nelu Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 witam wszystkich! przeszukujac forum nie znalazlem odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie, wiec postanowilem skierowac do Was nowe zapytanie. jak tytul mowi mam sytuacje krytyczna, nie bede zaglebial sie w detale bo i tak pozostaly mi dwa warianty kapitalny remont badz "nowa" jednostka. obecnie serce to 1.8T AEB 96'/97' w polaczeniu z automatem. istotne jest to, ze auto przebywa na terenie norwegii wiec sprawa nieco sie komplikuje. posiadam mozliwosc sprowadzenia motoru z okolic hamburga ale chcialbym sie dowiedziec jakie spektrum mozliwosci posiadam czy musi byc to identyczna jednostka w sensie kodu, rocznika etc.? czy bedzie pasowal nowszy motor? na co zwracac uwage? na jakie oznaczenia zwracac uwage? co warto wykonac/wymienic przy takiej operacji? nie ukrywam, ze zalezy mi na osiagach,czy warto zastapic katakizator pajpem, jesli tak to gdie takowe zdobyc? z gory dzieki za pomoc!
Dev Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 jak masz u siebie AEB i kupisz AEB to wszystko bedzie pasić jeżeli kupisz cos innego sprawa moze sie skomplikowac
nelu Opublikowano 15 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2008 jak masz u siebie AEB i kupisz AEB to wszystko bedzie pasić jeżeli kupisz cos innego sprawa moze sie skomplikowac ok dzieki, ale czy rocznik gra role? tylko 96-99 czy moze nowszy tez pasuje?
Dev Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 nowszego jak 12.98r AEB nie ma nie kombinuj bo cos namieszasz
adamq Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 nowszego jak 12.98r AEB nie ma nie kombinuj bo cos namieszasz Dokładnie, jeżeli to AEB to wszystko jest identyczne. Ten z '99r. to już chyba ma oznaczenie AWT
Dev Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 A 4 1.8 110 01.1996 - 12.1998 AEB A 4 1.8 110 07.1998 - 07.1999 ARK A 4 1.8 110 08.1998 - 09.2001 APU A 4 1.8 110 05.1999 - 06.2000 ANB A 4 1.8 110 08.1999 - 05.2000 ATW A 4 1.8 110 06.2000 - 09.2001 AWT A 4 1.8 110 12.2000 - 06.2002 AVJ
nelu Opublikowano 15 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2008 dzieki za wyczerpujace info, chcialem zapytac jeszcze czy jest jakas istotna roznica pomiedzy 1.8 a 1.8T. w sensie czy mozna poprzekaldac kolektor etc i bedzie ok?
Dev Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 nie nie bedzie ok inne sa wałki rozrządu komora spalania tłoki i jeszcze kilka innych istotnych rzeczy
nelu Opublikowano 15 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2008 i wszystko jasne. dzieki! jutro zaczynam poszukiwania
nelu Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2008 oplaca Ci sie naprawiac silnik ? nieoplaca sie naprawiac, dlatego chce caly wymienic. koszt czesci w miejscu gdzie jestem porownywalny jest z kosztem silnika i ew. transporu. autko ma ponad 270tysi wiec naprawe tej jednostki porownalbym do reaimacji trupa zobaczymy co z tego wyjdzie. postaram sie o fotorelacje [br]Dopisany: 16 Czerwiec 2008, 16:47 _________________________________________________jeszcze jedno pytanie.. czy jest jakas roznica(w samym motorze) jesli silnik wsolpracuje z automatem lub manualna skrzynia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się