Gość rob 77 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Witam i szacunek I są już zdjęcia w nowym albumie http://picasaweb.google.com/1902RealMadrid/AUDIA418T To były piękne 5 dni :th: Mała już u lakiernika wiec w sierpniu ostateczne zdjęcia pozdrawiam I oczywiście piszcie co sadzicie szacunek Miały być jeszcze zdjęcia kompletnego Boby Kid ale niestety poleciałem na Łódź i niestety koleś z allegro mnie wyrolował i za to hwdp takim pajacom Ponownie edytuje posta i licze, ze tym razem taki pozostanie. Za niestosowanie sie do prosb i ogolnie panujacych zasad na forum.
loco87 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Twoje 1.8t nie osiągnęło temp. roboczej....a Ty pchales w palnik jak Zejezdzisz gwizdawke i będzie :thumbdown: :sick3: Pozatym tylnie światła i "alufelgi" w kosz....te przednie swiatla mi sie nie podobaja. Ogolne zmiany na minus.... Pokaż zdjęcia ze srodka. Widzę ze masz to plastikowe drewno... :gwizdanie:
Reggi Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Felgi , lampy ..to nie ta opcja do Twojego auta
pawelek Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Hmmm ale masz dobry silnik ;-) heh Pozdro!
eMeM Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 moze "bardzo madrze" cisnal, a moze termostat ma walniety mi tez spada temp. tyle ze powyzej 230-240 km/h, mam 2 rozne foty przy ca. 250-255km/h i na obydwoch mam ok. 75-80 stopni a przy zwolnieniu do 230 km/h juz spowrotem wskakuje na 90 stopni co do auta jak juz bylo wspominane - lampy tyl i przod totalne nieporozumienie pzdr
loco87 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 No to kolego wymieniaj termostat na orginal JA wymienilem jak koledzy z forum kazali i jest :th: Temp stoji jak wacek :gwizdanie: 90stopni i zagrzewa sie bardzo szybko.
Nosfer Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 A mi się przednie lampy ogólnie podobają, ale może nie do tego koloru nadwozia.. Chyba bardziej pasowały by do ciemniej karoserii
pet3r Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 czy nie rozgrzał silnika czy walnięty termostat - na jedno wychodzi - silnik nie osiągnął roboczej temperatury...
loco87 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 no z daleka sa nawet ok. Ale jak sie do nich podejdzie to padaka Przed liftem bralbym albo te: http://moto.allegro.pl/item380808346_reflektory_lampy_przednie_depo_fk_audi_a4_95_.html lub http://moto.allegro.pl/item381036740_lampy_przednie_audi_a4_95_99_angel_eyes_chrom_depo.html Do srebrzaka chyba bardziej jednak nie dymiona pasuja
TTom3k Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Brzydkie fele brzydkie swiatla ogolnie nie podoba mi sie auto. Silnik i naped OK.
lelus_DT Opublikowano 18 Czerwca 2008 Opublikowano 18 Czerwca 2008 A pokaz srodek, bo z tego co widac masz nalatane 130 tys z hakiem, cos malo realne jak dla 11nasto latka , swiatla dno ktos sie wykosztowal dla takiego bubla zwlaszcza te sonary
Gość rob 77 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Normalnie masakra :gwizdanie:ale jak to mowia każdy robi tak jak jemu podoba sie stylistyka i wyglad tego czym jezdzi.A czemu tak malo kilometrow bo samochod stal prawie 5.5 roku zamkniety w garazu nie byl nawet przez ten okres odpalany.Do PL. dojechal na lawecie potem mechanik i teraz idzie jak brzytwa choc na oponach 205/R16 szedl troche wiecej a teraz na 215/50R17 jest odczucie minimalnej slabosci A termostat jest ok w korkach stoi na 90 st a na trasie 70 st .Zanim byl sciagniety z Włoch byl zaciagniety laweta do aso we Włoszech i jak znalazly sie wszystkie papiery wszystko sie zgadzalo,byly problemy z wywiezieniem i z zarejestrowaniem w Polsce ale sie udało.A co do oczekiwania na temperature robocza aby wicisnac max z samochodu to kazdy ma swoje racje ja nie jerzdzę w kolo bloku aby nabrac temperatury roboczej wystarczy ze nie jest na ssaniu i potem wyciskam soki temperatura robocza jest osiagana w ciagu 20-30 sekund to po prostu FIZYKA.Mam nadzieje ze nikogo nie obrazilem :hi: bo kazdy ma swoje zdanie
loco87 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Opublikowano 18 Czerwca 2008 to nie chodzi o zdanie tylko o fakty.... sobie jak ma dzialac termostat i jak jezdzic z silnikami z turbiną. Kompletnie nie masz racji....
czaki22 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Opublikowano 18 Czerwca 2008 oczywisce optimum dla tych silnikow to osiagniecie odp. temp oleju, a tak to wszytsko po d*pie dostaje, auto ładne z wyjatkiem tragicznych lamp, felg lamp tylnych ale wiem, kazdy robi co mu sie podoba, witamy w klubie
Gość rob 77 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Opublikowano 18 Czerwca 2008 :hi:zgadza sie wszystko zależy od temp oleju i zawsze wszystko od czegos zależy kazdy jezdzi inaczej ja krece moja do 6.5tys i wyciskam na 2 90km/h,jak cos padnie to sie naprawi a wyglad ma sie podobac mi a nie innym dzieki i pozdro :hi:
Flyer Opublikowano 18 Czerwca 2008 Opublikowano 18 Czerwca 2008 A termostat jest ok w korkach stoi na 90 st a na trasie 70 st . Termostat nie jest OK. Wycinek z teorii: Zadaniem układu chłodzenia jest zapobieżenie wzrostu temperatury silnika ponad maksymalną (do 150°C) oraz utrzymanie jej w optymalnym zakresie 90°C do 100°C. Zanim byl sciagniety z Włoch byl zaciagniety laweta do aso we Włoszech i jak znalazly sie wszystkie papiery wszystko sie zgadzalo,byly problemy z wywiezieniem i z zarejestrowaniem w Polsce ale sie udało.A co do oczekiwania na temperature robocza aby wicisnac max z samochodu to kazdy ma swoje racje ja nie jerzdzę w kolo bloku aby nabrac temperatury roboczej wystarczy ze nie jest na ssaniu i potem wyciskam soki temperatura robocza jest osiagana w ciagu 20-30 sekund to po prostu FIZYKA.Mam nadzieje ze nikogo nie obrazilem :hi: bo kazdy ma swoje zdanie Twoj samochod, Twoje pieniadze, nie zdziw sie jak kiedys wrocisz na lawecie do domu. Jesli bedziesz swoje szkodliwe teorie rozpowszechnial na forum, to bedziemy je kasowac zeby nie wprowadzac w blad nieswiadomych ludzi... EOT.
Gość rob 77 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Robocza temperatura silnika wynosi około 90 – 100 st C. Ale i to jest pewnym uproszczeniem. Silnik w czasie pracy ma taką właśnie temperaturę kadłuba oraz cieczy chłodzącej – w miejscach, gdzie tę temperaturę się mierzy. Ale w okolicy komory spalania i kanału wydechowego temperatura jest na pewno większa. Z kolei od strony kanału dolotowego, temperatura na pewno jest niższa. Temperatura oleju w misce olejowej jest zmienna. Najlepiej, by wynosiła około 90 stopni C, ale wartości tej zwykle nie osiąga sie, jeżeli jednostka jest tylko minimalnie obciążona. Zimny silnik powinien jak najszybciej osiągać temperaturę roboczą, aby olej o określonej, przewidzianej przez producenta lepkości docierał wszędzie tam, gdzie trzeba. Co więcej, wszelkie procesy zachodzące w silniku (przede wszystkim – mieszanie paliwa z powietrzem) zachodzić będą prawidłowo wtedy, gdy temperatury będą już ustalone. Kierowcy powinni coś zrobić, by jak najszybciej nagrzewać swe silniki. Nawet jeżeli odpowiedni termostat w układzie chłodzenia dba o prawidłowe nagrzewanie silnika, to będzie ono szybsze w jednostce pracującej pod obciążeniem, zaś wolniejsze gdy pracuje ona na biegu jałowym. Czasami – zdecydowanie za wolne, do tego stopnia, że silnik na luzie w ogóle się nie nagrzeje. Dlatego błędem jest „nagrzewanie” silnika na postoju. Znacznie lepszą metodą jest odczekanie po jego uruchomieniu tylko kilkunastu sekund (aż nie rozgrzany jeszcze olej zacznie smarować to co powinien), a potem ruszenie i jazda z umiarkowanym obciążeniem silnika.
Flyer Opublikowano 18 Czerwca 2008 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Dlatego błędem jest „nagrzewanie” silnika na postoju. Znacznie lepszą metodą jest odczekanie po jego uruchomieniu tylko kilkunastu sekund (aż nie rozgrzany jeszcze olej zacznie smarować to co powinien), a potem ruszenie i jazda z umiarkowanym obciążeniem silnika. Oczywiscie, ze to blad. Silnik powinien lapac temp. robocza pod obciazeniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się