Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy, dusi sie przy mocnym obciazeniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem wygląda następująco: Od kiedy kupiłem mojego szerszenia, przy mocniejszym przyciśnięciu gazu autko dławi się, "pierdzi", trzęsie i zamula, ale jak stopniowo dodaje gazu (z tempem przyspieszania) to wszystko śmiga i hula.

Jestem nowy w temacie diagnostyki VAGiem bo wcześniej miałem tylko styczność z wtryskiem mechanicznym i wiem ze logi są pomieszane, i ze niepotrzebnie zlogowalem wszystko jak leci, ale wciąż się uczę.

Na moje oko jest za mala dawka paliwa i lambda oscyluje, ale może mi ktoś podpowie co mogę z tym fantem zrobić?

Log (3 - 001,002,003)

Log (0 - 004,005,006)

Log (4 - 007,008,009)

Log (1 - 010,011,012)

Log (5 - 013,014,015)

Log (2 - 016,017,018)

Log (6 - 019,020,021)

I jeszcze dzięki z gory za nie zlinczowanie mnie za brak ogarnięcia tematu....:notworthy:

Opublikowano

zrób porzadne logi z bloku 2 13 2 7 i 2 25 . logi robisz na 3 biegu od 1500-6500 obr z noga cały czas wcisnieta do podłogi .

Opublikowano

Postaram się, ale nie mam za bardzo miejsca do takiego rozpędu, a przy obecnych warunkach na półwyspie wszystko powyżej 100km\h to samobójstwo.

A z tego co tu jest nie da się nic ogarnąć?

Opublikowano

niestety nie darady z tych logów nie darady nic stwierdzic .

Opublikowano

ok, zapinam VAG-a i lecę logowac.

czy jeszcze jakieś bloki powinienem zrobić oprócz tych co podałeś?

---------- Post dopisany at 15:26 ---------- Poprzedni post napisany at 10:38 ----------

Log (0 - 002,025)

Log (1 - 002,013)

Log (2 - 002,007)

Zrobiłem, w miare możliwości starałem się kręcić do tych 6500, to mi raz baran na czołówke wyleciał...:kwasny:

Opublikowano

logi sa zrobione dobrze .w tych logach widac 2 problemy .

- szalejace wysterowanie n75 i to ono powoduje szarpanie .n75 do wymiany .

-odbiegajace wskazania od normy sondy . moze byc to spowodowane przez n75 .kiedy wymieniałes swiece ?

Opublikowano

Dzięki, n75 wymienię.

Świece wymieniałem tydzień temu.

Opublikowano

jakie swiece załorzyłes ? po wymianie n75 powtórz logi .

Opublikowano

Wrzuciłem NGK.

Po swietach sie zabiore za n75 i odezwe sie tutaj.

Wesołych.

Opublikowano

dokładnie chodzi mi o symbol tych swiec . powiny byc to 1 elektrodowe platynowe .

Opublikowano

Jeżdżę i szukam w okolicy ale żaden sklep z częściami nie posiada zaworku na stanie ani nawet na zamówienie.

Za to znalazłem ta oto aukcje:

ZAWÓR REGULACYJNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA PIERBURG O (2862753920) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Bedzie OK?

Opublikowano

N75 wymieniłem, i przy zmianie na TIP zauważyłem ze wężyk od kolektora do turbiny (o ile dobrze zrozumiałem to zawór WG) był popękany i sparciały, wiec przypuszczam ze to przez niego to zamulenie, dzisiaj podjade po nowy i dam znać czy coś pomogło bo na razie to wciąż muli.

Co do świec to są to NGK N37 PFR6Q.

---------- Post dopisany 29-01-2013 at 18:14 ---------- Poprzedni post napisany 08-01-2013 at 13:49 ----------

Log (0 - 002,007)

Log (1 - 002,013)

Log (2 - 002,025)

Wymieniłem wężyk kolektor-DV, wymieniłem N75 problem nie ustepuje.

Z tego co widze lambda dalej szaleje, tylko moze mi ktos jeszcze potwierdzic czy aby napewno?

Auto dalej muli przy pelnym wcisnieciu gazu, szarpie kiedy chce, i czasami wydobywa sie dzwiek "źrebaka" z okolicy dolotu.

Opublikowano

lamda dalej szaleje , czasy wtrysków sa za krutkie przydało by sie zmierzyc cisnienie i wysterowanie n75 jest troche dziwne .nikt nie grzebał gruszcze ?

Opublikowano

No raczej nikt tam nie grzebał, tak jak mówiłem auto kupiłem niedawno, a poprzedni właściciel sam nawet radia nie potrafił wymienic więc wątpie zeby cos tam było namodzone. DV wyglada troche staro. Chyba oddam auto do AZ niech oni się z tym bawią bo widze że to grubsza sprawa jest.

Opublikowano

i co kolego poradziles sobie z problemem?

Opublikowano

Tak, chłopaki w AZ wynaleźli że to kilka rzeczy. Miedzy innymi:

-Pompa i filtr paliwa

-Cewki (wymieniony komplet)

-Przepływka

Do tego wymienili parę wężyków podciśnienia, przeczyścili przepustnice, kolektor dolotowy i wtryski.

Tera zapiernicza aż miło.:wink:

Opublikowano

i ile cię kosztowała wizyta w AZ?

Opublikowano

w sumie zapłaciłem 2100zł części nówki i masa roboty z przekładaniem, bo nie wiadomo było co mu tak naprawde dolega

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...