Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Zimny długo trzeba kręcić zeby zapalił? ciepły pali od strzała


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kąt wtrysku sprawdzasz w ten sposób wchodzisz w Engine, później basic seting blok 000 pozycja 2 tam powinno być 49-53

Opublikowano

Kąt wtrysku sprawdzasz w ten sposób wchodzisz w Engine, później basic seting blok 000 pozycja 2 tam powinno być 49-53

ok tylko teraz musze sie do jakigos laptopa dorwac i zobacze

Opublikowano

a w jakim stanie jest AQ ... ?

Opublikowano

sorki ze dopiero teraz odpisuje ale pracuje od rana do nocy :decayed: tak wiec akumulator jest brzytwa nie mam cholera gdzie tylko sprawdzić tego kąta wtrysku narazie[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2008, 21:22_________________________________________________panowie odgrzewam kotleta wymienione świece żarowe, k**wa, filtry, zaworek zwrotny w filtrze ,założony dodatkowy zaworek przed filtrem paliwa i nic postoi 8 godzin i pali jak by mu kij w d*pę wsadził a jak juz zapali to później od strzała pali co do h*ja jest nie mam bladego juz pojęcia obstawiam albo pompa albo wtryski bo jak gorący to ma na 2 cylindrach korekcje sięgające 1.7 albo słaba kompresja, za chwile wrzucę jeszcze logi na wyłączonym aucie zimnym i na zapalonym zimnym może coś zobaczycie ale teraz to juz nie prosze o pomoc tylko BŁAGAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

Witam

Powoli zaczyna sie u mnie dziać to samo co Ty masz. Oglądnij pompę wtryskową pod kątem wycieków...uszczelka pod deklem, nastawnikiem... .

U siebie wymieniłem dzisiaj uszczelkę pod deklem na pompie. Znalazłem mały wyciek pod deklem, może tamtędy łapie powietrze. Póki co obserwuję. W razie czego od razu daje znać.

U mnie jest tak: muszę chwile pokręcić potem przerwa i następnym razem pali od strzała i chodzi równiutko co jest ??

Widzę, że kolega ma do mnie blisko .. może coś wspólnie wymyslimy. W razie czego mam VAG.

Opublikowano

a oto i logi wszystkie mb

te sa z wyłaczonym silnikiem logi 001 002 003

62cb6682d07d900cm.jpg

teraz 004 005 006

30c1fb0564d702c5m.jpg

teraz 007 008 009

8b2d021458fac327m.jpg

teraz jak chodzi zimny 001 002 003

fa736821c7811d11m.jpg

teraz 007 008 009 bo 456 zapomniałem

f6a625ab8e5bb1c2m.jpg

teraz 010 011 012 zimny jak chodzi cały czas

4c36adcfad58ea07m.jpg

i grupa zimny 000

71621d439c125e05m.jpg

błagam o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![br]Dopisany: 05 Listopad 2008, 18:57_________________________________________________

Witam

Powoli zaczyna sie u mnie dziać to samo co Ty masz. Oglądnij pompę wtryskową pod kątem wycieków...uszczelka pod deklem, nastawnikiem... .

U siebie wymieniłem dzisiaj uszczelkę pod deklem na pompie. Znalazłem mały wyciek pod deklem, może tamtędy łapie powietrze. Póki co obserwuję. W razie czego od razu daje znać.

U mnie jest tak: muszę chwile pokręcić potem przerwa i następnym razem pali od strzała i chodzi równiutko co jest ??

Widzę, że kolega ma do mnie blisko .. może coś wspólnie wymyslimy. W razie czego mam VAG.

tez mam vaga kolego tylko laptopa pożyczam zastanawiałem sie juz nad tym żeby sie do pompiarza wybrac do Siedlec jest jeden specjalista na warszawskiej ale boje sie ze mi dużo zaśpiewa i jak zejdzie sie dłużnej to auto bede musiał tam zostawić :thumbdown:[br]Dopisany: 05 Listopad 2008, 19:00_________________________________________________a i wycieków nie mam zarazie juz wszystko sprawdzałem chyba oprócz tych dwóch rzeczy czyli pompa wtryski no jeszcze albo kompresja
Opublikowano

Witam

Czytam Twoje posty i nic nie znalazłem na temat zaworka na pompie znajdującego się przy wyjściu metalowych przewodów wysokiego ciśnienia, tego do którego dochodzi kabelek. Wymieniałeś go.... ??

Ostatnio konsultowałem się ze znajomym mechanikiem i mówił (po tym jak opowiedziałem o problemie), że takie objawy są typowe dla cofającego się paliwa....

Wymiana uszczelki pod deklem na pompie nic nie dała. :no:

Opublikowano

Witam

Czytam Twoje posty i nic nie znalazłem na temat zaworka na pompie znajdującego się przy wyjściu metalowych przewodów wysokiego ciśnienia, tego do którego dochodzi kabelek. Wymieniałeś go.... ??

nie wiem o czy mowisz ja piasłem tylko o zaworku w filtrze paliwa ze go wymieniałem

Ostatnio konsultowałem się ze znajomym mechanikiem i mówił (po tym jak opowiedziałem o problemie), że takie objawy są typowe dla cofającego się paliwa....

Wymiana uszczelki pod deklem na pompie nic nie dała. :no:

ale mi sie juz nie cofa po nocy mam w przewodzie przed pompa ropę wiedzę bo mam założony przezroczysty wężyk

w poniedziałek jade do mechanika ma mi sprawdzić cisnienie na tłokach i wtryski daj Boże zeby to tyły wtryski[br]Dopisany: 06 Listopad 2008, 18:37_________________________________________________

A logi na 90 stopniach można prosić?

można prosić ale nic chyba nie dadzą bo to mi sie dzieje tylko jak jest zimny i tylko jak czujnik nie załączy świec czyli temperatura nie spadnie poniżej 5*C jak zagrzeje pali lepiej

ja to juz głupi jestem i mysle może to jest tak ze wtryski trochę leją bo korekcje duże są i jak nie zagrzeje świec to mu trudniej odpalić jak zimny????może byc tak??????????????[br]Dopisany: 06 Listopad 2008, 18:42_________________________________________________co nie ma nikt pomysłów

Opublikowano

Rozrusznik? Pewnie nikt do niego nigdy nie zaglądał a twoje szczotki stoją bokiem :gwizdanie:

Poprawa bedzie na 100%, ja też musiałem rano długo kręcić a po regeneracji jest tak jak ma być :tongue4: koszt niecałe 50zł za szczotkotrzymacz i tulejki.

Opublikowano

to chyba nie szczotki, sprawdzałem dziś wtryski i kompresje na trzech garach mam po 29 bar a na jednym 21-22 bary nie wiem co robić byłem u mechaników jeden mówi kup drugi silnik a drugi rób ten ale jak ten się rozbierze to tez trzeba się liczyć z niespodziankami jakimiś pewnie nie????? ci co twierdzą żeby robić to mówią ze zapewne wystarczą same pierścienie chyba żeby gładzie cylindra były do d*py albo tłoki co wy na to??????????koszta około 1000pln-ów jak dla mnie to katastrofa nie wiem co robić??????????????????????????????????[br]Dopisany: 10 Listopad 2008, 12:40_________________________________________________no panowie poradźcie co robić?????????????[br]Dopisany: 11 Listopad 2008, 09:38_________________________________________________jaja jakies nikt sie nie wypowie!!!!!!!

Opublikowano

Kupisz drugi silnik i też nie wiesz co masz. Musisz doliczyć koszty przekładki, rozrząd, paski, oleje płyny itp. Wyjdzie kwota większa niż naprawa twojego.

Ja bym robił twój silnik, wiesz co masz, a jak zrobisz to pojeździsz i będziesz wiedział na czym stoisz. Do swojego też powinieneś dać nowy pasek rozrządu, olej itp.

W pracy miałem przypadek 2,5 TDI V6, przywieziona z niemiec bo mocno kopciła. Była założona nowa turbina, przepływka jeszcze przez niemców. Okazało sie że nie ma ciśnienia i właściciel chciał drugi silnik, przetłumaczono mu że drugi silnik to jakieś 2-3 tyś. + przekładka + rozrząd itp. robi się koło 5 tyś. zależnie od firmy, a rozebraniem wymiana pierścieni, planowanie głowic, kosztowało go niecałe 3 tys. i auto jeździ jak nowe.

Opublikowano

no dobra ale u mnie na 3 garach jest po 29 bar wiec nie tak źle żeby miał az tak ciężko palić a pali jak zimny strasznie muszę bardzo bardzo długo kręcić zanim zapali i nie ma czegoś takiego ze niby załapuje ale nie może, nic z tych rzeczy po prostu kręcę rozrusznikiem i nic i tak ze 50 sekund i dopiero zapala czasem tylko nierówno pochodzi chwile ale to juz zapewne wina tego 4 cylindra a mi sie wydaje ze tutaj cos jeszcze w nim piszczy bo jak by to była kompresji wina to by łapał ale zaskoczyć nie mógł a tu odwrotnie kręcę długo az "harat" zaskoczy i pali

Opublikowano

Sprawdź czy przez przypadek nie są zapowietrzone wtryskiwacze,następna sprawa to wężyki przelewowe przy wtryskach.Niedawno właśnie przerabiałem ten temat,nie u siebie a u znajomego.No i najważniejsze to kąt wtrysku,ale to już wcześniej podpowiadali koledzy.

Opublikowano

Sprawdź czy przez przypadek nie są zapowietrzone wtryskiwacze,następna sprawa to wężyki przelewowe przy wtryskach.Niedawno właśnie przerabiałem ten temat,nie u siebie a u znajomego.No i najważniejsze to kąt wtrysku,ale to już wcześniej podpowiadali koledzy.

kolego jak wtryski mogą sie zapowietrzyć jak w przewodach nie ma powietrza wężyki przelewowe są sprawdzone a kąt wtrysku był juz ustawiany i dalej to samo

P.S. wężyki to by ciekły jak wy były przetarte

Opublikowano

Do tej pory gdy czytalem post byla mowa o stronie paliwa przed pompa,wiec jest mozliwosc jednak zapowietrzenia wtryskiwaczy,tym bardziej ze byly wyjmowane do sprawdzenia.Co do przewodow przelewowych to nie masz niestety racji,moga nie ciec a lapac powietrze.O kacie wtrysku ze sprawdziles nic nie wspomniales.No ale najwyrazniej chec pomocy przez innych jest z gory odrzucana... Apropo,jestes z Łukowa,jedz do Wróbla...

Opublikowano

Do tej pory gdy czytalem post byla mowa o stronie paliwa przed pompa,wiec jest mozliwosc jednak zapowietrzenia wtryskiwaczy,tym bardziej ze byly wyjmowane do sprawdzenia.Co do przewodow przelewowych to nie masz niestety racji,moga nie ciec a lapac powietrze.O kacie wtrysku ze sprawdziles nic nie wspomniales.No ale najwyrazniej chec pomocy przez innych jest z gory odrzucana... Apropo,jestes z Łukowa,jedz do Wróbla...

co z tego ze były wyjmowane do sprawdzenia jak ani przed ani po nie było żadnej różnicy wtryski sie same odpowietrzają a mi ciężko pali jak postoi te 8 godzin jak by sie tryski zapowietrzały to po godzinie by ciezko palił, co do wężyków to sprawdzę je dzis jeszcze raz a o kącie wtrysku to chyba pisałem ze jest w porządku. i główne pytanie ten wróbel to juz sie domyśliłem ze mechanik :cool1: ale z skąd on jest bo nie słyszałem o nim dokładny adres poproszę
Opublikowano

Wtryski kolego napewno sie same nie odpowietrza ,gwarantuje to.Jesli nie wierzysz to prosze popros jeszcze jedna osobe aby krecila rozrusznikiem a sam sprawdz ile powietrza jeszcze z nich ujdzie.Co do Wróbla to w poniedzialek dam odpowiedz,wiem ze zajmuje sie w wiekszosci czterema kółeczkami.Pracuje z jego bratem a nie mam do niego tel,w poniedzialek a najdalej we wtorek z nim pogadam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...