Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A5 3.0 TDI quattro S-line (coupe) podsumowanie str. 1


Staszek20VT

Rekomendowane odpowiedzi

Nie pogarsza sie bo na dobra sprawę dużo większy od orginalnego nie jest gdyż jest wezszy i cienszy wiec pojemnosc wzrosla pewnie o jakas 1/3.Jezeli w ogóle chodzi o dobór to przede wszystkim trzeba wiedziec do jakiego doładowania ma byc ten IC bo to co nie daje rady przy 2.2 bara będzie wiecej niz wystarczajace przy 1.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co sie orietuje to pojemnosc = 13,7L i z powodzeniem radzie sobie w 3.0BiTDI :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie to troche wiekszy bo 3.0 tdi 240 ma 8 a biturbo 9l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę na zdjęciach to IC ma bardzo rzadko rozmieszczone żeberka i może w związku z tym kiepsko chłodzi powietrze, a to że ma 13L pojemności może szkodzić a nie pomagać bo to 13L ciepłego powietrza a nie zimnego. Zobaczcie dla porównania jak gęsty jest IC od 3.0 BiTdi i mimo mniejszej pojemności będzie wydajniejszy. Test na hamowni był robiony przy 28stopniach więc warunki były niekorzystne i to bardzo. Proponuję jeszcze raz shamować samochód z otwartą maską i np polewając IC zimnym strumieniem wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z IC w 3.0 TDI BiT jest taki ze auto dmucha juz w serii 2.2 bara i zwyczajnie ma za mala powierzchnię chłodzenia do tego doladowania dlatego zaczyna sie pocic.

Sam IC jest bardzo dobry ma szerokie wejscia które ładnie rozprowadzaja powietrze na caly rdzeń który tez jest bardzo wydajny i nie jest to moja opinia a kogoś kto sie na tym zna i zjadł juz troche zębów na intercoolerach.

A zeby zobrazowac z czym on tam walczy to nie ma seryjnie produkowanego silinika benzynowego który zniesie 2 bary i nie zrobi kabom.

Dodatkowo w w IC ze zdjęć gora i tak nic nie chlodzi bo jest zaslonieta belka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i jest zasłonięty, może ma c**jowe dojścia, może jest kompletnie c**jowy, chiński i do psa podobny... Jebemnieto... ;) jest większy od serii, temperatura w dolocie niższa niż w serii, czyli robi swoją robotę. :decayed:

Kosztował z wysyłką, obejmami, rurami i czymtamjeszcze ciut ponad 600 PLN i uważam to za dobrą inwestycję.

A tymczasem na szczęście sytuacja z DPFem opanowana, półtora dnia walki wystarczy... :facepalm: Już zapadała decyzja o kastrowaniu, ale jednak nie poddawaliśmy się ze względu na klasę auta, bo jednak jakby to wyglądało, jeździć z chmurą dymu za sobą... :decayed: Dzięki Mirkowi z EcuProject zostało to uratowane :naughty:

Udało się wypalić, przejechałem ponad 400km i nie ma problemów. Przy wypalaniu DPFa, końcówki wydechów wysunęły się na około 1cm z stałej pozycji... :shock3:

Jeszcze tylko wymiana czujnika ciśnienia klimatyzacji i auto mechanicznie ogarnięte.

Udało się skompletować wszelkie kostki, przewody i sterowniki potrzebne do wykończenia paru modyfikacji. Teraz pozostało montować, kodować i usuwać CP ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staszek20VT A5 S LINE :wink:

Troche porezaliśmy :decayed: niestety brakło czasu ( 2 dni) .

Pozostało jeszcze kilka rzeczy wyprostowac i popodłaczać bo przy takim kotle kabli :grin: jaki mieliśmy nie wszystko w 100 % działało

- HIGH BEAM ASSIST

- LANE ASSIST

- SIDE ASSIST

- Elektryczny spojler z RS5

- PDC 8 kanałowy wraz z kamerką w klapie

- AHA HOLD ASSIST

- BANG OLUFSEN wzmak

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 640x480px.

A5_staszek_001.jpg

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 640x480px.

A5_staszek_002.jpg

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 640x480px.

A5_staszek_003.jpg

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 640x480px.

A5_staszek_005.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo miłe auto, a w szczególności jego mody i znajomy garaż :)

Troche dorezalismy twoją A5 :decayed:

Side Assisata przetestowaliśmy i wszystko działa :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwilowo z Grzesiem czekamy na kamerę i sterownik. WRC specjalizację w A5 już widać robi :)

A tymczasem u mnie na pokładzie:

- roleta tylnej szyby;

- fotochromy zewnętrzne.

Do podłączenia prawidłowego czekają:

- Side Assist - problem z CAN; :facepalm:

- High Beam Assist - problem z CAN; :facepalm:

- Line Assist - tu czekamy na odpowiednie manetki, taśmę i kierownicę trójramienną;

- spoiler elektrycznie wysuwany RS5 - niestety okazuje się, że nowy moduł komfortu tego nie obsłuży. Poszukuję numeru z DQ na końcu... :facepalm:

Na razie tyle z update-ów :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy będzie jakiś DIY z kamerą cofania? ;>

Jak znajde chwile to cos wyskrobie :wink:

Byłoby fajnie :) przydałby się do tego tutorial :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pieknie zmieniles to autko :wink: a lota od rs to miszczostwo :slina:

jakie koszta zwiazane z ta lotka ? duzo przy tym dubania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :)

robi robotę, ale nie działa tak jakbym sobie chciał. Mam nadzieję, że kolejny (wożony w bagażniku) moduł komfortu to załatwi... :naughty:

---------- Post dopisany 15-11-2013 at 16:59 ---------- Poprzedni post napisany 11-11-2013 at 15:46 ----------

Kolejna wizyta w Rzeszowie u wrclaguny i parę kolejnych systemów w aucie siedzi i pracuje :)

M. in. Audi Hold Assist, Side Assist, High Beam Assist, PDC przód oraz Line Assist. Teraz kalibracja paru systemów w ASO przy okazji naprawy tyłeczka i będzie grało jak z fabryki.

Niestety, ale nie wyszło do końca z B&O ze względu na zalany wzmacniacz... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszke sie działo :grin:

IMG_8483.jpg

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 640x480px.

IMG_8484.jpg

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 640x480px.

IMG_8480.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...