bioetanol3 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Problem polega na tym ,że temperatura płynu nie przekracza 82 st. i to nie ma znaczenia jaki przejadę dystans. Termostat wymieniałem już trzy razy , za trzecim na ori i to nic nie dało. Temperatura na zegarach sztywno na 90 st. Na klimatroniku 79-82 st . Na vagu 81 st. . Wąż od chłodnicy ten dolny zimniutki. Chłodnica tylko u góry gorąca. Układ odpowietrzony. Visco da się zatrzymać nie ręką tylko trzonkiem od młotka więc wygląda że jest ok. Ogrzewanie w środku jest super ,a silnika za czorta nie zagrzeje . Co radzicie ?
bioetanol3 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 Zapomnialem napisac ze zasłoniłem 3/4 chłodnicy i nic
Rafalski82 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 zasłoń 1/2 chłodnicy Coś jest nie tak skoro dolny wąż zimny ---------- Post dopisany at 20:53 ---------- Poprzedni post napisany at 20:52 ---------- Hehe w tym samym czasie pisane
bioetanol3 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 Wiem że jest coś nie tak tylko co ? Temperatura nie dochodzi nawet do 87 st żeby termostat mógł się otworzyć i dlatego dolny wąż jest zimny. A zakrycie całej chłodnicy chyba nie wiele da bo w lecie nawet jak temp. powietrza była powyżej 20 st. to też się nie chciał zagrzać ale co mi tam jutro zakryje całą i się zobaczy.
MASATO Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 a może czujnik temp. przekłamuje i zaniża wskazania ? na ile masz ustawione grzanie w aucie ?
bioetanol3 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2013 Czujnik zespolony wimieniałem bo mi temperatura fiksowała na zegarach a jeśli by podawał błędne wskazania np. zaniżał temp. to i tak termostat by się otwierał przy 87 st. Tylko sęk w tym, że nie chce się zagrzać. Temperatura ustawiona na 19,5 st.
MASATO Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 u mnie w AFN w zimie żeby temp. na klimatroniku doszła do 87 stopni to muszę trochę przycisnąć, standardowo przy jeździe do 2000 obr w trasie nie ważne czy jest 0 czy - 20 to temp. na klimatroniku mam 85* , więc jeśli czujnik temp. nie kupiłeś ori to może przekłamywać o te 4-5 stopni, niech wypowiedzą się ludzie którzy też śmigają TDI na pompie jakie mają wskazania temperatury na klimatroniku przy spokojnej jeździe w trasie, bo jeśli te 85* to za mało to też zacznę szukać u siebie przyczyny
Tommy Gun Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 87 na termostacie z ASO, nawiew 2-3 kreski temperatura 24
bioetanol3 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2013 Czujnik i termostat ori . Czy to w lecie czy w zimie i tak go nie idzie zagrzać by się otworzył termostat ---------- Post dopisany at 17:56 ---------- Poprzedni post napisany at 10:37 ---------- Dzisiaj zrobiłem tak . Zasłoniłem chłodnicę 100 % . Zrobiłem ze 30 km temp. max 79-80 przy temp. na zewnątrz 4 st. Potem jeszcze zblokowałem wentylator za pomocą gumki recepturki i na postoju temperatura wzrosła do 81 st. Podczas jazdy max 84 st. ale gdy zwolnię to spada do 81 . Sprawdziłem dolny wąż od chłodnicy i tym razem był ciepły co by znaczyło że termostat się trochę otworzył. Albo mam jakiegoś pechozola strasznego z tymi termostatami albo już nie wiem co. Pierwszy termostat , który wymieniłem to był vernet , potem niby ori z allegro następnie gates teraz ori BTT z aso i na wszystkich takie same objawy. Fatum jakieś
Kowi87 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 miałem to samo.. zasłanianie chłodnicy nie jest rozwiazaniem, sprawny układ radzi sobie bez problemu z odkrytą chłodnicą to nie polonez... Kupiłem teraz czujnik temperatury problem jak ręką odjął, normalnie auto w normalnej jeździe na zegarach łapie 90st(wczesniej na oko 85 na zegarach) kliamtronik 70-82 nie wiecej jak bym go nie pałował, teraz po zmianie osiagniecie przedziału 87-90 i utrzymanie nie jest problemem:wink:
bioetanol3 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2013 Jeśli ci chodzi o czujnik g2 ten zespolony z tyłu silnika to go wymieniłem w marcu zeszłego roku. Był ori ale nie kupowałem w aso. Myślę że na reklamację to już trochę za późno. Muszę znaleźć jakiś sposób żeby go sprawdzić na 100 %. ---------- Post dopisany 11-01-2013 at 20:22 ---------- Poprzedni post napisany 10-01-2013 at 18:53 ---------- Dzisiaj zrobiłem mały eksperyment. Odnalazłem stary czujnik g2/g62 . W nim zepsuty był chyba tylko jeden z czujników bo mi wariowała wskazówka od temperatury. Podmieniłem go i zacząłem rozgrzewać autko na postoju (nie miałem ochoty nigdzie jeździć) spokojnie na wolnych obrotach z wyłączonym nawiewem. Po około 30 min na klimatroniku pokazało się magiczne 89 st. Załączyłem ogrzewanie na auto jakieś 20 st. i temperatura spadła do 82 ale jeszcze przetestuje to podczas jazdy. W poniedziałek trasa to się go dokładniej sprawdzi.
Mauros88 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 kolego ja mam identycznie i po 4 czujnikach ori i 3 termostatach ori nic sie nie zmienilo. Chlodnice mam zaslonieta cala i nic temperatura miedzy 79-81 i nic wiecej. Dalem sobie juz z tym spokoj. Moj AFN tak po prostu ma.
marek.cym Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 witam> mam takie pytanie do forumowiczów. moje audi nie chce sie zagrzać do 90 stopni. wskazówka stoi gdzieś na 75 stopniach i nie chce podejść wyżej. co może być ego przyczyną? proszę o jakieś rady. z góry dzięki
bioetanol3 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2013 sprawdź dolny wąż od chłodnicy . Jeśli będzie ciepły to by znaczyło ,że termostat się za wcześnie otwiera lub się zaciął otwarty. Wtedy wymiana termostatu.
PyRaS Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Termostat, klasycznie. Było na forum biljard razy
Kris5123 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 witam jak sprawdzidz temp na klimatronicu
Golem1 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 naciśnij równocześnie przycisk recyrkulacji i górnego nawiewu a następnie przejdz do kanału 49 lub 51 i naciśnij przycisk recyrkulacji.
bioetanol3 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2013 Więc wczoraj zrobiłem testy na starym czujniku i sprawa wygląda tak.Wyruszyłem z rana przy temp. otoczenia -10 ogrzewanie ustawione tylko na szybę dwie kreski nawiewu co by mi nie zamarzła i autko już po 12 km osiągnęło 90 st. na kanale 49 klimatronika. Potem dałem na auto i temperatura spadła do 83 ale z każdym następnym kilometrem wzrastała tylko jak jechałem z góry to troszkę malała. Po przejechaniu około 25 km się ustabilizowała i było między 89-91st. Wniosek jest taki : Termostat jest ok a nowy czujnik miał błędne wskazania. Stary czujnik ma prawidłowe wskazania tylko czasem go rozłącza i wskazówka temperatury momentalnie spada by za chwilę się podnieść i już prawidłowo pokazywać. Będę próbował reklamować nowy czujnik tylko mało prawdopodobne by mi uznali reklamację po 10 miesiącach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się