Agnes126 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2012 U mnie jest 95Ah.Jutro muszę naładować i zobaczymy co dalej.
antonio Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 ja mam [bPW] wg etki 72Ah i w aucie od nowości do niedawna też taki był obecnie mam kupiony 74Ah
Agnes126 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2012 To też może zależeć od wyposażenia auta jaki ma być akumulator.Moje auto było serwisowane do czerwca tego roku.Następny przegląd miał być w listopadzie tego roku.Kod akumulatora w moim aucie na naklejce w książce serwisowej to J1U a to podobno jest 450A (95Ah) i takie aku właśnie mam.
Gość .... Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Wszystko zależy od wyposażenia samochodu, wystarczy że seryjnie był zamontowany piec (webasto) i od razu byl większy aku. Naładuj akmulator, filtr paliwa jest zalany ? jak zdemontujesz w góre regulator ciśnienia na filtrze (spinke mentalową i do góry).
uhu2 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Ciezka sprawa z tym odpaleniem u Ciebie.Kiedys w b7 wypiela mi sie kostka przy ECU i tez nie palilo.Z tego co piszesz nie grzebales nic przy aucie wiec pewnie to nie to.Zdejmij schowek pod kierownica i sprawdz czy nie masz tam wilgoci na modulach MCE i ECU.Jesli ktos zle zalozyl obudowe komputera mogla dostac sie woda.
Agnes126 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2012 Filtr paliwa jest nowy i był zalany oraz była sprawdzona pompa w baku.Po przekręceniu kluczyka paliwo na wyjściu z filtra paliwa leje się jak "diabli". Teraz muszę naładować aku bo jest pusty.
?uki1984 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Podłącze się pod temat (niestety). Auto nie zapala. Prąd jest na klamach też nie zapalił. Jak przekręcam kluczyk to jest tylko pojedyncze "tyk" i jak puszcze kluczyk drugie "tyk" jakby odpuszczało albo wracało. Aku ma napięcie 12V a przy przekręceniu kluczyka 7V. Dodam że wyciągałem wtryski, kolektor i alternator żeby wymienić termostat. Wtryski były myte w myjce ultra dźwiękowej i dostały nowe oringi. Ja myślę że to może być zwykły zbieg okoliczności i się rozrusznik wysypał bo ostatnio po dłuższym postoju albo zimnej nocy ciężko palił. Niestety żeby dostać nowy albo zregenerować trzeba czekać do nowego roku. Rozrusznik już wyciągnięty. A co wy myślicie czy to dobra diagnoza????
piotrsob1 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Łuki1984, jak po włączeniu stacyjki masz na słupkach aku 7V, to aku najprawdopodobnie uszkodzone ( przerwa w środku), jak sprawdzałeś na klemach to być może któraś klema nie kontakci . Napięcie sprawnego i naładowanego aku (szczególnie w benzynie) po włączeniu stacyjki nie powinno spaść poniżej 12V.
?uki1984 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Ok spróbuje przełożyć akumulatory, aku było nowe. Ale po przekroczeniu kluczykow gaśnie światło w kabinie ---------- Post dopisany at 12:07 ---------- Poprzedni post napisany at 12:07 ---------- A może jakiś bezpiecznik???
uhu2 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Ok spróbuje przełożyć akumulatory, aku było nowe. Ale po przekroczeniu kluczykow gaśnie światło w kabinie---------- Post dopisany at 12:07 ---------- Poprzedni post napisany at 12:07 ---------- A może jakiś bezpiecznik??? Jesli wsio gasnie to aku padniete bez watpienia.7V to za malo najpewniej zwara w celi aku.
KudlatyOne Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 a tak z ciekawosci jakie paliwko zalales? jaka temperatura otoczenia ? moze po prostu z ON wytracila sie parafina i zawalila filtr paliwa ... tak bywa przy niskich temperaturach i slabej jakosciowo ropce
gumis020 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 hej w tym bpw wiem ze kiedyś kumplowi nie zapaliła z powodu lewego powietrza pod wtryskami były gumki pod wtryskami wyrobione i kreciła i nie mogła zapalic skoro krecisz to moze byc wina właśnie ze jest gdzies bańka powietrza i niepuszcza paliwa,nie wiem mechanikiem nie jestem udanego rozwiązania problemu
?uki1984 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 a tak z ciekawosci jakie paliwko zalales? jaka temperatura otoczenia ? moze po prostu z ON wytracila sie parafina i zawalila filtr paliwa ... tak bywa przy niskich temperaturach i slabej jakosciowo ropce U nas 6-12 stopni na plusie i u mnie jest petrol nie diesel wiec ropy nie leję ---------- Post dopisany at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany at 22:47 ---------- hej w tym bpw wiem ze kiedyś kumplowi nie zapaliła z powodu lewego powietrza pod wtryskami były gumki pod wtryskami wyrobione i kreciła i nie mogła zapalic skoro krecisz to moze byc wina właśnie ze jest gdzies bańka powietrza i niepuszcza paliwa,nie wiem mechanikiem nie jestem udanego rozwiązania problemu Ja pisalem że gumki założyłem nowe na wtryski i umyłem je w myjsce ultradzwiękowej. U mnie nawet nie chciał zakręcić, jak przekręce kluczyk to jest tylko pojedyńcze tyk więc albo się rozrusznik wysypał i robi zwarcie albo coś z aku. Jutro jade do elektryka sprawdzic rozrusznik, ewntualnie go zostawie na regeneracje.
Rabbi Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 a tak z ciekawosci jakie paliwko zalales? jaka temperatura otoczenia ? moze po prostu z ON wytracila sie parafina i zawalila filtr paliwa ... tak bywa przy niskich temperaturach i slabej jakosciowo ropce U nas 6-12 stopni na plusie i u mnie jest petrol nie diesel wiec ropy nie leję ---------- Post dopisany at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany at 22:47 ---------- hej w tym bpw wiem ze kiedyś kumplowi nie zapaliła z powodu lewego powietrza pod wtryskami były gumki pod wtryskami wyrobione i kreciła i nie mogła zapalic skoro krecisz to moze byc wina właśnie ze jest gdzies bańka powietrza i niepuszcza paliwa,nie wiem mechanikiem nie jestem udanego rozwiązania problemu Ja pisalem że gumki założyłem nowe na wtryski i umyłem je w myjsce ultradzwiękowej. U mnie nawet nie chciał zakręcić, jak przekręce kluczyk to jest tylko pojedyńcze tyk więc albo się rozrusznik wysypał i robi zwarcie albo coś z aku. Jutro jade do elektryka sprawdzic rozrusznik, ewntualnie go zostawie na regeneracje. jesli "pojedyńcze tyk" slychać w rozruszniku-to pada bendix.rozrusznik do regeneracji
?uki1984 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Dzisiaj sprawdziłem rozrusznik u elektryka podlaczyl go na krótko i działa. Skąd taki pobór mocy ze napięcie spada do 7V na aku? Więc co aku, może jakiś bezpiecznik. Jutro podmienie aku i sprawdze bezpieczniki. a możliwe ze u elektryka działał a na aucie rozrusznik nie działa? podjade jutro do drugiego elektryka.
piotrsob1 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Jak bateria i rozrusznik OK, to prawdopodobnie silnik zablokowany. Wrzuć 5-ty bieg i sprubuj przepchnąć kawałek furę w przód , apotem do tyłu, tak tak żeby wał zrobił ze dwa obroty w jedną i drugą stronę.
.Pablo. Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Jak bateria i rozrusznik OK, to prawdopodobnie silnik zablokowany.Wrzuć 5-ty bieg i sprubuj przepchnąć kawałek furę w przód , apotem do tyłu, tak tak żeby wał zrobił ze dwa obroty w jedną i drugą stronę. Panowie nie bądźmy znowu takimi pesymistami, ja stawiam na urwaną masę pojazdu objawy dokładnie takie jak w opisie czyli pojedynczy tyk duży spadek napięcia i nie zapala. Zacznij od masy a potem dopiero wyciągaj silnik
?uki1984 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 A gdzie jest ta masa i jak by sie miała urwać? Byłem u drugiego elektryka co sie zajmuje rozrusznikami i powiedział ze jeśli jest pojedyncze tyl to sie zesrała ta mała kopulka przy rozruszniku. Nie wiem jak to sie nazywa
piotrsob1 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 To się zdecyduj , wcześniej napisałeś że byłeś u elektryka z wyjętym rozrusznikiem i postawił diagnozę że jest sprawny ? Urwana masa nie będzie powodowała na sprawnym i naładowanym akumulatorze spadku napięcia do 7V. Sprawdziłeś czy auto da się przetoczyć na włączonym 5-tym biegu ? Czy po naprawach które opisałeś na pczątku auto wogóle odpaliło i jeździło ? Łuki, a tak z ciekawości jeśli to nie tajemnica, to o jakie auto i z jakim silnikiem chodzi, bo jeszcze raz przeczytałem twoje posty w tym temacie i nie jestem pewien
?uki1984 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Ten pierwszy elektryk tylko podpisał rozrusznik pod prąd bez rozbierania a jak mu powiedziałem objaw to powiedział ze bez rozebrania nic nie stwierdzi a tak to działa. Drugi jak mu powiedziałem objaw to wiedział gdzie jest problem dziś ma oddać zrobiony rozrusznik. To co robiliśmy to tylko odpinanie węzłów z płynem i podcisnieniem i odpisze kostek. A co do silnika to masz w moim opisie przy każdym poście dzisiaj będzie dzień prawdy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się