Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ubytek plynu pomocy


bolusss

Rekomendowane odpowiedzi

koledzy ubywa mi plyny nie duzo ale ubywa co moz ebyc na poczatku myslalem ze to opaska ze zbiorniczka wymienilem i dalej kolo silnika nic nie widac a ubywa nww gdzie mozna szukac przyczyny wycieku te preparaty uszczelniajace cos pomogo czy nie probowac tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posprawdzaj króćce czy niema białego nalotu , tak samo pompa cieczy chłodzącej obudowa i uszczelnienie czy niema zacieków .

Nie parują ci nadmiernie szyby w samochodzie i jak grzanie dasz na fula to nie masz takiego słodkawego zapachu , smaku płynu w ustach?

do sprawdzenia jeszcze czujniki temperatury czy nie puszczają oringi ale to zawsze wtedy widać białawy nalot.

Trzeba wszystko posprawdzać .

Przeważnie jak puści uszczelka pod głowicą to auto słabo grzeje bo w najwyższym punkcie w nagrzewnicy zbierze się powietrze /spaliny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny problem. W ciągu 6 dni "znikło" mi litr płynu . Znalazłem mokre miejsca. Za silnikiem od strony pasażera. Od kierowcy też wilgotno ale od pasażera to tragedia. I teraz moje pytanie. Co to może być? Z ego co zalazłem na forum to tam gdzieś znajduje się czujnik temperatury. Z nim też mam kłopot (tak mi się wydaje) gdyż oszukuje mnie na temp. Raz pokazuje 60, raz 90 po czym spada do minimum. Jakieś pomysły odnośnie wycieku??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny problem. W ciągu 6 dni "znikło" mi litr płynu . Znalazłem mokre miejsca. Za silnikiem od strony pasażera. Od kierowcy też wilgotno ale od pasażera to tragedia. I teraz moje pytanie. Co to może być? Z ego co zalazłem na forum to tam gdzieś znajduje się czujnik temperatury. Z nim też mam kłopot (tak mi się wydaje) gdyż oszukuje mnie na temp. Raz pokazuje 60, raz 90 po czym spada do minimum. Jakieś pomysły odnośnie wycieku??

Sprawdź kolego sobie ten czujnik, tam jest oring. Jak wyciągnąłem swój stary czujnik to z uszczelki były wióry i cały króciec zażygany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy mozesz podpowiedziec jak sie do niego dobrac lub jak on wyglada? Pytam gdyz jeszcze tam nie zagladalem. Koncze prace o 8 rano i dopiero zabiore sie za to.

---------- Post dopisany 01-03-2014 at 21:00 ---------- Poprzedni post napisany 28-02-2014 at 23:54 ----------

Zlokalizowałem kłopot. Ta uszczelka widoczna na zdjęciach była w opłakanym stanie. A jak już to wydarłem to zobaczyłem też, że jeden z tych "bolców" z pierwszego zdjęcia wewnątrz jest czarny. Czy tak ma być czy coś jest nie tak?

20140301_160910_1.jpg

20140301_160851_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mnie czeka to samo może dużo nie ucieka ale jednak ubytek lekki jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie też zauważyłem niski poziom płynu w zbiorniczku, przy dobrze nagrzanym silniku odkręcilem powoli korek i gdy dostał powietrza płyn zaczął wracać do zbiorniczka aż było ponad max przy tym było słychać bulgotanie i przelewanie dlaczego tak się dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


U siebie też zauważyłem niski poziom płynu w zbiorniczku, przy dobrze nagrzanym silniku odkręcilem powoli korek i gdy dostał powietrza płyn zaczął wracać do zbiorniczka aż było ponad max przy tym było słychać bulgotanie i przelewanie dlaczego tak się dzieje?

Ciśnienie w układzie chłodzącym sa 2 opcje takiego stanu zapowietrzony układ lub padnięta UPG z mojego doświadczenia nie wróży to dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiąc ze nie wróży to dobrze co masz na myśli?

Dzisiaj zobaczyłem ze płyn jest klarowny, nie pływają oka jak w rosole i powraca do normalnego stanu także nie dolewam, zauważyłem ze bulgotanie jest z tyłu silnika i dojrzałem biały nalot przy łączeniu rur czyżby był zapowietrzony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest nieszczelnosc i dlatego sie zapowietrz.a zla opcja byla by taka ze albo uszczelka lub glowica .usun wyciek i sie dowiesz

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...