waskivw Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 W b6 chyba niema takiej możliwości Niestety nie:wink:
a4_b6_wlkp Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Opublikowano 20 Lipca 2013 skoro nie ma mozliwosci sprawdzenia tego czujnika, a moj w mrozy duzo lepiej odpala niz w cieple dni to i tak pewnie ten czujnik, wiec jesli mozeci to napiszcie jak sie dokladnie nazywa ten czujnik, jaki kod albo cos....rozejrze sie, moze na alle... bedzie mozna kupic jakis pewny i tanszy pozdrawiam ---------- Post dopisany 20-07-2013 at 14:57 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2013 at 15:20 ---------- czujnik wymieniony, a nadal cieżko odpala za pierwszym razem:( może jeszcze jakieś pomysły? Pozdrawiam
Mariot Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 jeśli w gorące dni odpala ciężko to pewnie odpowietrzenie baku... poluzuj korek wlewu benzyny i pojeździj trochę z poluzowanym korkiem jak zacznie dobrze odpalać to będzie wiadomo że odpowietrzenie...
a4_b6_wlkp Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Opublikowano 26 Lipca 2013 jeśli w gorące dni odpala ciężko to pewnie odpowietrzenie baku... poluzuj korek wlewu benzyny i pojeździj trochę z poluzowanym korkiem jak zacznie dobrze odpalać to będzie wiadomo że odpowietrzenie... Dzięki za zainteresowanie, niestety to nie to...korek poluzowany i nadal długo kręci....przypomne tylko, że chodzi o pierwsze odpalenie, wtedy długo kręci....jeśli w przeciągu jakieś pól godziny odpale znowu to odpala elegancko.....tak samo jak były mrozy zimą to odpalał dobrze, przyszły ciepłe dni i znowu długo za pierwszym razem. Dziś sprawdziłem błedy, bo znowu mi się kontrolka zapaliła i to samo: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded ja znalałem takie tłumaczenie: katalizator bank 1 niski próg sprawności 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded Readiness: 0000 0000 tłumaczenie jakie znalazłem to: Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1 -mieszanka bogata - b. jałowy Myśle, że to wina tylko tego drugiego błedu, tymbardziej, że duzo pali. Proszę o dobre rady:-), jak to tanio naprawić, bo samochód co prawda zawsze odpala, ale denerwuje mnie to długie kręcenie za pierwszym razem. Wymieniłem już czujnik temperatury chłodziwa, pierwsza sonda była wymieniana, świece też...chociaż jak załatwie klucz to zobacze jak wyglądają może one naprowadzą na coś jeszcze..... z góry dziękuję i pozdrawiam
benyA4 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 ja na odpalaniu ma za bogato i go pewnie zalewa . to sprawdz vagiem jakie wartosci temperatur odczytuje komputer. Moze czujnik przeklamuje i zalewa go paliwem.
a4_b6_wlkp Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Opublikowano 26 Lipca 2013 czujnik temperatury chłodziwa wymieniałem już i nie pomogło, ale jeśli byś mi podał jakie wartości ma odpowiednie i jakiś pewny link do polskiego VAG`a (jeśli nim to sprawdze) to moge to zrobić...ja mam vaga nie spolszczonego, bo podobno ma więcej funkcji...ale z kolei ja nie znam angl i nie umiem się wszystkimi posługiwać
benyA4 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 skoro problem jest tylko przy pierwszym odpaleniu po nocy lub dlugim postoju. Nie masz gazu, to moze ktorys wtryskiwacz nie trzyma i zalewa cylinder przez noc. Wejdz w 01 engine , nastepnie 08 meas block, i teraz nie pamietam ktora grupa pomiarowa chyba 07 tam masz temperature zasysanego powietrza i temperature cieczy. Rano bez odpalania porownaj te wartosci powinny byc mniej wiecej takie same po calej nocy. Piszesz ze wymieniles czujnik temperatury cieczy , mi chodzi o pomiar temperatury powietrza bo to na jego podstawie komputer dawkuje paliwo.
a4_b6_wlkp Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Opublikowano 27 Lipca 2013 (..) Rano bez odpalania porownaj te wartosci powinny byc mniej wiecej takie same po calej nocy. (...). Nie wiem czy dobrze rozumiem....odczytać w jeden dzień rano wartości przed odpaleniem i porównać z wartościami na drugi dzień tez rano i też przed odpaleniem?
SebastianKR1 Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Witam Mam to samo w mojej a4 b6 z silnikiem 1,6. Też wymieniłem już kable, czujnik temperatury, sonde lambda regulacyjną, a nawet moduł zapłonowy. I ciągle jest jak było. Nie wiem tak samo jak ty co to może być. już nie wiem co myśleć na ten temat: może czujnik położenia wału, może z pompy paliwowej schodzi gdzieś paliwo (chociaż podaje- była sprawdzana, może coś w niej nie trzyma), coś z silnikiem -typu pierścienie.
a4_b6_wlkp Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2013 WitamMam to samo w mojej a4 b6 z silnikiem 1,6. Też wymieniłem już kable, czujnik temperatury, sonde lambda regulacyjną, a nawet moduł zapłonowy. I ciągle jest jak było. Nie wiem tak samo jak ty co to może być. już nie wiem co myśleć na ten temat: może czujnik położenia wału, może z pompy paliwowej schodzi gdzieś paliwo (chociaż podaje- była sprawdzana, może coś w niej nie trzyma), coś z silnikiem -typu pierścienie. też własnie musze zobaczyć czujnik polożenia wału, bo słyszałem, że tam jest magnes i zbierają sie opiłki i czasem wystarczy go wyczścić.....musze tylko go zlokalizować, a najpier zając sie tym czujnikiem temperatury powietrza....własnie - napisałeś, ze m.in wymieniłeś czujnik temp.....ale czujnik temp chłodziwa czy powietrza?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się