grotu Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Proszę o wyjaśnienie stwierdzenia w opisie diagnostyki VAG "2. dokonujemy analizę grupy 011BS w próbie statycznej. ECU zwiększy obroty [w różnych zakresach - w zależności od typu silnika]. należy zwrócić uwagę na regularność ciśnień w poz. 3 oraz na poz. 4 - czyli działanie N75. zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie. w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość." w moich logach w chwili przełączenia w tryb OFF jest 99,6% a w tryb ON 0,0% czyli całkowicie odwrotnie : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
spanky Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 To bardzo dobrze ze tak jest u Ciebie , jest poprawnie .
Sztomel Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Temat diagnostyki jest napisany dla silnika 2.5 TDI V6 a dla silników rzędowych czyli 1.9 R4 TDI powinno być tak jak u Ciebie. Zakresy wysterowania elektrozaworów N75, N18 są również inne dla silników 2.0 TDI R4 więc trzeba na to zwrócić uwagę a nie jest to żadna nieprawidłowość.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się