pawel55 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Witam, Mam problemz moim audi. Do wczoraj wszystko było ok. duzo jeździłem i nic sie nie dzialo (m.in. trasa Pl-DE.) Wczoraj odpaliłem auto bez problemu, wróciłem i odstawiłem. Dzis sie zaczął problem auto długo kręci i nie odpala:kwasny: po kilkunastu próbach zaskoczy. Potem gasze i kolejny raz juz bez problemu. Postała kilka godzin i ten sam problem. Dodam ze mróz niewielki w granicy -2 do -5 . co może być przyczyną, Pozdrawiam Pawel 1
Wandej Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 czujnik temperatury np> Ale najlepiej vaga podpiąć
pawel55 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2013 powiem szczerze ze niemam pojęcia, ale na moje myślenie co ma wspólnego czujnik temp. do tego? Auto jak już odpali po kilkunastu próbach to dalej jest juz ok, normalnie sie nagrzewa, nie szarpie i nie ma zadnych dziwnych objawów. chodzi o sam zaplon jak dlużej postoi. Kreci normalnie tyle ze niemoze zaskoczyć tak ja by paliwa a początku nie dostawała:kwasny:
Wandej Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 No akurat do odpalania czujnik temperatury dużo ma:wink: JAk jest padnięty to daję do kompa że np chłodziwo ma 40 stopni i auto ssania nie ma:wink:
Onkel Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Tak jak wyżej napisane. Podepnij Vaga bo tak możemy sobie gdybac. Ale czujnik jak najbardziej jest możliwy Wysyłane z mojego HTC Wildfire S
pawel55 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2013 Dzięki za odpowiedzi,, w sumie racja gdybać mozna do jutra. Musze gdzieś podjechac i podpiac. jak bedzie wiadomo co to podziele sie z wami ---------- Post dopisany 22-01-2013 at 19:42 ---------- Poprzedni post napisany 13-01-2013 at 21:58 ---------- Witam, zlokalizowalem problem. Okazało sie ze pod akumulatorem dziura odpływowa czy jakoś tak, zapchana była i woda nie miała gdzie uciekac.W rezultacie zalało do połowy skrzynke z przekaznikami i jakimiś innymi "ustrojstwami". wymienił mi jeden przekaznik i jakąś puszke nad wentylatorem chyba regulator, tez sie spalił i on załanczał cały czas wentylator.w rezultacie krecił do tej pory az aku padlo:facepalm: Ale zeby nie było lekko to dzis mam znowu problem Auto odpala normalnie ale przy dodawaniu gazu szarpie silnikiem i wibruje całym autem a do tego mruga kontrolka check. pierwsze co mi wpadło do głowy to ze cewka, poruszałem nimi i silnik sie uspokoił tyle ze check juz swieci cały czas Moje pytanie to czy cewki w pożądku i tylko gdzieś sie obruszała, czy walnieta któraś, jak to sprawdzić? Zakładajac ze cewki dobre i auto normalnie pracuje dlaczego świeci kontrolka? I jeszcze jedno z innej beczki na postoju np na swiatłach czuć gryzące spaliny w środku, ale tylko na postoju, podczas jazdy jest ok. Zgóry dziekuje da odpowiedzi Pozdrawiam
Hardjack Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Filtr paliwa był wymieniany? Czuć spaliny, czy zapach świeżej benzyny? VAG mało kiedy pokazuje cewki. Daj do jakiegoś typa co się zna na takich silnikach to Ci zrobi, samemu będziesz grzebał tydzień i tak nie zrobisz. Do tego trzeba mieć doświadczenie
pawel55 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 byłem u kolesia i sprawdził, jednak komp pokazal cewki na trzecim cylindrze był błąd cewka sie poluzowała wystarczyło ją docisnąc, skasował błąd i jest wszystko w porządku. ale co do tych spalin dalej nie mam pojęcia, gdzieś sie zatrzymam na chwile to zaraz w aucie smierdzi jak bym wydech miał w aucie za siedzeniem:kwasny: chyba trzeba sie pozbyc tego auta:whistling: nastepne napewno tez audi ale chyba juz a6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się