Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A5 3.0 TDI quattro S-line (coupe) podsumowanie str. 1


Staszek20VT

Rekomendowane odpowiedzi

Obok A4 stanął w garażu całkiem niedawno jej większy brat czyli A5 :)

20121216135909.jpg

20121216135854.jpg

20121216135841.jpg

Parę detali:

- nadwozie coupe (jedyne słuszne);

- silnik: 3.0 TDI CAPA;

- manualna skrzynia biegów;

- quattro;

- kolor: Sahara Silver

- felgi 18" oryginalny S-line (zostaną na zimowe, na lato już mam upatrzone oryginalne 19");

- pełny S-line zewnętrzny i wewnętrzny;

- zawieszenie S-line (1BV);

- panoramiczny szyberdach;

- MMI 2G;

- Audi Multimedia Interface;

- instalacja Bluetooth do telefonu;

- nawigacja (mapy 2011);

- pełna elektryka foteli (bez pamięci);

- fotele półskóry S-line;

- klima dwustrefowa;

- podgrzewane fotele z przodu;

- zmieniarka 6-CD;

- pakiet oświetlenie;

- pakiet schowek;

- podłokietnik z uchwytami na napoje z tyłu;

- listwy ozdobne "szczotkowane aluminium";

- składany hak;

- uchwyty ISO-FIX na tylnej kanapie;

- bi-xenony;

- czujnik deszczu;

- czujnik oświetlenia;

- czujniki cofania;

- tempomat;

- dodatkowe gniazdko 12 volt w bagażniku;

- oświetlenie coming/leaving home;

- zabezpieczenie przed kradzieżą i holowaniem;

- schowek w bagażniku z siatką po prawej stronie;

I pewnie parę innych rzeczy o których zapomniałem lub przeoczyłem w opisie.

Mam już przejechane parę tysięcy i jestem cholernie zadowolony. Spala o wiele mniej niż A4 przy takim samym traktowaniu i podobnych prędkościach, zawieszenie o wiele twardsze i sztywniejsze niż w A4, a i zauważyłem jakby inna pracę quattro na śniegu (choć może to wynikać z innego rozkładu masy niż w A4). Bokami lata o wiele chętniej i sprawniej niż A4.

Na razie moc seria, ale na wiosnę może się zdecyduję na lekki program. Choć teraz jest jak dla mnie wystarczająco.

Z modyfikacji planowanych/wykonanych:

- lusterko samościemniające wewn.

- jak się da to kamerka cofania i czujniki z przodu;

- update map w nawigacji;

- odblokowanie paru dodatkowych funkcji w MMI;

- logo S5 na MMI;

- lap timer;

- felgi na lato 19";

- nakładki na pedały RS/S5;

- nakładki na lusterka S5;

i co się jeszcze tam może urodzić ;)

Podsumowanie modyfikacji:

- program w EcuProject - 315KM i 666Nm;

- duży FMIC;

- customowy przelotowy wydech z dwoma podwójnymi końcówkami;

- hamulce przód i tył S5;

- koła 19" S5 na lato;

- Audi Hold Assist;

- Audi Side Assist;

- czujniki PDC przód i kamera cofania;

- Audi High Beam Assist;

- Audi Line Assist;

- TPMS - system monitorowania ciśnienia w oponach;

- Bang & Olufsen Sound System;

- wewnętrzne lusterko fotochrom;

- elektryczna roleta tylnej szyby;

- składane fotochromowe lusterka zewnętrzne S5 (chrom) z pamięcią;

- pamięć fotela kierowcy i pasażera;

- przedni grill S5,

- tylny dyfuzor (chrom) S5;

- pokrywa bagażnika ze spoilerem od RS5;

- dekory wewnętrzne carbon RS5;

- klamki wewnętrzne RS5;

- zmiana znaczka s-line w kierownicy na S5;

- Audi Drive Select z poziomu MMI;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo fajna sztuka, kolorek robi robotę (prawie tak piękny jak mój! :decayed:) powiedz mi, masz wypolerowane końcówki wydechów czy założone nakładki chromowane? zakładaj tylne ledy, auto wygląda 10 lat młodziej od razu. teraz można już dorwać za całkiem dobre pieniążki. na allegro są fajne, nowe rotory, ORI 19tki za ok 6000. chyba, że chcesz to na wiosnę może moje 19tki od S5 będą na handel.. jeśli ja znajdę okazjonalnie rotory :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s. jaką masz klimę? bo w A5 nie ma dwustrefowej jak napisałeś :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Końcówki są seryjne takie jakby chromowane nakładki. A klima jest dwustrefowa, bo jest regulacja temperatury i nawiewów osobno dla kierowcy i pasażera. Bo chyba na tym polega dwustrefowość? Pewnie, że bym chciał w s-tronicu, ale była manual i jest manual :)

Co do felg, tak się prezentuje na tych igrekach:

a5saharasilvernm7.jpg

A tak na rotorach:

rotory.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Końcówki są seryjne takie jakby chromowane nakładki. A klima jest dwustrefowa, bo jest regulacja temperatury i nawiewów osobno dla kierowcy i pasażera. Bo chyba na tym polega dwustrefowość?

to masz klimę 3-strefową :decayed: bo są nawiewy na tył :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi nazywa jak są nawiewy z tylu to klima 3 strefowa a w rzeczywistości jest to 2.5 strefowa :wink:

---------- Post dopisany at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany at 20:52 ----------

Aha fura :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, jak pisze dziadek. dla mnie największą bzdurą jest klima jednostrefowa, którą mam :facepalm:

Ty masz u siebie elektryczną roletę?

mam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim :)

tak, jak pisze dziadek. dla mnie największą bzdurą jest klima jednostrefowa, którą mam :facepalm:

Ty masz u siebie elektryczną roletę?

mam :wink:

A zapodałbyś zdjęcia jak wygląda ta półka z roletą i włącznik? To jest akurat na liście moich modów i chciałbym się przyjrzeć bliżej. Czy tam jest coś jeszcze specjalnie do tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, jak pisze dziadek. dla mnie największą bzdurą jest klima jednostrefowa, którą mam :facepalm:

Ty masz u siebie elektryczną roletę?

mam :wink:

W głupim B6 jest w standardzie 2 strefowy climatronic:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...