Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana wtrysków - jakie ??


darek995

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

żywot w o moim aucie kończą czerwone Valteki które kalibrowałem jakiś tam czas temu, generalnie chodzą dobrze ale są już głośniejsze, czasem czuć z nich gaz no i wywala mi błąd mieszanki niekiedy bo różnie podają, czasy wtrysków też się różnią. No i klamka zapadła.

Reduktor wymieniałam na KME GOLD, a sam sterownik to ESGI 2 - prostu łatwy w obsłudze i połączeniu no i u mnie bez żadnych tam problemów.

Babel gazowy mam, Vag mam - kalibrację z mapami gazu umiem robić.

I teraz do sedna co lepszę:

WGS Blade 14 (czy 18) ?

A może OMVL REG FAST ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WGS wciąż jest mało opinii o tych wtryskach , niewielu jeszcze użytkowników. Tak naprawdę na lpg forum to obecna zima jest pierwszą dla tych wtrysków w autach. Narazie ludzie niby chwalą i nawet w mrozy niby nie mieli z nimi problemów. Ich konstrukcja z tego co wiem jest podobna do matrixów , są w nich blaszki które pełnią funkcję zaworu. Z tym , że ów zawór blaszkowy działa poodbno wtedy gdy w układzie jest gaz w fazie lotnej , dlatego gdy powiedzmy rozszczelni nam się opaska na wężu fazy lotnej i ciśnienie nieco spadnie wtedy wtryski się otworzą i cały gaz który był w układzie ( faza lotna od Elektrozaworu -> wtrysk ) pójdzie do dolotu .

Na pewno sprawdzone są Hany i Barracudy. Ja bym celował w te wtryskiwacze. Sam mam obecnie Magic jety i w przypływie gotówki będę chciał zmienić właśnie na któreś z nich .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok ale za hany i barracudy trzeba trochę dać w porównaniu do WGS, no i czy rzeczywiście to podobieństwo do matrixa jest takie złe i czy przez to należy je odrzucić? Cena w sumie czyni cuda.

A co z OMVL? nie ukrywam że chodzi mi również o cenę bo na wymianę wtrysków na hany/baracuda musze miec ok. 500zł a na inne 250/280zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od funduszy jakie uzbieram na te cuda i od tego jak długo ta B5 u mnie będzie :) a na razie będzie he

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

REG Fast ma dobre opinie , pod warunkiem ze wystrojione będzie tak aby czasy LPG nie schodziły poniżej 3 ms bo wtedy sa już nieprecyzyjne. Ale ogólnie jakość /cena mają pozytywne opinie.

WGS są tanie i jak narazie ludzie chwalą. Tak więc sam sie zastanawiałem jeszcze niedawno nad nimi , ale chyba jednak postaram się uzbierać na Hany lub Barracudy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok a teraz jak to jest z barracudą i haną cena praktycznie ta sama bo barracuda 80zł a hana 85zł, a co do zejścia poniżej 3ms to nie ma obaw bo te v6 po tyle nie schodzą raczej i nie muszą być wtryski demonami szybkości. Mętlik w głowie bo za zaoszczędzone pieniądze mógłbym zrobić bix'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

REG Fast ma dobre opinie , pod warunkiem ze wystrojione będzie tak aby czasy LPG nie schodziły poniżej 3 ms bo wtedy sa już nieprecyzyjne. Ale ogólnie jakość /cena mają pozytywne opinie.

WGS są tanie i jak narazie ludzie chwalą. Tak więc sam sie zastanawiałem jeszcze niedawno nad nimi , ale chyba jednak postaram się uzbierać na Hany lub Barracudy.

Na WGS nikt na razie nie narzeka bo jest tego mało i za mało kilometrów na nich mają ludzie porobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przekładałem z Valteków na Hany i czuc było różnice w pracy silnika natomiast jeżeli chodzi o spalanie pozostało na tym samym poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile na tych wgs jeździsz??

---------- Post dopisany 16-01-2013 at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany 12-01-2013 at 12:16 ----------

Prawie się zdecydowałem na Hany 2001 bo takie są z wtyczkami na valteka, tylko tak mi te WGS chodzą po głowie je wytestować.

---------- Post dopisany 23-01-2013 at 10:38 ---------- Poprzedni post napisany 16-01-2013 at 22:07 ----------

Ok wybiorę Hany tylko co wybrać w ESGI jak obecnie nie mam ich w wyborze, tylko keihin, matrix valtek 1,2,3 Ohm ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czerwone ?

---------- Post dopisany 25-01-2013 at 11:10 ---------- Poprzedni post napisany 24-01-2013 at 20:00 ----------

A barracudy wychodzą taniej, tylko pytanie czy je się jakoś specjalnie montuje/ grupuję bo do kupienia są pojedynczo nie w zestawach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup pojedyncze do tego są adaptery kontowe,albo proste, 2x rozdzielacz na 4 , 3 wyjścia wykorzystasz do wtryskiwaczy a wolne łączysz listwy i masz kompensacje ciśnienia .:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak przeglądałem lpg forum na którym jestem zalogowany od roku czasu i znalazłem kilka wątków odnośnie Barracud i Regów itp ustawień, i tam z porównania barracuda lepsza od regów. Kompensacje to muszę robić tak czy tak bo mam teraz i jest ok na valdkach. A masz jakieś tego zdjęcie tych adapterów czy coś bo nie bardzo wiem jak to wygląda ?

A co do wyboru to najwyżej wytestuje te barracudy rok temu kupowałem reduktor i każdy kup acr01 bo starczy a potem były wątki że spadki i nawet ci sami pisali że za mały.. wiec zainwestowałem w KME Gold i jestem mega zadowolony trzyma ciśnienie aż miło i nie ma spadków także wole dołożyć ale i tak jestem ostrożny ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz z adapterem prostym BARRACUDA WTRYSKIWACZ 1 CYL - AUTOGAZ-MARKET

na lpgforum Tormin sprzedaje kątowe ,Barakudy nie ma co porównywać do regów , regi to półka budżetowa o niebo lepsze od valteków , a do piet nie dorastają hanie czy barakudzie,

Co do AC r01 to sam mam 3 i 2 już wyleciały bo skacza z ciśnieniem , ale w 2.6 u żony jeździ do odcinki i spadek max 0.3 , a jak z termiką w goldzie po sprintach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co ludzie pisali że przy większych butach spada mu temperatura ale potwierdzone już 20tys jazdy że nie jest tak bo czy autostrada czy jakiś szybsze przegonki i nie było czuć różnią wahania temperatury ok 5 stopni max. Od siebie polecam choć pewnie tu by nawet silver dał radę.

---------- Post dopisany at 10:35 ---------- Poprzedni post napisany at 01:20 ----------

A co do montażu wtrysków w rozdzielaczu ( bo ja myślałem ciągle o szynie ) jak tam wmontować wtrysk bo nie rozumiem.. :/ np. ROZDZIELACZ GAZU 4 CYL. RAIL - AUTOGAZ-MARKET

Bo szyna to wiem jak to zamocować i ze wtryski będą sztywno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wkrętkach w kolektorze montujesz na krótkich (równych) wężykach wtryskiwacze , a od nich wężykami do rozdzielacza, i po sprawie. Jak ładnie poukładasz to wszystko zmieści się pod osłoną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to już kapuję o co chodzi :) po 10 zdam relacje z zakładania i może jakieś zapodam fotostory :)

A co do osłony to już mam ją pociętą i muszę kupić nową ... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dawno zakładałem lpg do sojego samochodu i tez mialem dylemat jakie wtryski i reduktor wybralem kme i barracudy i jest nawet dobrze wczesniej mialem a4 2,6 i zalozylem walteki i byla porazka takze ja bym wybral barracude a co do tego ACr01 ten 250 KM to opinie nie sa zbyt powalajace byly przypadki ze puscil do silnika plyn i po wszystkim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...