Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zgasło podczas jazdy i nie odpala pomocy ....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dzisiaj rano wracam sobie elegancko do domu do przejechaniu ok 40km moja Audi A4 B5 1.6+gaz 1996r zgasła.

Było to tak: chciałem wyprzedzić samochód zredukowałem do 3 ja do wyprzedania, jestem juz na drugim pasie a tu lipa "stoje w miejscu" jakimś cudem udało mi mi sie wyprzedzic, strasznie traciło na mocy troche szarpało, to przeżuciem na paliwo a tu lipa dalej nic, zatrzymałem sie na poboczu i próbowałem zapalic i niestety nic z tego :( Jaka może być tego przyczyna? proszę o pomoc. ;(

Opublikowano
Witam, dzisiaj rano wracam sobie elegancko do domu do przejechaniu ok 40km moja Audi A4 B5 1.6+gaz 1996r zgasła.

Było to tak: chciałem wyprzedzić samochód zredukowałem do 3 ja do wyprzedania, jestem juz na drugim pasie a tu lipa "stoje w miejscu" jakimś cudem udało mi mi sie wyprzedzic, strasznie traciło na mocy troche szarpało, to przeżuciem na paliwo a tu lipa dalej nic, zatrzymałem sie na poboczu i próbowałem zapalic i niestety nic z tego :( Jaka może być tego przyczyna? proszę o pomoc. ;(

Najlepiej podłączyć auto pod VAGa i sprawdzić błędy-jest dużo możliwości i nikt Ci z fusów nie wywróży:wink:

Opublikowano

tylko jest problem, odłączyłem aku do ładowania i pewnie będzie lipa co nie?

Opublikowano

czemu miala by byc lipa? Jak jest blad ktory nie jest sporadyczny to jak najbardziej bedzie zapisany w pamieci mimo ze odpiales aku

Opublikowano

oki dzięki, jutro podłącze pod VAGa i zobaczymy.

Opublikowano

sprawdź czy jest iskra na świecy i impuls wtrysku

Opublikowano

odczytałem błędy VAGiem oto one prosze o pomoc

18010 (P1602) Power Supply (B+) terminal 30 Low Voltage

SPORADYCZNY

16502 (P0118) Engine Coolant Temperature Circuit High Input

SPORADYCZNY

16486 (P0102) Mass or Volume air Flow Circuit Low Input

SPORADYCZNY

17978 (P1570) Engine Control Module blocked

SPORADYCZNY

1249- ------- Injector for No. 1 Cyl. (N30)

Output Open SPORADYCZNY

1250- ------- Injector for No. 2 Cyl. (N31)

Output Open SPORADYCZNY

1251- ------- Injector for No. 3 Cyl. (N32)

Output Open SPORADYCZNY

1252- ------- Injector for No. 4 Cyl. (N33)

Output Open SPORADYCZNY

Opublikowano

O o o sporo tych błędów, skasuj wszystkie te błędy i zobacz co się będzie działo, ale sprawdź przy okazji wtryskiwacze bo błędy 1249-1252 mówią o wtryskiwaczach. zobacz ciśnienie paliwa, zobacz też immo bo też błąd o uszkodzeniu wyskoczył :) Skasuj je i spróbuj zapalić potem znowu zczytaj błędy i wklej :)

Opublikowano

Skasowałem błędy, próbowałem odpalić i dalej nic, błędy już się nie pokazały, czuć wszędzie paliwo, wydaje mi się że coś z prądem to będzie związane tylko nie mam pojęcia co...;/

Opublikowano

Rozrząd miałeś dawno robiony ?? Czy przy zmianie z wyższego biegu na 3 nie doszło do zmielenia wnętrza w głowicy ?? :)

Opublikowano

niee no co Ty:D patrzyłem na rozrząd bo tez myślałem ze może przeskoczył albo co gorsze urwał sie pasek, ale jest ok. Może to kable cewka? jakieś przekaźniki? bezpieczniki? co o tym myślicie? do mechanika dam go dopiero po nowym roku niestety... może do tego czasu cos mu sie odwidzi. :D

Opublikowano

sprawdz wlasnie sobie swiece i cewke. Jak wykrecisz swiece jest sucha czy mokra?

Opublikowano

oki sprawdzę, nie wiem czy są mokre czy suche bo dziś nie miałem czasu za bardzo.. dopiero jutro coś będę działał. Ale jak pisałem wczesniej to paliwo czuć wszędzie. to ja obstawiam że będą mokre

Opublikowano

sprawdż połaczenie cewki z koputerem czy kostka dobrze siedzi......mi gazownicy właśnie takowa koste roz.... i miałem zagadke jak auto staneło mi w "polu"

Opublikowano

Witam, no i sprawdziłem te świece. nie ma iskry i są mokre, tylko nie wiem jak sprawdzić cewkę. Nie wiem do czego sie przyczepic :(

Opublikowano

Ty w 1,6 masz chyba kopułkę i palec (nie jestem pewny na 100%) jak to masz to zobacz w jakim to jest stanie :)

Opublikowano

No fakt jest i kopułka xd jutro spróbuje sie do niej dostać bo dostęp jest normalnie.... masakra...

Opublikowano

Sprawdz czy dochodzi napięcie do czujnika Halla w aparacie ewentualnie on padł i dlatego nie masz iskry.

Opublikowano

tzn mam aprawdzic ten czujnik halla co znajduje sie z przodu czy z tył silnika ?

Opublikowano

Halla masz w aparacie zapłonowym

najpierw zerknij czy palec i kopułka się nie skończyła, następnie KWN i cewka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...