alik16 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 witam przerywa mi na wolnych obrotach i nie rowno chodzi to moze byc przez kata? mam instalacje lpg ale ostatnio regulowana ... 16826 - EVAP Emission Control Sys P0442 - 001 - Small Leak - Intermittent 16804 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - Intermittent 18057 - Powertrain Data Bus P1649 - 008 - Missing Message from ABS Controller - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 008 - - Intermittent - MIL ON 16688 - Cylinder 4 P0304 - 008 - Misfire Detected - Intermittent - MIL ON 16685 - Cylinder 1 P0301 - 008 - Misfire Detected - Intermittent 16687 - Cylinder 3 P0303 - 008 - Misfire Detected - Intermittent 16686 - Cylinder 2 P0302 - 008 - Misfire Detected - Intermittent 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) P1128 - 001 - System too Lean - Intermittent 16555 - Fuel Trim; Bank 1 P0171 - 001 - System Too Lean - Intermittent
benyA4 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Test na zapchany katalizator. Podlaczasz wakuometr gdzies w dolocie (ja skorzyslatem z przewodu biegnacego to zaworu N80-pod oslona filtra powietrza) i odpalasz silnik. Nastepnie zwiekszasz obrony do 2000-2500/min i obserwujesz czy wskazowka jest na podobnym poziomie jak przy wolnych obrotach. Jesli jest podobnie to ok a jesli nie to moze oznaczc zapchany katalizator. Dodatkowo majac juz podpiety wakuometr mozesz stwierdzic czy nie ma jakis innych nieprawidowsci, a jakich to zerkinj tutaj Engine Vacuum Test and Diagnosis
alik16 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2012 dzeki kolego za rade , robilem test vcdsem i wyskakuje ok .... ale na postoju nie chcial sie zrobic tylko podczas jazdy sie zrobil na ok .. ale czytalem ze to normalne... a jesli bedzie za pogata mieszanka to nie bedzie tego bledu wywalac??
grzes1150 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Zapłony wypadają na wszystkich cylindrach to i 2 sonda czyta bogato i wywala że jest niesprawny kat. Sprawdź szczelność dolotu i całej odmy... wszystkie węże i wężyki powinny być szczelne. Zaglądnij też do zaworu odmy: Bez tytułu.jpg | grzes1150-2008 | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl Jest to zawór jednokierunkowy.
pioteros Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Moduł zapłonu na obudowie filtra powietrza mógł paść, chyba że nie masz go i masz nowszy typ cewek, to sprawdź przekaznik pompy paliwa pod kierownicą Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
predki74 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Miałem podobne błędy zapłonami na cylindrach zaśniedziałe połączenia wtrysków co gazownik kiedyś robił
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się