sowin90 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Witam Prosiłbym o zerknięcie na logi mojej A4 2.5 TDI BDG. Z silnikiem wszystko jest ok, jedynie jak temperatura spada poniżej 0 trzeba kilka sek. ją pokręcić - nie wiem czy to wina świec żarowych, kąta wtrysku czy czegoś innego. dynamic001.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl dynamic001 dynamic003.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl dynamic003 dynamic004.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl dynamic004 dynamic008.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl dynamic008 dynamic010.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl dynamic010 dynamic011.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl dynamic011 Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 55614973c0e2a.jpg static001 Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - be15a8ace463c.jpg static003 Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 31d0a013f0ea9.jpg static007 Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 5a940887d3392.jpg static011 Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - f2a987c783a14.jpg static 013 Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 311a8ef7beaa5.jpg static014 Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - a29eaa40e8137.jpg static018 Dzięki z góry
german81 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 w tych logach wszystko jest ok . zeby sprawdzic kat wtrysku musisz zrobic logi bloku 4 BS
sowin90 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 ok jutro wrzuce. ---------- Post dopisany 03-12-2012 at 18:27 ---------- Poprzedni post napisany 02-12-2012 at 20:41 ---------- załączam logi statyczne grupa 004 : Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - afca52dfc3d1f.jpg
german81 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 zrób logi bloku 4 w nastawach podstawowych
przemek4net Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 to auto ma na 004 late w bs okolo 2ATDC (to wynika z 004 /osiagniety kat 2.2atdc przy wysterowaniu 100%) wiec kat ustawiony jest raczej ok widac pewna przypadlosc "nowszych 2.5" - problemy z utrzymanien dawki i "czasu" wtrysku w normie: w 001S... plota mowi, ze te silniki Bcos maja klopoty z padajacymi wtryskami i ze to dlatego (widac takze zachwania /nierowna prace/ na wolnych obrotach)... haslo: "narywanie Trzenio Bieniek" do szukajki Zakladam, ze logu byly robione bez obciazenia: na luzie albo na N/P, bez wlaczonej klimy, ogrzewania tylnej szyby czy mega radia glosnio grajacego, najlepiej bez swiatel Pozdrawiam, Przemek
sowin90 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2012 Dzieki za odpowiedzi, dzisiaj dorzuce brakujacy log. Który ew. by się przydał do pełnej diadnostyki? elektronika silnika i inne podzespoły - 0 błędów. ---------- Post dopisany at 14:42 ---------- Poprzedni post napisany at 14:39 ---------- aha zapomniałem - logi statyczne były robione z minimalnym obciążeniem. ---------- Post dopisany at 18:23 ---------- Poprzedni post napisany at 14:42 ---------- Załączam log 004 w nastawach podstawowych : http://zapodaj.net/1fa077c43b8ad.jpg.html
przemek4net Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 wiele sie nie pomylilem (zamiast okolo 2atdc "typowanego" masz kat 1.6-1.8ATDC ktory jest jak najbardziej w zakresie wartosci poprawnych) w logach widac jak wspomnialem, drobne zachwiania wolnych obrotow ... jezeli zaczniesz zauwazac "narywanie" na wolnych obrotach to szukaj wg hasel podanych wyzej opisu przyczyny - jezeli nie zauwazasz zadnych objawow niepokojacych zapomnij o temacie i ciesz sie autem Pozdrawiam, Przemek
sowin90 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2012 Dzięki . Co do narywania - raczej nic takiego nie zauważyłem. W weekend sprawdzę świeczki, jak któraś spalona to kupie komplet i myślę że będzie po problemie .
przemek4net Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 swiece zarowe nie maja zadnego znaczenia dla problemu nierownej pracy na biegu jalowym (jezeli taki problem wystepuje).. W logu 001 statycznym jest kolumna dawka i czas wtrysku (wyrazony chyba w kacie walka czy jakos tak)... generalnie spadajaca (widziana) dawka w polaczeniu z powiekszonym "czasem" wtrysku w przypadku starych 2.5 oznacza najczesciej konczaca sie pompe wtryskowa a w przypadku nowszych 2,5 (silniki Bcos) oznacza padajace wtryski tu jest papier od szmelcwagena na to http://meszrum.neostrada.pl/C__ElsaWin_docs_hs2_A_en-GB_src_72_125426_master.pdf pisza o upgradzie softu ale chyba w praktyce przez regeneracje wtryskow sie to naprawia Przemek EDIT: u Ciebie dawka jest 4,7 wiec powyzej 3 (co pisza w pdf) ale "czas" jest okolo 24-25 a normalnie jest okolo 21 (pisze z glowy)... w logach widac zachwiania wolnych obrotow (chwilowe spadki na 619 z 700cos) wiec uznalem, ze to moga byc pierwsze objawy ale zwyczajnie moja uwage przemysl dopiero gdy silnik zaczenie "namacalnie" chodzic nierowno na wolnych obrotach a na dzien dzisiejszy cieszyc sie zyciem, jazda i nie przejmowac W zadnym wypadku nie wykrecaj profilaktycznie swiec zarowych do sprawdzania! - rob to miernikiem elektronicznym BEZ WYKRECANIA
sowin90 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2012 spokojnie, wiem jak się sprawdza świece. co do wtryskow to nie dają żadnych objawów "konczenia się" - auto nie kopci, zbiera się bardzo dobrze. mowa była o świecach gdyż jak przeczytasz w moim pierwszym poscie chodziło o odpalanie a nie o nierówna pracę . pozdrawiam, dzięki za odpowiedzi ---------- Post dopisany at 21:32 ---------- Poprzedni post napisany at 14:29 ---------- Aha co do obrotów - to zachwiania są z 719 na 696 więc jest to moim zdaniem w normie a poza tym zależy ile pomiarów na sek robi czujnik, bo podejrzewam że nie wyłapie on spadków obrotów rzędu 2 czy nawet 5obr/min tylko zaokrągla je jakoś w górę bądź dół. Ale to tylko moje przypuszczenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się