VPLD Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Witam mam pytanko czy zawór seryjny który miałem dotychczas o numerze 058 145 710 zamienił się na 06A 145 710 ?
pioteros Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 powinieneś mieć jeszcze literke na koncu, generalnie jaki by nie był będzie dobry 06a145710n, 034145710A, 058145710 XXX itd itd itd wszystko to jest to samo i działają tak samo, mam nawet jeden na sprzedaż aha i uprzedze, zawór dv nie wplywa na wydajność turbiny, od ttki "tuningowy" z numerem 710N na końcu, również chyba że ktoś chce mieć 1.4-1.5B doładowania czyli ponad 300KM w 1.8T ale takich ludzi jest mało, a nawet jeśli są to lepiej już wtedy kupić customowy DV aniżeli ori
Dev Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 zastanawiam sie tylko dlaczego RS4 B5 ma takie same DV-ki jak AEB/AJL
pioteros Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Bo takie wystarczają dlatego nie ma różnicy między innymi i drugimi, żadna mocniejsza sprezyna itp itd.... Która i tak nic nie daje nawet jakby faktycznie była Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
VPLD Opublikowano 19 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2012 poprostu moj ma uszkodzona membrane i N249 nie podciąga mi włoczka w górę i poszukuję nowego i mnie zastanowilo czy się czymś rożnią
pioteros Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 wiec po co pakowac 710N ? Bo jest to modne ;d zawór od mocniejszego motoru działa lepiej na psychikę kupującego ;p mam taki u siebie, jak wymienialem stary który był dziurawy to porownywalem obydwa, i sprezyna nawet w tym starym była tak samo silna jak w nowym "mocniejszym", i w sumie kosztuje tyle samo co normalny Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
wampir Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Do AMB mi w ASO sprzedali ten DV 06A 145 710P
VPLD Opublikowano 20 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2012 no właśnie bo mi ten sam dał i myslalem ze bedzie cos nie tak
gizmo8 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 aha i uprzedze, zawór dv nie wplywa na wydajność turbiny, od ttki "tuningowy" z numerem 710N na końcu, również Miałes na myśli, że nie wpływa w ogóle czy może to że nie podnosi on doładowania/mocy?? U mnie ostatnio jest jakaś usterka, falowanie mocy przy pełnym gazie pomiędzy 2 a 3tys rpm, słychać to w pracy turbiny (falujący świst) i naturalnie czuć podczas jazdy takie lekkie ubytki mocy, jakby ktoś lekko hamulec naciskał przy przyspieszaniu, zastanawia mnie to czy uszkodzony dv może dawać takie objawy??
pioteros Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Jeśli ma dziurę w membranie, to może popuszczac ciśnienie i może sie tak dziać Tak, miałem na myśli i jedno i drugie, mocniejsze zawory dv stosuje sie tylko po to, żeby wytrzymywaly i nie otwierały sie przedwczesnie przy modzonych silnikach gdzie turbina dmucha ponad 1.2b, i nie mają bezpośredniego wpływu na moc silnika w trakcie jego pracy Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
pioteros Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 zawór? czy sprawny? da dmuchajac w grube konce nei powinien przepuszczac powietrza, a zasysajac ustami powietrze z malego króćca tloczek powinien ładnie chodzić bez ubytku podciśnienia
krzysiekml Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Do AMB mi w ASO sprzedali ten DV 06A 145 710P gdzie brałeś DV-kę ? i ile pln-ów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się