Musashi Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 to pozostaja swiece. sprawdz czy dochodzi do nich 12V. wrzuc logi 013 i 023.
Jarek882 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 Jak najłatwiej sprawdzić czy dochodzi napiecie? A ten czujnik temp który przeklamuje? Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)
GreGoriO Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 trochę inwencji.... g62 audi | eBay ...czujnik jak pokazuje dwie rózne temperatury... nie warto kombinować tylko wymieniać. kawałek przewodu żarówka rurkowa 5w i zdjemujesz kable ze świec.... patrzysz czy napięcie dochodzi...oczywiście w czasie grzania i tak po kolei każda świeca
Jarek882 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 CZUJNIK TEMPERATURY AUDI SEAT SKODA VW 059919501A (2779451768) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. czy ten jest oryginalny bo ze zdjec wyglada na oryginal tylko cena cos niska jak na oryginalny czujnik.
Kuba A4 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 ja to przerabiałem zimę temu... sprawdź czy prąd dochodzi do świec. ja miałem załamkę zeszłej zimy chciałem ECU wymieniać a mam teraz założony 4 czujnik temp z rzędu z angola czarny ORi i jest ok.
Jarek882 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 Wymienie ten czujnik skoro ma wahania temperatur 30 stopni a max powinny miec 5 stopni
waldekpsk Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 nie daje iskry , 100 % coś związanego ze świecami
GreGoriO Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 iskra w dieslu...gratuluję... chyba nie o te świeczki chodzi
Jarek882 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 ten czujnik co podałem wczesniej bedzie pasowal do mojego ajm'a ?
wesz82 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 ten czujnik co podałem wczesniej bedzie pasowal do mojego ajm'a ? Sprawdź kształt wtyczki i ilość pinów:wink: Faktycznie tanio:decayed:
Jarek882 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 dzwoniłem do tego sprzedawcy i mowi ze na 100 % oryginał wszystkie emblematy audi i vw są na nim. ---------- Post dopisany at 18:44 ---------- Poprzedni post napisany at 18:30 ---------- 4 piny i ta zielona bedzie pasować. Tylko dziwi mnie to czemu przeklamuje z ta temp. nagrzewa sie szybko jakies 7km i jest 90 stopni temp nie spada itd stoi w miejscu a na g62 rano bylo 0 stopni a na g2 30 stopni jak jest nagrzany to temp mieszcza sie w normie.
Musashi Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 jezeli silnik jest sprawny, powinien pracowac rowno. nawet z uszkodzonym czujnikiem G62. Twoj czujnik faktycznie wyglada ze przeklamuje, ale G2 czyli odczytujacy temp dla zegarow, nie ma wplywu na uruchamianie i prace silnika.
Jarek882 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 a nie jest tak ze uszkodzony czujnik bedzie przeklamywal i wysylal bledne info do ecu a ecu bedzie podawal złą dawke paliwa na start i nie bedzie równo chodził ?
flex78 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Panowie, czujnik podający temparaturę - sygnał na zegary zaczyna wskazania od 30 stopni, czyli jak temperatura płynu chłodzącego jest poniżej 30 stopni to wkazanie zawsze będzie 30 stopni. Na kanale 49 klimatrona można to zobaczyć. Wg mnie czujnik na 1000% jest OK pozdro dzwoniłem do tego sprzedawcy i mowi ze na 100 % oryginał wszystkie emblematy audi i vw są na nim.---------- Post dopisany at 18:44 ---------- Poprzedni post napisany at 18:30 ---------- 4 piny i ta zielona bedzie pasować. Tylko dziwi mnie to czemu przeklamuje z ta temp. nagrzewa sie szybko jakies 7km i jest 90 stopni temp nie spada itd stoi w miejscu a na g62 rano bylo 0 stopni a na g2 30 stopni jak jest nagrzany to temp mieszcza sie w normie.
Jarek882 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 Najpierw sprawdze to napiecie na swiecach czy dochodzi, odlacze czujnik temp cieczy i zobacze czy wtedy lepiej zapali jesli tak no to na bank problem ze swiecami.
Musashi Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 a nie jest tak ze uszkodzony czujnik bedzie przeklamywal i wysylal bledne info do ecu a ecu bedzie podawal złą dawke paliwa na start i nie bedzie równo chodził ? G2 pokazuje 30C, na zewnatrz rano nie ma tyle o tej porze roku, wiec przeklamuje G2 a ten nie ma wplywu na prace silnika - jego dane ida wylacznie do zegarow. Ale zakladajac ze niewlasciwy odczyt dotyczylby G62, niewlasciwy pomiar bedzie dotyczyl wszystkich cylindrow, czyli ecu bedzie korygowac dawke do uzyskania obrotow biegu jalowego, dla kazdego polobrotu, ale pracowac beda wszystkie.
Jarek882 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2012 gdzies wyczytałem ze czujnik g2 nie bedzie pokazywal mniej niz 30 stopni.
flex78 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Dokładnie tak jest, bynajmniej u mnie jest tak samo jak u Ciebie i wsio jest OK gdzies wyczytałem ze czujnik g2 nie bedzie pokazywal mniej niz 30 stopni.
Jarek882 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2012 Audi a4 b5 tdi ajm -4 start - YouTube tak dzisiaj zapalił przy jakiś -4 stopniach po nocce.
flex78 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Nie wiem, gdzie widzisz problem z odpalaniem, wg mnie pali rewelacyjnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się