Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VW Touran szarpanie, POMOCY !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam taki problem a zarazem to mój znajomy ma chodzi o to że po wymianie rozrządu auto jak sie rozpędza to zaczyna szarpać miedzy 2000-3000 obr ,a przy stałej prędkości auto jedzie normalnie tylko jak chce sie rozpędzić to jest takie dziwne szarpanie !

z góry dzieki

pliki do ściągnięcia bo niestety nie idzie je wgrać na VAGLOG :/

Darmowy hosting plików, zdjęć i obrazków - Hostuje.net

Opublikowano

teeee, a może bys napisał cos więcej, jaki to silnik co ?

benzyna, diesel, wankiel, parowy.... :facepalm:

Opublikowano
teeee, a może bys napisał cos więcej, jaki to silnik co ?

benzyna, diesel, wankiel, parowy.... :facepalm:

dynamiczne robiłeś z pedałem w podłodze?

BIPy straszne, nie było wymienianego kompletu pompowtrysków?

p.s.silnik po programie.

a przepraszam jest to silnik 2.0 TDI 140km chip na 170km,silnik BMM ,rok 2006

a pompowtryski nie były wymieniane

dopiero zaczeło sie takie coś robić po wymianie rozrządu przed wymianą wszystko chodziło normalnie

Opublikowano
zrób komplet logów dynamicznych jeszcze raz, 1500-4000 z pedałem w podłodze.

003+011

001+004

008+010

sprawdź nr pompowtrysków.

a gdzie ten nr jest ?

Opublikowano
zrób komplet logów dynamicznych jeszcze raz, 1500-4000 z pedałem w podłodze.

003+011

001+004

008+010

sprawdź nr pompowtrysków.

tutaj są zrobione logi ponownie na biegu 3 z pedałem w podłodze od 1500-4000obr

ultrashare.NET - Simple Free File Hosting

a nr pompek znajdę w książce serwisowej ?

Opublikowano

nie znajdziesz nr pompek w książce. zdjąć pokrywe zaworów i odczytać.

na pewno masz problem z pedałem przyspieszenia, a dokładniej z jego potencjometrem. podmiana/wymiana.

Opublikowano
nie znajdziesz nr pompek w książce. zdjąć pokrywe zaworów i odczytać.

na pewno masz problem z pedałem przyspieszenia, a dokładniej z jego potencjometrem. podmiana/wymiana.

hmmm to powiadasz ze potencjometr mógł sie uszkodzić po wymianie rozrządu ?! bo zaczeło sie tak robic po wymianie

---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 22:02 ----------

kolego blant88 na przyszlosc umieszczaj logi na stronie VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Nikt nie ma tu ochotu sciagac plikow i rozpakowywac.

kolego pliki mi sie zapisuja w m.exel i niewiem czemu a nie w plik .csv i VAGLOG nie chce mi tego odczytać

Opublikowano

nie wiem w jakim stanie auto jeździło przed wymiana, natomiast w logach widać doskonalne,że przy maksymalnym wciśnięciu pedału przyspieszenia wartości oscylują ~60-100%.

Opublikowano
nie wiem w jakim stanie auto jeździło przed wymiana, natomiast w logach widać doskonalne,że przy maksymalnym wciśnięciu pedału przyspieszenia wartości oscylują ~60-100%.

włąsnie dziwi mnie to ale jak tak wychodzi , bo autko przed wymiana chodziło normalnie dopiero po wymianie rozrządu takie cyrki

---------- Post dopisany at 22:15 ---------- Poprzedni post napisany at 22:14 ----------

no i ten potencjometr mógłby takie szarpanie robić ?

Opublikowano

Moim zdaniem winny jest jeden z pompowtryskow. Silnik pewnie wpada ci w takie drgania. Miałem tak w golfie 2.0 tdi

Opublikowano
Moim zdaniem winny jest jeden z pompowtryskow. Silnik pewnie wpada ci w takie drgania. Miałem tak w golfie 2.0 tdi

dokładnie w takie dziwne drgania a jak przytrzyma obroty w jeden pkt np 2600obr to sie uspokaja

---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ----------

tylko teraz który to pompowtrysk ?! :/

Opublikowano

Jak przejdzie 3tys obr to idzie dobrze ?

Opublikowano
Jak przejdzie 3tys obr to idzie dobrze ?

tak tylko jak depnie i obr znajda sie pomiedzy 1800-3000 to takie drganie pozniej wszystko ok

Opublikowano
Moim zdaniem winny jest jeden z pompowtryskow. Silnik pewnie wpada ci w takie drgania. Miałem tak w golfie 2.0 tdi

dokładnie w takie dziwne drgania a jak przytrzyma obroty w jeden pkt np 2600obr to sie uspokaja

---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ----------

tylko teraz który to pompowtrysk ?! :/

Tego nie zgadniesz jedz na dobry warsztat, chyba że jesteś obcykany w elektronice i sam poradzisz sobie vagiem :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...