wojtcem Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Witam - wyskakują mi 3 błędy: 008583 - Bank 1; System too Lean at Idle P2187 - 004 - No Signal/Communication - MIL ON 001287 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 008825 - Leak in Air Intake System P2279 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON wyczytałem, że mogą być spowodowane uwaloną przepływką i podobno da się to sprawdzić - mam VCDS ale dopiero od 3 dni i jestem zielony zupełnie. Udało mi się tylko sprawdzić sondy i katalizator - wszystko ok. Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc i podpowiedzieć jak spradzić tą przpeływkę to byłbym wdzięczny ) Pozdrawiam Wojtass
pakotomasz Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Spróbuj wg tego opisu w części "Podstawowe procedury diagnostyczne --> przepływomierz": http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ Podrzuciłem ci link do diagnostyki TDI, a w opisie dopiero teraz zauważyłem, że masz benzynę Przepraszam za zamieszanie:facepalm:
german81 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 zrób logi dynamiczne z bloku 2 31 115 118 i statyczne z bloku 2 . sprawdz jakie sa wartosci w bloku 32 .wymyj i zadaptouj przepustnice bo byc moze te błedy sa spowodowane przez brudna przepustnice .
wojtcem Opublikowano 24 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2012 Spróbuj wg tego opisu w części "Podstawowe procedury diagnostyczne --> przepływomierz":http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ Dzięki - bardzo fajnie wszystko opisane muszę tylko ogarnąć jakie powinny być wartości dla mojego silnika ) german81: niestety nie ogarnąłem co to sa te bloki (jak mówiłem jestem zupełnie zielony) ( ktoś mi już mówił, że trzeba własnie też przepustnice sprawdzić i wymyć.... i jeszcze jedno - czy to możliwe żeby błędy te powstały od uwalonej odmy?? gdzieś mignął mi temat, że kolega miał podobne bardzo błędy, podmienił odme i wszystko zagrało ładnie...) ---------- Post dopisany at 11:54 ---------- Poprzedni post napisany at 10:28 ---------- "Podrzuciłem ci link do diagnostyki TDI, a w opisie dopiero teraz zauważyłem, że masz benzynę Przepraszam za zamieszanie" Spoko - ale chyba sam sposób wykonania jest taki sam?? Różnią się tylko wartości - dobrze myślę??
przemik Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Zle myslisz.... logi jakich grup masz wykonac podał Ci Damian....
german81 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 te błedy moga byc spowodowane tak ja wczesniej napisałem przez przepustnice ,nieszczelna odme ,nieszczelnosc w układzie turbo ,uszkodzony przepływomierz .ale zeby to stwierdzic sa potrzebne logi z tych bloków które ci podałem
wojtcem Opublikowano 25 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2012 OK Damian a możesz mi jeszcze powiedzieć czy te logi dynamiczne to zrobić tak jak tam było wyżej dla TDI (chodzi mi o sposób wykonania) tylko, że po prostu w grupach podanych prze Ciebie?? Sorrki że pytam o takie rzeczy ale jak już mówiłem jestem zupełnie zielony i dopiero się uczę...
nastradamus Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Procedura robienia logów jest taka sama dla wszystkich, z czego w różnych silnikach loguje się różne grupy (w twoim przypadku te które damian podał)
german81 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 i logujesz w przedziale obrotów 1500-6500 obr w bezynie
wojtcem Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2012 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM o to chodziło?? próbowałem to zrobić tak jak było na górze w poradach ale vaglog nie widział jpg* więc wrzuciłem ze exela grupe 32 robiłem statycznie ustawień podstawowych
german81 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 przepływka mierzy stanowczo za mało sprawdz szcelnosc układu turbo najlepiej pod cisnieniem .
wojtcem Opublikowano 27 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2012 OK ale jak układ turbo będzie ok tzn że to ta cholerna przepływka??
german81 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 ta jesli układ turbo bedzie szczelny to zbnaczy ze to przepływka ,tylko sprawdz dokładnie szczelnoasc ze by póznie sie nie okazało ze wymieniłes niepotrzebnie przepływke .
wojtcem Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2013 po wizycie u mechanika okazało się że membrana (sitko??) znajdująca się w środku ODMY była porwana....po wymianie odmy z uszczelką (174 + 89zł) na razie wszystko jeździ i pracuje pięknie przy okazji była czyszczona przepustnica, sprawdzony układ dolotowy i czyszczona przepływka. temat do zamknięcia - pozdrawiam i dziękuję za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się