TyBucu Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Problem wygląda następująco: Od kiedy kupiłem mojego szerszenia, przy mocniejszym przyciśnięciu gazu autko dławi się, "pierdzi", trzęsie i zamula, ale jak stopniowo dodaje gazu (z tempem przyspieszania) to wszystko śmiga i hula. Jestem nowy w temacie diagnostyki VAGiem bo wcześniej miałem tylko styczność z wtryskiem mechanicznym i wiem ze logi są pomieszane, i ze niepotrzebnie zlogowalem wszystko jak leci, ale wciąż się uczę. Na moje oko jest za mala dawka paliwa i lambda oscyluje, ale może mi ktoś podpowie co mogę z tym fantem zrobić? Log (3 - 001,002,003) Log (0 - 004,005,006) Log (4 - 007,008,009) Log (1 - 010,011,012) Log (5 - 013,014,015) Log (2 - 016,017,018) Log (6 - 019,020,021) I jeszcze dzięki z gory za nie zlinczowanie mnie za brak ogarnięcia tematu....
german81 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 zrób porzadne logi z bloku 2 13 2 7 i 2 25 . logi robisz na 3 biegu od 1500-6500 obr z noga cały czas wcisnieta do podłogi .
TyBucu Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2012 Postaram się, ale nie mam za bardzo miejsca do takiego rozpędu, a przy obecnych warunkach na półwyspie wszystko powyżej 100km\h to samobójstwo. A z tego co tu jest nie da się nic ogarnąć?
german81 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 niestety nie darady z tych logów nie darady nic stwierdzic .
TyBucu Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2012 ok, zapinam VAG-a i lecę logowac. czy jeszcze jakieś bloki powinienem zrobić oprócz tych co podałeś? ---------- Post dopisany at 15:26 ---------- Poprzedni post napisany at 10:38 ---------- Log (0 - 002,025) Log (1 - 002,013) Log (2 - 002,007) Zrobiłem, w miare możliwości starałem się kręcić do tych 6500, to mi raz baran na czołówke wyleciał...
german81 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 logi sa zrobione dobrze .w tych logach widac 2 problemy . - szalejace wysterowanie n75 i to ono powoduje szarpanie .n75 do wymiany . -odbiegajace wskazania od normy sondy . moze byc to spowodowane przez n75 .kiedy wymieniałes swiece ?
TyBucu Opublikowano 24 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2012 Dzięki, n75 wymienię. Świece wymieniałem tydzień temu.
german81 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 jakie swiece załorzyłes ? po wymianie n75 powtórz logi .
TyBucu Opublikowano 24 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2012 Wrzuciłem NGK. Po swietach sie zabiore za n75 i odezwe sie tutaj. Wesołych.
german81 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 dokładnie chodzi mi o symbol tych swiec . powiny byc to 1 elektrodowe platynowe .
TyBucu Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2012 Jeżdżę i szukam w okolicy ale żaden sklep z częściami nie posiada zaworku na stanie ani nawet na zamówienie. Za to znalazłem ta oto aukcje: ZAWÓR REGULACYJNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA PIERBURG O (2862753920) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Bedzie OK?
german81 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 n 75 do ciebie wyglonda ja na tym zdieciu Wyniki Szukania w Grafice Google dla http://www.audizine.com/gallery/data/500/N75.jpg i ma numer 058 906 283 f i naj szybciej go dostaniesz w ASO i kosztuje on ok 170pln
TyBucu Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 N75 wymieniłem, i przy zmianie na TIP zauważyłem ze wężyk od kolektora do turbiny (o ile dobrze zrozumiałem to zawór WG) był popękany i sparciały, wiec przypuszczam ze to przez niego to zamulenie, dzisiaj podjade po nowy i dam znać czy coś pomogło bo na razie to wciąż muli. Co do świec to są to NGK N37 PFR6Q. ---------- Post dopisany 29-01-2013 at 18:14 ---------- Poprzedni post napisany 08-01-2013 at 13:49 ---------- Log (0 - 002,007) Log (1 - 002,013) Log (2 - 002,025) Wymieniłem wężyk kolektor-DV, wymieniłem N75 problem nie ustepuje. Z tego co widze lambda dalej szaleje, tylko moze mi ktos jeszcze potwierdzic czy aby napewno? Auto dalej muli przy pelnym wcisnieciu gazu, szarpie kiedy chce, i czasami wydobywa sie dzwiek "źrebaka" z okolicy dolotu.
german81 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 lamda dalej szaleje , czasy wtrysków sa za krutkie przydało by sie zmierzyc cisnienie i wysterowanie n75 jest troche dziwne .nikt nie grzebał gruszcze ?
TyBucu Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 No raczej nikt tam nie grzebał, tak jak mówiłem auto kupiłem niedawno, a poprzedni właściciel sam nawet radia nie potrafił wymienic więc wątpie zeby cos tam było namodzone. DV wyglada troche staro. Chyba oddam auto do AZ niech oni się z tym bawią bo widze że to grubsza sprawa jest.
Klejk Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 i co kolego poradziles sobie z problemem?
TyBucu Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 Tak, chłopaki w AZ wynaleźli że to kilka rzeczy. Miedzy innymi: -Pompa i filtr paliwa -Cewki (wymieniony komplet) -Przepływka Do tego wymienili parę wężyków podciśnienia, przeczyścili przepustnice, kolektor dolotowy i wtryski. Tera zapiernicza aż miło.
TyBucu Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 w sumie zapłaciłem 2100zł części nówki i masa roboty z przekładaniem, bo nie wiadomo było co mu tak naprawde dolega
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się