TOmeck85 0 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Witam wszystkich. Patrzylem na forum za podobnym tematem ale jakos roznia sie od mojego.. Moj problem polega na tym ze - Trzy dni temu wchodze rano do auta odpalam i wszystko niby okey bo odpalil normalnie ale po minucie gdzies tak auto zgaslo.. To krece go raz, drugi, trzeci i nic, za ktoryms razem odpalil ale znowu zaraz zgasl... Po jakims czasie ponownie odpalil i chodzil troche dluzej, przelaczylo na gaz i juz nie zgasl... Na drugi dzien odpalal i wszystko bylo wporzadku, rezerwa paliwa swiecila wiec zatankowalem go jeszcze.. Ale wczoraj znowu z tym ze..... Odpalam auto, odpalil na minute po czym zgasl i wogole juz nie odpalil... Probowalem krecic mnostwo razy go ale cisza nic... Zacholowalem go de mechaniora, a ten po jakims czasie mowi ze nie zrobi z tym.. Pompa paliwa zostala sprawdzona i dziala, paliwo w przewodach jest, napiecie tez okey i stwierdzil ze to cos z elektryka, albo z komputerem gazu albo auta... Zaznaczam ze mam zabezpieczenie takie ze jak otworze drzwi to auto gasnie po 20sekundach ale z tym jest wszystko wporzadku.. Czy ktos z was spotkal sie z takim problemem, ktos moze mial cos podobnego ?? Pomozcie silnik 2,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 VAG i wtedy możemy dalej myśleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOmeck85 0 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 z tym ze na kompie zadne bledy nie wyskakuja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 odłącz przepływke i spróbuj ,lub też czujnik temp. może któryś przekłamuje co powoduje trudny rozruch lub jego brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOmeck85 0 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 po swietach zrobie jak zalecasz.... jak narazie wogole zero reakcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariot 0 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 przepływka nie ma nic do uruchamiania auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 skoro tak twierdzisz to pewnie tak jest; http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/alt-niechce-odpalic-255061/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto90 1 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Czujnik temp. padł i nie załącza ssania. Moim zdaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOmeck85 0 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 z tym ze wogole by nie odpalil?? czy taki czujnik uszkodzony nie pokazalo by na kompie - ze walniety jest ?? nigdy nie bylo problemow z dnia na dzien zachcialo mu sie nie odpalic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto90 1 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 a nie pokazywał Ci nigdy błednej temperatury? Czujnik zawyża temperature i nie załącza ssania. U kolegi w passacie tak było. Vag tez nic nie pokazał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariot 0 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 zobacz vagiem jakie temperatury pokazuje czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 uszkodzenie czujnika bedzie widoczne na VAG-u pod warunkiem zwarcia do masy lub do plusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Przepływka właśnie odpowiada za uruchamianie silnika bo daje dane do kompa o masie powietrza więc zacznij od niej przeczyść może, po drugie zakręć lpg na butli wypal go i zobacz co się będzie działo, jak pisałeś że paliwo i iskra jest to jak zakręcenie lpg nie pomoże to poszukaj jeszcze jakiejś nieszczelności w dolocie, proponuję też sprawdzić bloki pomiarowe szczególnie właśnie przepływki i lambdy i tak jak koledzy pisali zobacz jeszcze czujnik temperatury, posprawdzaj wszystkie wtyczki i kable czy coś się nie przetarło, szczególnie zwróć uwagę na sondę, czujnik położenia wału, i temperatury Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Przy rozruchu przeplywka nie ma znaczenia jak ja odepniesz to silnik i tak zapali tak samo tyczy sie to sondy czy przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 z sondą się zgodzę bo działa dopiero po jakimś czasie ale ze przepływką nie Odpalić bez przepływki odpali ale w trybie awaryjnym czyli weźmie dane wpisane z kompa ale jeżeli przepływka będzie mu pokazywała jakiś kosmos to na pewno nie odpali bo już pisałem przepływka pokazuje masę powietrza i wtedy ECU dostosowuje kąty ipt itd do tego. ale w tym przypadku nie sądzę żeby to przepływka. Radzę sprawdzić resztę co napisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariot 0 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 podczas strategii rozruchu akurat komputer sterujący wykorzystuje dawkę rozruchową a sygnały z przepływomierza są pomijane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolchrz 0 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Sprawdź pompę paliwa jeszcze raz. Jeżeli masz auto na gazie pompa paliwa siada, a w szczególności jeśli jeździmy na rezerwie. VAG nie pokaże błędu. A jak nie chce Ci odpalić to poproś kogoś żeby kręcił Ci rozrusznikiem a Ty w tym czasie zasilaj dolot zwykłym plakiem. Jeśli odpali na plaku to masz problem z ciśnieniem paliwa. Jeśli to nic nie da pokusiłbym się o sprawdzenie czujnika położenia wału(ale jak padnie czujnik to brakuje iskry na świecach). Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOmeck85 0 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 z temperatura bylo tak ze wogole nie dochodzil do 90stopni, slabe grzanie bylo dlatego wymienilem termostat i problem z temperatura silnika ustal... tzn, trzyma 90stopni i grzanie sie poprawilo ale wtedy zadnego problemu z odpalaniem nie bylo... jutro po raz drugi podpinamy pod inny komputer, bo sciagam mechanika moze cos wiecej bede wiedzial.. jak narazie stoje w miejscu ---------- Post dopisany 30-12-2012 at 23:13 ---------- Poprzedni post napisany 27-12-2012 at 13:36 ---------- auto podstawilem do elektryka a propo bledow, wyskoczyl blad braku napiecia na cewce, plus do tego blad odnosnie przepustnicy lecz po przeczytaniu pare tematow samochod i tak normalnie powinien odpalic... sluchajcie a jakby byla uwalona cewka ?? ---------- Post dopisany 02-01-2013 at 23:38 ---------- Poprzedni post napisany 30-12-2012 at 23:13 ---------- auto odpalilo... zabezpieczenia zostaly usuniete ale nie pomoglo to, wymieniony zostal przekaznik znajdujacy sie pod deska rozdzielcza i wtedy problem sie rozwiazal. dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się