Skocz do zawartości
IGNOROWANY

korozja w A4 B6


adik1983

Rekomendowane odpowiedzi

witam czy korozja pojawiajaca sie na przednich błotnikach audi a4 b6 to jest normalna rzecz czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam czy korozja pojawiajaca sie na przednich błotnikach audi a4 b6 to jest normalna rzecz czy nie

jest ocynk,więc nie powinno być rudej,może w przeszłości była jakaś przygoda i nieudolnie naprawiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zem sie wpierdzielił

Znajomy robił w b5 dwa nadkola 700pln popłynoł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korozja w B6????????????

Normalnie musialem zajrzec w ten temat bo nie wierzylem!!! :shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomek w B6 malował oby dwa błotniki pojawiły sie pecherze na dole :wink: lakier ORI autko nie tknięte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie pęcherze sie robią

po obu stronach z prawej troszke wiecej tego mierzone miernikiem lakieru błotniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w golfie IV i passku b5 jest pod błotnikiem taką gąbeczka, nie wiem jak w b6, ale przez tą gąbkę pojawia się ruda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Częsta przypadłość.

Lepiej niech każdy dobrze się przyjrzy swoim błotnikom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Częsta przypadłość.

Lepiej niech każdy dobrze się przyjrzy swoim błotnikom.

dokładnie u mnie też zauważyłem te pęcherzyki, ale dopiero jak robiłem hamulce bo normalnie tego nie widać, trzeba nosa przystawić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie rozumiem stwierdzenia,jeśli wychodzi rdza to auto było robione(stuknięte ,naprawiane).Dlaczego nikt nie bieże pod uwagę innych czynników np.jedne jeździło w słonecznej Itali a drugie w Holandi nad morzem .Kolejny przykład to auto jeżdżące po super drogach (czystych) a auto jeżdzące niejednokrotnie po bocznych drogach (szutrze) lub tak jak u nas gdzie jest pełno żwiru na asfalcie , no i powstają tak zwane odpryski i zostaje odsłonięta warstwa ocynku . Tak ocynk nie rdzewieje ale jak może pamiętacie z lekcji chemii ocynk pod wpływem tlenu się utlenia .tylko kwestią czasu jest kiedy dojdzie do korozji (rdzy). Tak że warto jest zabezpieczać te mikro ubytki nawet i zaprawkami

Kolejna sprawa wydawać by się mogło że banalna to plastikowe nadkole ,zabezpiecza wewnętrzne części błotników przed syfem lecącym z pod kół jak i wodą , nic bardziej mylnego ten kto demontował nadkole sam się o tym przekonał ile piachu jest pod nimi a co gorsz pomiędzy błotnikiem a nadkolem .Ten piasek działa jak papier ścierny a po kilku lub po kilkunastu latach gdy jest luźne (wystarczy minimalny luz) wyczyści go do gołej blachy , tak że ważne jest gdzie i w jakich warunkach auto było użytkowane.

To samo napisałem na innym forum AUDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w miejscu po uderzeniu bardzo drobnym kamyczkiem pojawił się malutki odprysk lakieru i po jakimś czasie delikatne ognisko. Samochód nigdy nie był robiony w tym miejscu, więc stwierdzenie, że jeśli rdza to musiało być robione jest bardzo popularne, ale nie zawsze prawdziwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to częsta przypadłość że wychodzi ruda w na rantach błotników. Wystarczy że kamienie poobijają rant, przyjdzie zima i mamy rudą. Ja mam dwa błotniki już do roboty :facepalm: Jak rozmawiałem z lakiernikiem to mówił że ogólnie plaga a4, a6 wychodzi rdza i nie jest to wina że auto powypadkowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...