szafir1985 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 miałem cos takiego gdy już aku był troche słaby po zmianie aku problemu nie ma...
grippen Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Kąt wtrysku sprawdzasz w ten sposób wchodzisz w Engine, później basic seting blok 000 pozycja 2 tam powinno być 49-53
jarek3251 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2008 Kąt wtrysku sprawdzasz w ten sposób wchodzisz w Engine, później basic seting blok 000 pozycja 2 tam powinno być 49-53 ok tylko teraz musze sie do jakigos laptopa dorwac i zobacze
Szuszu Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Ludzie miałem to samo na 99.9% stawiam na kąt wtrysku. Teraz mam na 051 - 056 pali super. A tu masz jak sprawdzić i ustawić http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t10913.0.html;highlight
jarek3251 Opublikowano 5 Listopada 2008 Autor Opublikowano 5 Listopada 2008 sorki ze dopiero teraz odpisuje ale pracuje od rana do nocy tak wiec akumulator jest brzytwa nie mam cholera gdzie tylko sprawdzić tego kąta wtrysku narazie[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2008, 21:22_________________________________________________panowie odgrzewam kotleta wymienione świece żarowe, k**wa, filtry, zaworek zwrotny w filtrze ,założony dodatkowy zaworek przed filtrem paliwa i nic postoi 8 godzin i pali jak by mu kij w d*pę wsadził a jak juz zapali to później od strzała pali co do h*ja jest nie mam bladego juz pojęcia obstawiam albo pompa albo wtryski bo jak gorący to ma na 2 cylindrach korekcje sięgające 1.7 albo słaba kompresja, za chwile wrzucę jeszcze logi na wyłączonym aucie zimnym i na zapalonym zimnym może coś zobaczycie ale teraz to juz nie prosze o pomoc tylko BŁAGAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
leoncjo Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Witam Powoli zaczyna sie u mnie dziać to samo co Ty masz. Oglądnij pompę wtryskową pod kątem wycieków...uszczelka pod deklem, nastawnikiem... . U siebie wymieniłem dzisiaj uszczelkę pod deklem na pompie. Znalazłem mały wyciek pod deklem, może tamtędy łapie powietrze. Póki co obserwuję. W razie czego od razu daje znać. U mnie jest tak: muszę chwile pokręcić potem przerwa i następnym razem pali od strzała i chodzi równiutko co jest ?? Widzę, że kolega ma do mnie blisko .. może coś wspólnie wymyslimy. W razie czego mam VAG.
jarek3251 Opublikowano 5 Listopada 2008 Autor Opublikowano 5 Listopada 2008 a oto i logi wszystkie mb te sa z wyłaczonym silnikiem logi 001 002 003 teraz 004 005 006 teraz 007 008 009 teraz jak chodzi zimny 001 002 003 teraz 007 008 009 bo 456 zapomniałem teraz 010 011 012 zimny jak chodzi cały czas i grupa zimny 000 błagam o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![br]Dopisany: 05 Listopad 2008, 18:57_________________________________________________ Witam Powoli zaczyna sie u mnie dziać to samo co Ty masz. Oglądnij pompę wtryskową pod kątem wycieków...uszczelka pod deklem, nastawnikiem... . U siebie wymieniłem dzisiaj uszczelkę pod deklem na pompie. Znalazłem mały wyciek pod deklem, może tamtędy łapie powietrze. Póki co obserwuję. W razie czego od razu daje znać. U mnie jest tak: muszę chwile pokręcić potem przerwa i następnym razem pali od strzała i chodzi równiutko co jest ?? Widzę, że kolega ma do mnie blisko .. może coś wspólnie wymyslimy. W razie czego mam VAG. tez mam vaga kolego tylko laptopa pożyczam zastanawiałem sie juz nad tym żeby sie do pompiarza wybrac do Siedlec jest jeden specjalista na warszawskiej ale boje sie ze mi dużo zaśpiewa i jak zejdzie sie dłużnej to auto bede musiał tam zostawić [br]Dopisany: 05 Listopad 2008, 19:00_________________________________________________a i wycieków nie mam zarazie juz wszystko sprawdzałem chyba oprócz tych dwóch rzeczy czyli pompa wtryski no jeszcze albo kompresja
Szuszu Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 A logi na 90 stopniach można prosić?
leoncjo Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 Witam Czytam Twoje posty i nic nie znalazłem na temat zaworka na pompie znajdującego się przy wyjściu metalowych przewodów wysokiego ciśnienia, tego do którego dochodzi kabelek. Wymieniałeś go.... ?? Ostatnio konsultowałem się ze znajomym mechanikiem i mówił (po tym jak opowiedziałem o problemie), że takie objawy są typowe dla cofającego się paliwa.... Wymiana uszczelki pod deklem na pompie nic nie dała.
jarek3251 Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Opublikowano 8 Listopada 2008 Witam Czytam Twoje posty i nic nie znalazłem na temat zaworka na pompie znajdującego się przy wyjściu metalowych przewodów wysokiego ciśnienia, tego do którego dochodzi kabelek. Wymieniałeś go.... ?? nie wiem o czy mowisz ja piasłem tylko o zaworku w filtrze paliwa ze go wymieniałem Ostatnio konsultowałem się ze znajomym mechanikiem i mówił (po tym jak opowiedziałem o problemie), że takie objawy są typowe dla cofającego się paliwa.... Wymiana uszczelki pod deklem na pompie nic nie dała. ale mi sie juz nie cofa po nocy mam w przewodzie przed pompa ropę wiedzę bo mam założony przezroczysty wężyk w poniedziałek jade do mechanika ma mi sprawdzić cisnienie na tłokach i wtryski daj Boże zeby to tyły wtryski[br]Dopisany: 06 Listopad 2008, 18:37_________________________________________________ A logi na 90 stopniach można prosić? można prosić ale nic chyba nie dadzą bo to mi sie dzieje tylko jak jest zimny i tylko jak czujnik nie załączy świec czyli temperatura nie spadnie poniżej 5*C jak zagrzeje pali lepiej ja to juz głupi jestem i mysle może to jest tak ze wtryski trochę leją bo korekcje duże są i jak nie zagrzeje świec to mu trudniej odpalić jak zimny????może byc tak??????????????[br]Dopisany: 06 Listopad 2008, 18:42_________________________________________________co nie ma nikt pomysłów
Klima Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Rozrusznik? Pewnie nikt do niego nigdy nie zaglądał a twoje szczotki stoją bokiem :gwizdanie: Poprawa bedzie na 100%, ja też musiałem rano długo kręcić a po regeneracji jest tak jak ma być koszt niecałe 50zł za szczotkotrzymacz i tulejki.
jarek3251 Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Opublikowano 11 Listopada 2008 to chyba nie szczotki, sprawdzałem dziś wtryski i kompresje na trzech garach mam po 29 bar a na jednym 21-22 bary nie wiem co robić byłem u mechaników jeden mówi kup drugi silnik a drugi rób ten ale jak ten się rozbierze to tez trzeba się liczyć z niespodziankami jakimiś pewnie nie????? ci co twierdzą żeby robić to mówią ze zapewne wystarczą same pierścienie chyba żeby gładzie cylindra były do d*py albo tłoki co wy na to??????????koszta około 1000pln-ów jak dla mnie to katastrofa nie wiem co robić??????????????????????????????????[br]Dopisany: 10 Listopad 2008, 12:40_________________________________________________no panowie poradźcie co robić?????????????[br]Dopisany: 11 Listopad 2008, 09:38_________________________________________________jaja jakies nikt sie nie wypowie!!!!!!!
KrzyHo Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 Kupisz drugi silnik i też nie wiesz co masz. Musisz doliczyć koszty przekładki, rozrząd, paski, oleje płyny itp. Wyjdzie kwota większa niż naprawa twojego. Ja bym robił twój silnik, wiesz co masz, a jak zrobisz to pojeździsz i będziesz wiedział na czym stoisz. Do swojego też powinieneś dać nowy pasek rozrządu, olej itp. W pracy miałem przypadek 2,5 TDI V6, przywieziona z niemiec bo mocno kopciła. Była założona nowa turbina, przepływka jeszcze przez niemców. Okazało sie że nie ma ciśnienia i właściciel chciał drugi silnik, przetłumaczono mu że drugi silnik to jakieś 2-3 tyś. + przekładka + rozrząd itp. robi się koło 5 tyś. zależnie od firmy, a rozebraniem wymiana pierścieni, planowanie głowic, kosztowało go niecałe 3 tys. i auto jeździ jak nowe.
jarek3251 Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Opublikowano 13 Listopada 2008 no dobra ale u mnie na 3 garach jest po 29 bar wiec nie tak źle żeby miał az tak ciężko palić a pali jak zimny strasznie muszę bardzo bardzo długo kręcić zanim zapali i nie ma czegoś takiego ze niby załapuje ale nie może, nic z tych rzeczy po prostu kręcę rozrusznikiem i nic i tak ze 50 sekund i dopiero zapala czasem tylko nierówno pochodzi chwile ale to juz zapewne wina tego 4 cylindra a mi sie wydaje ze tutaj cos jeszcze w nim piszczy bo jak by to była kompresji wina to by łapał ale zaskoczyć nie mógł a tu odwrotnie kręcę długo az "harat" zaskoczy i pali
robertnov Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 Sprawdź czy przez przypadek nie są zapowietrzone wtryskiwacze,następna sprawa to wężyki przelewowe przy wtryskach.Niedawno właśnie przerabiałem ten temat,nie u siebie a u znajomego.No i najważniejsze to kąt wtrysku,ale to już wcześniej podpowiadali koledzy.
jarek3251 Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Opublikowano 13 Listopada 2008 Sprawdź czy przez przypadek nie są zapowietrzone wtryskiwacze,następna sprawa to wężyki przelewowe przy wtryskach.Niedawno właśnie przerabiałem ten temat,nie u siebie a u znajomego.No i najważniejsze to kąt wtrysku,ale to już wcześniej podpowiadali koledzy. kolego jak wtryski mogą sie zapowietrzyć jak w przewodach nie ma powietrza wężyki przelewowe są sprawdzone a kąt wtrysku był juz ustawiany i dalej to samoP.S. wężyki to by ciekły jak wy były przetarte
robertnov Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 Do tej pory gdy czytalem post byla mowa o stronie paliwa przed pompa,wiec jest mozliwosc jednak zapowietrzenia wtryskiwaczy,tym bardziej ze byly wyjmowane do sprawdzenia.Co do przewodow przelewowych to nie masz niestety racji,moga nie ciec a lapac powietrze.O kacie wtrysku ze sprawdziles nic nie wspomniales.No ale najwyrazniej chec pomocy przez innych jest z gory odrzucana... Apropo,jestes z Łukowa,jedz do Wróbla...
jarek3251 Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Opublikowano 14 Listopada 2008 Do tej pory gdy czytalem post byla mowa o stronie paliwa przed pompa,wiec jest mozliwosc jednak zapowietrzenia wtryskiwaczy,tym bardziej ze byly wyjmowane do sprawdzenia.Co do przewodow przelewowych to nie masz niestety racji,moga nie ciec a lapac powietrze.O kacie wtrysku ze sprawdziles nic nie wspomniales.No ale najwyrazniej chec pomocy przez innych jest z gory odrzucana... Apropo,jestes z Łukowa,jedz do Wróbla... co z tego ze były wyjmowane do sprawdzenia jak ani przed ani po nie było żadnej różnicy wtryski sie same odpowietrzają a mi ciężko pali jak postoi te 8 godzin jak by sie tryski zapowietrzały to po godzinie by ciezko palił, co do wężyków to sprawdzę je dzis jeszcze raz a o kącie wtrysku to chyba pisałem ze jest w porządku. i główne pytanie ten wróbel to juz sie domyśliłem ze mechanik ale z skąd on jest bo nie słyszałem o nim dokładny adres poproszę
robertnov Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 Wtryski kolego napewno sie same nie odpowietrza ,gwarantuje to.Jesli nie wierzysz to prosze popros jeszcze jedna osobe aby krecila rozrusznikiem a sam sprawdz ile powietrza jeszcze z nich ujdzie.Co do Wróbla to w poniedzialek dam odpowiedz,wiem ze zajmuje sie w wiekszosci czterema kółeczkami.Pracuje z jego bratem a nie mam do niego tel,w poniedzialek a najdalej we wtorek z nim pogadam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się