beny. Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Witam wrzuciłem niedawno do mojej B5tki reflektory Valeo d2s+h7. Wszystko ładnie pięknie, zostały ustawione na stacji diagnostycznej no i oczywiście chciałem te ksenonki przetestować w akcji, więc pojechałem w nocy na jakieś zaciemnione miejsce a tu .. zawód, spodziewałem się czegoś więcej. Żarniki mam od poprzedniego właściciela tych lamp nie wiem co to i czy dobre, ale ten gość zapewniał mnie że świecą ładnie i że na swojej wichurze przy nich nie używał długich, więc nawet ich nie zmieniałem. I tu moje pytanie czego to może być wina i czy można jakoś temu zaradzić. Pozdrawiam klubowiczów ! Dodam jeszcze, że klosze nie są porysowane czy zmatowiałe aż tak by przeszkadzało światłu.
grzegorzmen Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 sprawdź stan zwierciadeł odblasków w soczewkach , bo prawdopodobnie poprzedni właściciel , miał słabe światła z powodu wypalonych luster i dlatego się ich pozbył. Czeka cie regeneracja zwierciadeł albo wymiana całych projektorków .
beny. Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2012 Jak sprawdzić ich stan? jak poznać, że są już wypalone? i jakie to mniej, więcej koszta
kielmus Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 siema mam ten sam problem co kolega. Mam a4 po lifcie, 99 rok, lampy soczewki a świecą jak w ''maluchu'', jak je sprawdzić i czy ewentualnie regenerować. Pozdro
Gwerty Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 wsadz małe lusterko i bedziesz widział odbłysnik. ale na 99% masz wypalone jak mowisz ze słąbo swieca. mozna zregenerowac te odbłysniki. ewentualnie kupić niewypalone. mozna tez przerobic lampy na bixenon. jak coś to piszcie na pw napewno da sie coś z tym zrobić.
kielmus Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 ale to te moje soczewki można przerobić na biksenon? jak tak to daj jakieś namiary. z góry dzięki
JarusKK Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Czytaj kolego podpis u Gwert :grin:i wszystkiego sie dowiesz
beny. Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2012 A jak to jest z tym auto poziomowaniem w tych lampach? Czujniki maja w sobie czy gdzie powinny być? Bo zacząłem się zastanawiać czy to by nie mogło być przyczyną
hellbean Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Kolego Qwerty ja mam pytanie do Ciebie ponieważ również te reflektory (tyle że HCR) u mnie dość słabo świecą z tym, że ja teoretycznie sprawdzałem przed założeniem soczewki u fachmana i stwierdził, że są ok (nie mniej jeszcze upewnie się w innym zakładzie po świętach), ale moje pytanie takie jest, przy rezaniu ich dostałem wtyczki od elektrycznych szyb a co za tym idzie one mają te piny gdzie akurat podchodzą światła mijania z cienkim przewodem, dodatkowo wszystkie przewody do nowej kostki połączyłem na konkektorkach i ładnie zaizolowałem. Czy myślisz, że może tu być problem? Dodam, że napięcie już na samej kostce do żarówki ma ok 13.5V. A jak to jest z tym auto poziomowaniem w tych lampach? Czujniki maja w sobie czy gdzie powinny być? Bo zacząłem się zastanawiać czy to by nie mogło być przyczyną Czujniki do układu samopoziomowania to o ile się nie mylę są montowane w tylnej belce jeśli samochód jest w takowy system wyposażony.
m_ajor91 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Dokładnie kolega hellbean mówi dobrze. Czujnik jest montowany na tylnej belce o ile są ori soczewki
kudalty66 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Kolego Qwerty ja mam pytanie do Ciebie ponieważ również te reflektory (tyle że HCR) u mnie dość słabo świecą z tym, że ja teoretycznie sprawdzałem przed założeniem soczewki u fachmana i stwierdził, że są ok (nie mniej jeszcze upewnie się w innym zakładzie po świętach), ale moje pytanie takie jest, przy rezaniu ich dostałem wtyczki od elektrycznych szyb a co za tym idzie one mają te piny gdzie akurat podchodzą światła mijania z cienkim przewodem, dodatkowo wszystkie przewody do nowej kostki połączyłem na konkektorkach i ładnie zaizolowałem. Czy myślisz, że może tu być problem? Dodam, że napięcie już na samej kostce do żarówki ma ok 13.5V.A jak to jest z tym auto poziomowaniem w tych lampach? Czujniki maja w sobie czy gdzie powinny być? Bo zacząłem się zastanawiać czy to by nie mogło być przyczyną Czujniki do układu samopoziomowania to o ile się nie mylę są montowane w tylnej belce jeśli samochód jest w takowy system wyposażony. to jest cały układ, czujnik jest w belce z tyłu i wahacz lewy przód, cały moduł sterujący jest z tyłu pod siedzeniem,.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się