bolusss 0 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 koledzy ubywa mi plyny nie duzo ale ubywa co moz ebyc na poczatku myslalem ze to opaska ze zbiorniczka wymienilem i dalej kolo silnika nic nie widac a ubywa nww gdzie mozna szukac przyczyny wycieku te preparaty uszczelniajace cos pomogo czy nie probowac tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwas1992 0 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 nabij ciśnienie do układu i patrz a jak nic nie pokarze się to sprawdź zawartość dwutlenku węgla w układzie chłodzącym( to jest test na to czy silnik nie bierze wody) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzmen 1 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 posprawdzaj króćce czy niema białego nalotu , tak samo pompa cieczy chłodzącej obudowa i uszczelnienie czy niema zacieków . Nie parują ci nadmiernie szyby w samochodzie i jak grzanie dasz na fula to nie masz takiego słodkawego zapachu , smaku płynu w ustach? do sprawdzenia jeszcze czujniki temperatury czy nie puszczają oringi ale to zawsze wtedy widać białawy nalot. Trzeba wszystko posprawdzać . Przeważnie jak puści uszczelka pod głowicą to auto słabo grzeje bo w najwyższym punkcie w nagrzewnicy zbierze się powietrze /spaliny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafvis 0 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Ja mam podobny problem. W ciągu 6 dni "znikło" mi litr płynu . Znalazłem mokre miejsca. Za silnikiem od strony pasażera. Od kierowcy też wilgotno ale od pasażera to tragedia. I teraz moje pytanie. Co to może być? Z ego co zalazłem na forum to tam gdzieś znajduje się czujnik temperatury. Z nim też mam kłopot (tak mi się wydaje) gdyż oszukuje mnie na temp. Raz pokazuje 60, raz 90 po czym spada do minimum. Jakieś pomysły odnośnie wycieku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freezblock 1 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Ja mam podobny problem. W ciągu 6 dni "znikło" mi litr płynu . Znalazłem mokre miejsca. Za silnikiem od strony pasażera. Od kierowcy też wilgotno ale od pasażera to tragedia. I teraz moje pytanie. Co to może być? Z ego co zalazłem na forum to tam gdzieś znajduje się czujnik temperatury. Z nim też mam kłopot (tak mi się wydaje) gdyż oszukuje mnie na temp. Raz pokazuje 60, raz 90 po czym spada do minimum. Jakieś pomysły odnośnie wycieku?? Sprawdź kolego sobie ten czujnik, tam jest oring. Jak wyciągnąłem swój stary czujnik to z uszczelki były wióry i cały króciec zażygany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafvis 0 Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 A czy mozesz podpowiedziec jak sie do niego dobrac lub jak on wyglada? Pytam gdyz jeszcze tam nie zagladalem. Koncze prace o 8 rano i dopiero zabiore sie za to. ---------- Post dopisany 01-03-2014 at 21:00 ---------- Poprzedni post napisany 28-02-2014 at 23:54 ---------- Zlokalizowałem kłopot. Ta uszczelka widoczna na zdjęciach była w opłakanym stanie. A jak już to wydarłem to zobaczyłem też, że jeden z tych "bolców" z pierwszego zdjęcia wewnątrz jest czarny. Czy tak ma być czy coś jest nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AUDI_MANIAK 0 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 no i widzisz, czasem najprostrze rozwiazanie okazuje sie najlepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P1RAT 0 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 I mnie czeka to samo może dużo nie ucieka ale jednak ubytek lekki jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_audi_a4 0 Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 U siebie też zauważyłem niski poziom płynu w zbiorniczku, przy dobrze nagrzanym silniku odkręcilem powoli korek i gdy dostał powietrza płyn zaczął wracać do zbiorniczka aż było ponad max przy tym było słychać bulgotanie i przelewanie dlaczego tak się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan1977 44 Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 U siebie też zauważyłem niski poziom płynu w zbiorniczku, przy dobrze nagrzanym silniku odkręcilem powoli korek i gdy dostał powietrza płyn zaczął wracać do zbiorniczka aż było ponad max przy tym było słychać bulgotanie i przelewanie dlaczego tak się dzieje? Ciśnienie w układzie chłodzącym sa 2 opcje takiego stanu zapowietrzony układ lub padnięta UPG z mojego doświadczenia nie wróży to dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_audi_a4 0 Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Mówiąc ze nie wróży to dobrze co masz na myśli? Dzisiaj zobaczyłem ze płyn jest klarowny, nie pływają oka jak w rosole i powraca do normalnego stanu także nie dolewam, zauważyłem ze bulgotanie jest z tyłu silnika i dojrzałem biały nalot przy łączeniu rur czyżby był zapowietrzony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Jest nieszczelnosc i dlatego sie zapowietrz.a zla opcja byla by taka ze albo uszczelka lub glowica .usun wyciek i sie dowiesz Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się