cichy82 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 witam mam pytanie,czy ten silnik jest wadliwy?
Timac Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Po co pytac o opinie jak juz dokonales zakupu ? Nawet nie sadziles ze 1.8 TFSI wypuscil tez taki slaby silnik
adrian998998 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Np. Wyciagajace się lancuchy rozrządu' padające nastawniki rozrządu, cewki zaplonowe, wypadanie za plonów i parę innych dupereli z katalizatorem i kolektorem ssacym. Tak to na co dzień się dzieje z tfsi w VW.
cichy82 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2012 a czy łańcuch jest z przodu czy z tyłu?
fucken Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Po co pytac o opinie jak juz dokonales zakupu ?Nawet nie sadziles ze 1.8 TFSI wypuscil tez taki slaby silnik 1.8 tfsi 118kw-160ps:wink: 1
Timac Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 .... podstawową jednostką jest nowa konstrukcja silnika rzędowego 4-cylindrowego z doładowaniem (turbo) 1.8 TFSI o mocy 120 KM oraz jego mocniejsza wersja o mocy 160 KM, w których zastosowano nową konstrukcję napędu wałka rozrządu przekładnią łańcuchową ... Sent from my iPad using Tapatalk
baraka Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Kolejnym gościem naszej listy jest stosunkowo młoda konstrukcja grupy Volkswagena czyli benzynowy motor 1,8 TSI. Ten silnik znajdziemy między innymi w VW Passacie B6, Passacie CC, Skodzie Yeti, Octavii II oraz w modelu Superb II. Jednostka ta montowana była również w Audi A3 8P, A4 B8 i A5 z oznaczeniem TFSI. W tym przypadku zastosowano wadliwy napinacz łańcucha rozrządu, który z czasem przestaje odpowiednio napinać i w związku z tym łańcuch zaczyna przeskakiwać. Taki stan rzeczy może doprowadzić do uderzenia zaworów w tłoki i zniszczenia jednostki napędowej. Remont takiej usterki to wydatek około 8000 zł. Tych silników unikaj jak ognia! cz. 2 [poradnik] Ť AUTOKULT.pl 1
dziadek Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 cichy śpij spokojnie - ten silnik ma mniej wad niż inne benzynowe w Audi B8 bo np nie wciąga oleju ...a rozrząd na łańcuchu nigdy nie był mocną stroną grupy VW dobrze że nie jest tu tak jak w 1.4TSI w VW :whistling:choć niby to poprawili już
Aydaho Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 ja mam 1.8 TFSI 160KM z przebiegiem 54 kkm - miał akce serwisową na wariator a pozatym nic się nie działo. Olej schodzi pomiedzy MAX i MIN z zapasem, na 15 kkm przebiegu więc tak ma byc
Zervos Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Witam, Jestem Nowy, posiadam wersję A4 1.8 TFSI 170 KM, czy coś z tym silnikiem jest nie tak ? czytam forum i czytam i nie do końca jeszcze kumam oznaczenia itd... Przepraszam, jeżeli strzeliłem jakąś gafę. Do tej pory jeździłem przeważnie Toyota: Corolla, Avensis, Peugeot, Fiat. W końcu przesiadłem się na Audi i .... następne auto to Audi lub BMW. Zrobiłem do tej pory ok 12 tys km i jak na razie ciężko wysiada się mi z auta pod blokiem heheh nie chce wracać do domu, a do pracy jeżdżę najdłuższa możliwą drogą . Po Avensisie mam tylko koszmar cen serwisu i części... a w środku wyglądało gorzej niż Panda....
olinek2 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 U Ciebie rozwiązali problem nagaru. Dodali dodatkowe 4 wtryskiwacze pośrednie. Do tego zrezygnowali z połowy czujników na silniku a sterownik łyka wsio po mapach i MAPsensorze. Powinieneś być zadowolony .
lcu Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 (edytowane) To w końcu jak to jest bo zastanawiam się nad 1,8 T 160 koni (2010r), a dieslem 2.0 tdi 170koni i sam już nie wiem który silnik jest mniej awaryjny. Edytowane 12 Lipca 2015 przez lcu
dazwid Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Bierz Diesla. Jednak pewniejszy silnik moim zdaniem.
Wawryn Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 Diesel po 2010 roku czy też od 2008 można brać?
czarek76 Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 Możesz brać od 2008, wszystkie w b8 są już CR i problem z imbusem pompy oleju praktycznie nie istnieje.
elioneq Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) Zapraszam do lektury. W diesle bym się nie pchał chyba że mowa o jakis 2k13-2k15 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/338121-audi-a4-b8-tfsi-vs-tdi-pomocy/page-2 Edytowane 9 Listopada 2015 przez elioneq
Wawryn Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Jestem raczej zwolennikiem benzyny ale te FSI....... Gaziarz mi mówił że LPG w silniku z FSI ratuje życie bo nie powoduje gromadzenia się nagaru...ile w tym prawdy jakby tak było to to zostalby w benzynie tylko rozrząd.Ale te spalalnia na dodatek.Cięzki dylemat z tymi silnikami...
B.babartek Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 Jeśli diesel to tylko 3.0 ? w audi innych silników raczej bym nie szukał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się