanie to da się jeździć, na pewno będzie lepiej na 1BE lub 1BV lub odpowiednik tych amorków
laki83 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 kurcze nikt mi tu nic ciekawego nie poleci?jeśli miało by paść na bilstein b6 to jak je szukac katalogowo?chodzi mi o numery amorów.chyba że ktoś może mi podać numery na przód i tył pod sprężyny eibach -30mm
tomaszstn Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 3sek. szukania wraz z google Bilstein - Home i postępuj zgodnie z tym co pisze
laki83 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2012 no dobra skapowałem ale jak ogladam ich katalog to rózne numery wyskakują.ja mam avj-a i jest tam tylko jeden numer dla bilstein b6 sport to mam rozumieć że do avanta i sedana podpasują te same numery amorów?tak samo jest z tyłem i przodem?z drugiej strony avj bfb bex maja praktycznie taką samą bude i ciezar a jednak według katalogu dla nich sa rózne numery amorów.więc?dociekam tego ile sie da bo amor kosztuje średnio 450zł i wolałbym żeby przy zakupie wszystko pasowało tak samo przy zakładaniu żeby jakies cyrki nie porobiły sie
Mosiadz Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 kolego u Ciebie te sprężyny wykończyły amorki czy po prostu się już same amorki kończą.Ponoć do -30 może być seria według niektórych a inni piszą,że tylko o skróconym skoku.I kto tu ma rację. Sam wymienialem zawieszenie z 1BA na Eibach -30 mm plus Bilstein B6. Dzwonilem i pisalem do Bilsteina i powiedzieli mi ze do -30mm jest B6 a od -30mm idzie B8. podejrzewam ze tak samo jest u innych producentow.
mlodyabc Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Polecają jeszcze KAYABA i sa tańsze sporo. Bo za Bilsteiny B6 trzeba dać ok 1600 zł.
MAGIC87 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 ja do H&R - 35 mm mam Ori czerwone z S-line. nie pamietam nr ale jezdze juz 3 sezon na tym i wszystko ok.
oborek Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Ja do eibacha Pro-Kit w poprzedniej a4 miałem ori amory s-line 1BE i super się jeździło na takim zestawie, ale jak szukasz nowych to tylko Bilstein B6 ja bym się nie pchał w Kayabe miałem AGX w Astrze Gsi i później zmieniłem na B6 bez porównania.
laki83 Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 no tak ale jak wczesniej pisałem niewiem które numery amorów bilsteina b6 podejda do mojego eibacha..jakie nr na przód i jakie na tył ---------- Post dopisany 14-02-2013 at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany 08-12-2012 at 18:23 ---------- chłopaki jak w 1 poscie napisałem że amory juz mam(bilstein b6) ale teraz nie wiem jak sie ustosunkować do odboji?zostawić stare czyli 1BA czy wrzucić 1BE?tym bardziej że na próbe bilsteiny ida tylko na tył...
soobolek Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Jeśli chodzi o odboje to z tego co pamiętam to 1BA ma około 8cm wysokości a 1BE 7,5cm z przodu, więc różnica praktycznie żadna. Jeździłem rok na odbojach 1BA i -40 springach H&R i nawet śladu na nich nie było. Ktoś na forum kiedyś pisał, że z tyłu już warto odboje odpowiednie założyć.
laki83 Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Opublikowano 17 Lutego 2013 czyli gadasz że w sumie z przodu zostawić te które są czyli 1BA(jeśli sa oczywiscie w dobrym stanie)a na tył wrzucic juz z 1BE?
mlodyabc Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Ja bym wymienił komplet. I jak tylko bedę wkładał amorki do sprezyn -30 eibach to zmienie odboje przód i tył na odpowiednie.
norka Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 z tylu przy glebie okolo -50 odboje z 1BE/BV (to chyba sa te same) byly na styk, tak ze nie bylo luzu, ale tez nie byly scisniete. A chodzi chyba o to zeby zawias dobrze pracowal to nie moze opierac sie o odboje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się