Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T QUATTRO - alusy, opony i lampy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam i szacunek :hi:

I są już zdjęcia w nowym albumie :evil:http://picasaweb.google.com/1902RealMadrid/AUDIA418T

To były piękne 5 dni :) :th: Mała już u lakiernika wiec w sierpniu ostateczne zdjęcia :):evil: pozdrawiam

I oczywiście piszcie co sadzicie :mysli: szacunek

Miały być jeszcze zdjęcia kompletnego Boby Kid ale niestety poleciałem na Łódź i niestety koleś z allegro mnie wyrolował i za to hwdp takim pajacom

Ponownie edytuje posta i licze, ze tym razem taki pozostanie.

warnwarn.gifZa niestosowanie sie do prosb i ogolnie panujacych zasad na forum.

Opublikowano

Twoje 1.8t nie osiągnęło temp. roboczej....a Ty pchales w palnik jak :evil: Zejezdzisz gwizdawke i będzie :thumbdown: :thumbdown: :sick3: :sick3:

Pozatym tylnie światła i "alufelgi" w kosz....te przednie swiatla mi sie nie podobaja. Ogolne zmiany na minus....

Pokaż zdjęcia ze srodka. Widzę ze masz to plastikowe drewno... :gwizdanie:

Opublikowano

DSC01728.JPG

Faktycznie... bardzo madrze.

Opublikowano

Felgi , lampy ..to nie ta opcja do Twojego auta :dziura:

Opublikowano

moze "bardzo madrze" cisnal, a moze termostat ma walniety :) mi tez spada temp. tyle ze powyzej 230-240 km/h, mam 2 rozne foty przy ca. 250-255km/h i na obydwoch mam ok. 75-80 stopni a przy zwolnieniu do 230 km/h juz spowrotem wskakuje na 90 stopni

co do auta jak juz bylo wspominane - lampy tyl i przod totalne nieporozumienie

pzdr

Opublikowano

No to kolego wymieniaj termostat na orginal :) JA wymienilem jak koledzy z forum kazali i jest :th: Temp stoji jak wacek :gwizdanie: :kox: 90stopni i zagrzewa sie bardzo szybko.

Opublikowano

A mi się przednie lampy ogólnie podobają, ale może nie do tego koloru nadwozia.. :kwasny:

Chyba bardziej pasowały by do ciemniej karoserii :cool1:

Opublikowano

czy nie rozgrzał silnika czy walnięty termostat - na jedno wychodzi - silnik nie osiągnął roboczej temperatury...

Opublikowano

A pokaz srodek, bo z tego co widac masz nalatane 130 tys z hakiem, cos malo realne jak dla 11nasto latka , swiatla dno :thumbdown: ktos sie wykosztowal dla takiego bubla :kwasny: zwlaszcza te sonary :thumbdown:

Opublikowano

Normalnie masakra :gwizdanie:ale jak to mowia każdy robi tak jak jemu podoba sie stylistyka i wyglad tego czym jezdzi.A czemu tak malo kilometrow bo samochod stal prawie 5.5 roku zamkniety w garazu nie byl nawet przez ten okres odpalany.Do PL. dojechal na lawecie potem mechanik i teraz idzie jak brzytwa choc na oponach 205/R16 szedl troche wiecej a teraz na 215/50R17 jest odczucie minimalnej slabosci A termostat jest ok w korkach stoi na 90 st a na trasie 70 st .Zanim byl sciagniety z Włoch byl zaciagniety laweta do aso we Włoszech i jak znalazly sie wszystkie papiery wszystko sie zgadzalo,byly problemy z wywiezieniem i z zarejestrowaniem w Polsce ale sie udało.A co do oczekiwania na temperature robocza aby wicisnac max z samochodu to kazdy ma swoje racje ja nie jerzdzę w kolo bloku aby nabrac temperatury roboczej wystarczy ze nie jest na ssaniu i potem wyciskam soki temperatura robocza jest osiagana w ciagu 20-30 sekund to po prostu FIZYKA.Mam nadzieje ze nikogo nie obrazilem :hi: :hi: bo kazdy ma swoje zdanie

Opublikowano

to nie chodzi o zdanie tylko o fakty.... :szukaj: sobie jak ma dzialac termostat i jak jezdzic z silnikami z turbiną. Kompletnie nie masz racji.... :thumbdown:

Opublikowano

oczywisce optimum dla tych silnikow to osiagniecie odp. temp oleju, a tak to wszytsko po d*pie dostaje, auto ładne z wyjatkiem tragicznych lamp, felg lamp tylnych ale wiem, kazdy robi co mu sie podoba, witamy w klubie

Opublikowano
:hi: :hi:zgadza sie wszystko zależy od temp oleju i zawsze wszystko od czegos zależy kazdy jezdzi inaczej ja krece moja do 6.5tys i wyciskam na 2 90km/h,jak cos padnie to sie naprawi a wyglad ma sie podobac mi a nie innym dzieki i pozdro :hi: :hi:
Opublikowano

A termostat jest ok w korkach stoi na 90 st a na trasie 70 st .

Termostat nie jest OK.

Wycinek z teorii: Zadaniem układu chłodzenia jest zapobieżenie wzrostu temperatury silnika ponad maksymalną (do 150°C) oraz utrzymanie jej w optymalnym zakresie 90°C do 100°C.

Zanim byl sciagniety z Włoch byl zaciagniety laweta do aso we Włoszech i jak znalazly sie wszystkie papiery wszystko sie zgadzalo,byly problemy z wywiezieniem i z zarejestrowaniem w Polsce ale sie udało.A co do oczekiwania na temperature robocza aby wicisnac max z samochodu to kazdy ma swoje racje ja nie jerzdzę w kolo bloku aby nabrac temperatury roboczej wystarczy ze nie jest na ssaniu i potem wyciskam soki temperatura robocza jest osiagana w ciagu 20-30 sekund to po prostu FIZYKA.Mam nadzieje ze nikogo nie obrazilem :hi: :hi: bo kazdy ma swoje zdanie

Twoj samochod, Twoje pieniadze, nie zdziw sie jak kiedys wrocisz na lawecie do domu.

Jesli bedziesz swoje szkodliwe teorie rozpowszechnial na forum, to bedziemy je kasowac zeby nie wprowadzac w blad nieswiadomych ludzi... :)

EOT.

Opublikowano

Robocza temperatura silnika wynosi około 90 – 100 st C. Ale i to jest pewnym uproszczeniem. Silnik w czasie pracy ma taką właśnie temperaturę kadłuba oraz cieczy chłodzącej – w miejscach, gdzie tę temperaturę się mierzy. Ale w okolicy komory spalania i kanału wydechowego temperatura jest na pewno większa. Z kolei od strony kanału dolotowego, temperatura na pewno jest niższa. Temperatura oleju w misce olejowej jest zmienna. Najlepiej, by wynosiła około 90 stopni C, ale wartości tej zwykle nie osiąga sie, jeżeli jednostka jest tylko minimalnie obciążona.

Zimny silnik powinien jak najszybciej osiągać temperaturę roboczą, aby olej o określonej, przewidzianej przez producenta lepkości docierał wszędzie tam, gdzie trzeba. Co więcej, wszelkie procesy zachodzące w silniku (przede wszystkim – mieszanie paliwa z powietrzem) zachodzić będą prawidłowo wtedy, gdy temperatury będą już ustalone.

Kierowcy powinni coś zrobić, by jak najszybciej nagrzewać swe silniki. Nawet jeżeli odpowiedni termostat w układzie chłodzenia dba o prawidłowe nagrzewanie silnika, to będzie ono szybsze w jednostce pracującej pod obciążeniem, zaś wolniejsze gdy pracuje ona na biegu jałowym. Czasami – zdecydowanie za wolne, do tego stopnia, że silnik na luzie w ogóle się nie nagrzeje.

Dlatego błędem jest „nagrzewanie” silnika na postoju. Znacznie lepszą metodą jest odczekanie po jego uruchomieniu tylko kilkunastu sekund (aż nie rozgrzany jeszcze olej zacznie smarować to co powinien), a potem ruszenie i jazda z umiarkowanym obciążeniem silnika.

Opublikowano

Dlatego błędem jest „nagrzewanie” silnika na postoju. Znacznie lepszą metodą jest odczekanie po jego uruchomieniu tylko kilkunastu sekund (aż nie rozgrzany jeszcze olej zacznie smarować to co powinien), a potem ruszenie i jazda z umiarkowanym obciążeniem silnika.

Oczywiscie, ze to blad. Silnik powinien lapac temp. robocza pod obciazeniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...