Duch^ Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Logi statyczne do tematu http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/skaczace-obroty-254123/#post3171987 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 007 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 018 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 023 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Sztomel Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 pompowtrysk z 4 cylindra do podmiany na inny np. z 2 garu. BIP'y na pozostałych wysokie ale zobaczymy jakie będą wskazania po wymianie/podmianie tego z czwartego
german81 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 zrób tak jak napisał Tomek i jak bym jeszcze sprawdził cisnienie paliwa na pompie tandem poniewarz BIP-y maja znacznie wartosci na -
Duch^ Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2012 Czujnik temperatury wymieniony na ori audi. Jednak pudło auto dalej drga jak się nagrzeje do 90 jest tylko dużo gorzej logi robione na zimnym silniku bo nie miałem już czasu go nagrzać ale pompki podmienione 4 z 3. Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 23:42 ---------- Poprzedni post napisany at 23:28 ---------- Pompa tandemowa dawała by takie objawy że im cieplejszy silnik tym bardziej powiedzmy dalej mniejsze ciśnienie? Gość od którego kupiłem auto powiedział ( jeżeli można w to wierzyć) że auto pracowało na wolnych obrotach i zabrakło paliwa i zgasł mu od tamtej pory zaczęły się problemy z falowaniem ile w tym prawdy to nie wiem
zbojna Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Szukaj pompek na podmianke, na tych zobacz jaka masz rozjechana dawke w gr 1, przynajmniej 2 sztuki sa do wymiany. Mialem podobna sytuacje. Ewentualnie mozesz jeszcze wyciagnac wszytskie i wrzucic na 2 dni do pojemnika jakiegos z ropa i dodatkiem do czyszczenia, ja po takiej operacji przejezdzilem jeszcze z pol roku(w sumie mialem juz na podmiane, ale z ciekawosci chcialem sprawdzic czy cos pomoze) Pozdr
Duch^ Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2012 Na 100% to pompowtryski są walnięte?? Nie chce wpaść w takie koszta a okaże się że dalej będzie ten problem. Pompki niby mieszczą się w skali pomiędzy -2,8 do +2,8 mg/skok Czyli pompa tandem nic tutaj nie ma wspólnego? Z tego co widziałem to mam pompowtryski z końcówką chyba AF 2sztuki i 2 sztuki z końcówką 073Q - podobno są zamienne i powinno grać. Może filtr paliwa jest zapchany? Ale wtedy by się dusił silnik na wyższych obrotach..
zbojna Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Sprawdz jeszcze...ale wydaje mi sie ze z koncowka Q nie sa zamienne z AL(tez mialem Q) i tu moze byc takze problem
Sztomel Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Z tego co wiem to ten z końcówką ...073Q został wycofany i zastąpiony w 2001 roku na ten z końcówką ...073AN a ten również wycofany w 2002 roku i w jego miejsce wstawiano ...073 (bez końcówki literowej). Fakt jest taki, że musi być zrobiony porządek z tymi pompowtryskiwaczami a o tym jakie są zamienne z jakimi powinieneś dopytać w ASO.
Pan Waldek Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Słabo te pompki wyglądają. Przy okazji podmianki zakładałeś nowe zestawy oringów?
Duch^ Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2012 Kompletne zestawy uszczelek Boscha założyłem.. ---------- Post dopisany at 11:33 ---------- Poprzedni post napisany at 11:30 ---------- Źle napisałem już poprawiłem 2 wtryskiwacze 073AF i 2 wtryskiwacze 073Q ---------- Post dopisany at 12:54 ---------- Poprzedni post napisany at 11:33 ---------- Właśnie wróciłem z serwisu Boscha powiedział po diagnozie komputerowej że na 98% pompowtryski wszystkie do wymiany koszt powinien się zamknąć w 3000zł. Przed wyciągnięciem sprawdził by krzywi na wałku czy nie zlizane. Aha powiedział że tutaj powinny sidzieć pompki chyba z końcówka AF a z Q to nie będzie raczej chodzić. Pompowtryski wstawi nowe i jak nie będzie chodzić jak trzeba to nie płacę za nie i je wyciągnie. ---------- Post dopisany at 14:57 ---------- Poprzedni post napisany at 12:54 ---------- No nic stawiam do Serwisu Boscha niech wstawiają nowy komplet.
machina Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Gruby wydatek, no ale cóż, daj znać jaki będzie efekt i wstaw logi pompek.
Duch^ Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2012 Pompki wymienione z końcówka 073Q i takie niby mają tutaj iść a nie BA itd koszt 2.850. Silniczek pracuje cichutko i bez drgań. Gwarancja rok czasu. Logi dopiero jak nie będzie ślisko. Jedyny objaw jaki zauważyłem że auto po odpuszczeniu pedału gazu przy 1200obr samo przyspiesza.
machina Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Jeżeli sam łapie obroty to ewidentnie coś jest nie tak. Możesz zrobic logi statyczne i ewentualnieloga z momentu w którym sam przyśpiesza. Bez dynamicznych sie obejdzie:wink:
Duch^ Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2012 Ale to się dzieje tylko przy hamowaniu silnikiem i tylko w tej okolicy obrotów ale delikatnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się