aqk Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 witam wszystkich pewnego pieknego dnia podczas jazdy stalelo mi auto na drodze.diagnoza u mechanika-pompa paliwa-zostala zregenerowana, i na vagu blad przeplywomierza..........wymieniona przeplywka......i tu pojawil sie problem....dymienie z komina........przeplywka orginalna bosch.prosze o pomoc co robic...........
letallec Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Dymienie na biało jest objawem spalania oleju w katalizatorze. Olej w tamtym rejonie to skutek nieszczelności turbiny. Jak tam z mocą? Dalej żwawy, czy może strasznie muli?
pre_pl Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 no dalej wymieniać dymienie z komina. jaki kolor.... moc jest ?
aqk Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2008 witam moc jak najbardziej jest....dymi na bialo.....raz mniej raz bardziej intensywnie....jesli chodzi o turbinke to znaczy ze sie konczy?CO SIE STANIE JESLI PRZESTANIE PRACOWAC.....JAK TEMU ZAPOBIEC.... Z GORY BARDZO DZIEKUJE ZA WSZELKIE WSKAZOWKI POZDRAWIAM[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2008, 18:04 _________________________________________________I JESZCZE JEDNA SPRAWA.............KIEDY PRZYKUCNOLEM I ZBLIZYLEM UCHO DO KOMINOW SLYCHAC BARDZO DELIKATNY PISK..........LEDWIE SLYSZALNY...........ECH ZAKOCHALEM SIE 2 LATA TEMU W V6 ALE MI TROSZKE PRZECHODZI [br]Dopisany: 17 Czerwiec 2008, 19:06 _________________________________________________JESZCZE JEDNA SPRAWA: GDZIE WYKONAC LOGI?
Dev Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 może pora zmodyfikowac troche program w ECU kiedys trafiłem podobny przypadek w ibizie ASV po zmianie programu wszystkie bolączki auta ustały
Piterex Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Jak moc jest - to tradycyjnie filtr odmy... Ten typ tak ma.
Musashi Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 jezeli dymi na bialo przyjrzyj sie czy nie ubywa plynu chlodzacego lub czy nie czuc spalinami w zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodzacego ( przy zimnym silniku)
letallec Opublikowano 18 Czerwca 2008 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Jak dasz rade to zdejmij wąż od turbiny do kolektora dolotowego. Wsadz paluchy i sprawdz czy nie ma tam oleju. Lepiej żeby nie było.... Radze poszukac mechanika, bo w tym stanie jeszcze da sie ja zregenerowac...
aqk Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2008 wlasnie jestem po diadnostyce.................niestety turbo pada.............do tej pory nie brala oleju........po dzisiejszej kontroli ubytek o polowe..........
RiCoTriCo Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 jezeli dymi na bialo przyjrzyj sie czy nie ubywa plynu chlodzacego lub czy nie czuc spalinami w zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodzacego ( przy zimnym silniku) u mnie na zimnym silniku dymi na biało i ubywa płynu chłodzącego Jakie zalecenia i gdzie leży problem ?? Od czego zacząć ??
Musashi Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 powachaj i obejrz plyn chlodzacy, jezeli czuc go spalinami i widac w nim tluste oczka, uszczelka pod ktoras glowica do wymiany. a pod ktora mozna zdiagnozowac pomiarem kompresji. kolor spalin bywa mylacy. czasami wydaje sie bialy ale jest zabarwiony blekitno, jezeli to nie bylaby wina plynu, sprawdz stan odmy. byc moze jest zbyt duze cisnienie... bialy kolor spalin moze skutkiem zlego kata wtrysku.
RiCoTriCo Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Uszczelke miałem zmienianą ostatnio więc to raczej nie tu leży problem . Sprawdziłem przed chwilą i płyn nie ma zapachu spalin , tłuste oczka też odpadają . Jeśli chodzi o dym to jestem w stanie powiedzieć że ma delikatnie błękitne zabarwienie . Pod samochodem widać plame z tym czerwonym płynem, problem tylko w tym że nie mogę zlokalizować miejsca z którego cieknie . Zdejmuje wszystkie osłony i może się uda ... Czytałem coś o jakimś kruću i czujniku temp. cieczy chłodzącej ... temat później dogłębnie zbadam ...
Musashi Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Uszczelke miałem zmienianą ostatnio więc to raczej nie tu leży problem . Sprawdziłem przed chwilą i płyn nie ma zapachu spalin , tłuste oczka też odpadają . Jeśli chodzi o dym to jestem w stanie powiedzieć że ma delikatnie błękitne zabarwienie . Pod samochodem widać plame z tym czerwonym płynem, problem tylko w tym że nie mogę zlokalizować miejsca z którego cieknie . Zdejmuje wszystkie osłony i może się uda ... Czytałem coś o jakimś kruću i czujniku temp. cieczy chłodzącej ... temat później dogłębnie zbadam ... masz wiec, 2 problemy, jeden to wyciek a drugi dymienie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się