blant88 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Witam Mam taki problem a zarazem to mój znajomy ma chodzi o to że po wymianie rozrządu auto jak sie rozpędza to zaczyna szarpać miedzy 2000-3000 obr ,a przy stałej prędkości auto jedzie normalnie tylko jak chce sie rozpędzić to jest takie dziwne szarpanie ! z góry dzieki pliki do ściągnięcia bo niestety nie idzie je wgrać na VAGLOG :/ Darmowy hosting plików, zdjęć i obrazków - Hostuje.net
Dev Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 teeee, a może bys napisał cos więcej, jaki to silnik co ? benzyna, diesel, wankiel, parowy....
anderllh Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 dynamiczne robiłeś z pedałem w podłodze? BIPy straszne, nie było wymienianego kompletu pompowtrysków? p.s.silnik po programie.
blant88 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 teeee, a może bys napisał cos więcej, jaki to silnik co ?benzyna, diesel, wankiel, parowy.... dynamiczne robiłeś z pedałem w podłodze?BIPy straszne, nie było wymienianego kompletu pompowtrysków? p.s.silnik po programie. a przepraszam jest to silnik 2.0 TDI 140km chip na 170km,silnik BMM ,rok 2006 a pompowtryski nie były wymieniane dopiero zaczeło sie takie coś robić po wymianie rozrządu przed wymianą wszystko chodziło normalnie
anderllh Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 zrób komplet logów dynamicznych jeszcze raz, 1500-4000 z pedałem w podłodze. 003+011 001+004 008+010 sprawdź nr pompowtrysków.
blant88 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 zrób komplet logów dynamicznych jeszcze raz, 1500-4000 z pedałem w podłodze.003+011 001+004 008+010 sprawdź nr pompowtrysków. a gdzie ten nr jest ?
anderllh Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 bezpośrednio na pompkach,pod pokrywą zaworów.
blant88 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2013 zrób komplet logów dynamicznych jeszcze raz, 1500-4000 z pedałem w podłodze.003+011 001+004 008+010 sprawdź nr pompowtrysków. tutaj są zrobione logi ponownie na biegu 3 z pedałem w podłodze od 1500-4000obr ultrashare.NET - Simple Free File Hosting a nr pompek znajdę w książce serwisowej ?
anderllh Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 nie znajdziesz nr pompek w książce. zdjąć pokrywe zaworów i odczytać. na pewno masz problem z pedałem przyspieszenia, a dokładniej z jego potencjometrem. podmiana/wymiana.
SprawdzAutoPl Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 kolego blant88 na przyszlosc umieszczaj logi na stronie VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Nikt nie ma tu ochotu sciagac plikow i rozpakowywac.
blant88 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2013 nie znajdziesz nr pompek w książce. zdjąć pokrywe zaworów i odczytać.na pewno masz problem z pedałem przyspieszenia, a dokładniej z jego potencjometrem. podmiana/wymiana. hmmm to powiadasz ze potencjometr mógł sie uszkodzić po wymianie rozrządu ?! bo zaczeło sie tak robic po wymianie ---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 22:02 ---------- kolego blant88 na przyszlosc umieszczaj logi na stronie VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COMNikt nie ma tu ochotu sciagac plikow i rozpakowywac. kolego pliki mi sie zapisuja w m.exel i niewiem czemu a nie w plik .csv i VAGLOG nie chce mi tego odczytać
anderllh Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 nie wiem w jakim stanie auto jeździło przed wymiana, natomiast w logach widać doskonalne,że przy maksymalnym wciśnięciu pedału przyspieszenia wartości oscylują ~60-100%.
blant88 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2013 nie wiem w jakim stanie auto jeździło przed wymiana, natomiast w logach widać doskonalne,że przy maksymalnym wciśnięciu pedału przyspieszenia wartości oscylują ~60-100%. włąsnie dziwi mnie to ale jak tak wychodzi , bo autko przed wymiana chodziło normalnie dopiero po wymianie rozrządu takie cyrki ---------- Post dopisany at 22:15 ---------- Poprzedni post napisany at 22:14 ---------- no i ten potencjometr mógłby takie szarpanie robić ?
Al@n Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Moim zdaniem winny jest jeden z pompowtryskow. Silnik pewnie wpada ci w takie drgania. Miałem tak w golfie 2.0 tdi
blant88 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2013 Moim zdaniem winny jest jeden z pompowtryskow. Silnik pewnie wpada ci w takie drgania. Miałem tak w golfie 2.0 tdi dokładnie w takie dziwne drgania a jak przytrzyma obroty w jeden pkt np 2600obr to sie uspokaja ---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ---------- tylko teraz który to pompowtrysk ?! :/
Al@n Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Jak przejdzie 3tys obr to idzie dobrze ?
blant88 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2013 Jak przejdzie 3tys obr to idzie dobrze ? tak tylko jak depnie i obr znajda sie pomiedzy 1800-3000 to takie drganie pozniej wszystko ok
Al@n Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Moim zdaniem winny jest jeden z pompowtryskow. Silnik pewnie wpada ci w takie drgania. Miałem tak w golfie 2.0 tdi dokładnie w takie dziwne drgania a jak przytrzyma obroty w jeden pkt np 2600obr to sie uspokaja ---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ---------- tylko teraz który to pompowtrysk ?! :/ Tego nie zgadniesz jedz na dobry warsztat, chyba że jesteś obcykany w elektronice i sam poradzisz sobie vagiem :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się