adik1983 2 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 witam czy korozja pojawiajaca sie na przednich błotnikach audi a4 b6 to jest normalna rzecz czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fucken 1 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 witam czy korozja pojawiajaca sie na przednich błotnikach audi a4 b6 to jest normalna rzecz czy nie jest ocynk,więc nie powinno być rudej,może w przeszłości była jakaś przygoda i nieudolnie naprawiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szarik 7 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Raczej nie,pewnie bylo cos robione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shannyn 0 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 u mnie w tym modelu nic nie ma wiec jak widac korozje na moje oko tak jak kolega wczesniej pisał musiało byc cos babrane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 to zem sie wpierdzielił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fucken 1 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 to zem sie wpierdzielił Znajomy robił w b5 dwa nadkola 700pln popłynoł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS 2 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 korozja w B6???????????? Normalnie musialem zajrzec w ten temat bo nie wierzylem!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Znajomek w B6 malował oby dwa błotniki pojawiły sie pecherze na dole lakier ORI autko nie tknięte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cptolgierd 0 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Od razu babrane, duża ta korozja? Być może kamyk uszkodził lakier i od tego zaczęło łapać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 takie pęcherze sie robią po obu stronach z prawej troszke wiecej tego mierzone miernikiem lakieru błotniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Daj fotkę tej korozji jak mozesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodziak22 8 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 w golfie IV i passku b5 jest pod błotnikiem taką gąbeczka, nie wiem jak w b6, ale przez tą gąbkę pojawia się ruda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Częsta przypadłość. Lepiej niech każdy dobrze się przyjrzy swoim błotnikom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nastradamus 2 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Częsta przypadłość.Lepiej niech każdy dobrze się przyjrzy swoim błotnikom. dokładnie u mnie też zauważyłem te pęcherzyki, ale dopiero jak robiłem hamulce bo normalnie tego nie widać, trzeba nosa przystawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 czyli to normalna przypadłość tego modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giena 0 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Panowie nie rozumiem stwierdzenia,jeśli wychodzi rdza to auto było robione(stuknięte ,naprawiane).Dlaczego nikt nie bieże pod uwagę innych czynników np.jedne jeździło w słonecznej Itali a drugie w Holandi nad morzem .Kolejny przykład to auto jeżdżące po super drogach (czystych) a auto jeżdzące niejednokrotnie po bocznych drogach (szutrze) lub tak jak u nas gdzie jest pełno żwiru na asfalcie , no i powstają tak zwane odpryski i zostaje odsłonięta warstwa ocynku . Tak ocynk nie rdzewieje ale jak może pamiętacie z lekcji chemii ocynk pod wpływem tlenu się utlenia .tylko kwestią czasu jest kiedy dojdzie do korozji (rdzy). Tak że warto jest zabezpieczać te mikro ubytki nawet i zaprawkami Kolejna sprawa wydawać by się mogło że banalna to plastikowe nadkole ,zabezpiecza wewnętrzne części błotników przed syfem lecącym z pod kół jak i wodą , nic bardziej mylnego ten kto demontował nadkole sam się o tym przekonał ile piachu jest pod nimi a co gorsz pomiędzy błotnikiem a nadkolem .Ten piasek działa jak papier ścierny a po kilku lub po kilkunastu latach gdy jest luźne (wystarczy minimalny luz) wyczyści go do gołej blachy , tak że ważne jest gdzie i w jakich warunkach auto było użytkowane. To samo napisałem na innym forum AUDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 kolego giena dzieki za proste objasnienie tematu powstającej korozji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS 2 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 U mnie w miejscu po uderzeniu bardzo drobnym kamyczkiem pojawił się malutki odprysk lakieru i po jakimś czasie delikatne ognisko. Samochód nigdy nie był robiony w tym miejscu, więc stwierdzenie, że jeśli rdza to musiało być robione jest bardzo popularne, ale nie zawsze prawdziwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.mark1 2 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Jest to częsta przypadłość że wychodzi ruda w na rantach błotników. Wystarczy że kamienie poobijają rant, przyjdzie zima i mamy rudą. Ja mam dwa błotniki już do roboty Jak rozmawiałem z lakiernikiem to mówił że ogólnie plaga a4, a6 wychodzi rdza i nie jest to wina że auto powypadkowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się