Krzysztof78 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Ostatnio mam problem z odpaleniem samochodu za pierwszym razem. Auto kręci odpali ale obroty wahają się od 100 d0 300 i auto się dusi. Zachowuje się tak jakby chciało a nie mogło . Po chwili samo zgaśnie. Przekręcam jeszcze raz kluczyk i auto pali od ręki bez żadnego objawu. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. Z takim problemem można jeździć ale odpalanie za drugim razem trochę zaczyna działać na nerwy.
elmer80 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Świece sprawdzales? Jak nie świece to błędy i logi Vagiem sprawdź wysłane z Commodore 64
Krzysztof78 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2013 Lpg nie mam. Błędy nic nie pokazują. Świeca?? Możliwe ale czy by przy wadliwej świecy auto po odpaleniu działało by prawidłowo?
stomi Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 A długo jeździsz już na tym paliwie? zbiornik masz zalany powyżej połowy?
Krzysztof78 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2013 zbiornik mam zalany na Full. Zatankobałem go na przy stanie kiedy do końca baku było jeszcze 3 litry paliwa.
honzik07 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 sprawdz czy nie cofa sie paliwo do zbiornika ja tak miałem w poprzednim aucie jak pompka zaliczała zgon na pewien czas pomugł zaworek zwrotny na przewodzie a puzniej pompka padła całkiem
Krzysztof78 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2013 dziękuje w weekend sprawdzę świece i pompkę paliwa. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Dzięki za pomoc.
honzik07 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 jak chcesz to szybkim i tanim sposobem to kup zaworek za około 5zł i zamontuj jak pomoze to pompka pada chyba ze masz manometr do sprawdzenia
elmer80 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Lpg nie mam. Błędy nic nie pokazują. Świeca?? Możliwe ale czy by przy wadliwej świecy auto po odpaleniu działało by prawidłowo? Myślałem że to tdi :banghead: wysłane z Commodore 64
grzes1150 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 A ja obstawiam przepuszczający regulator ciśnienia paliwa Smierdzi benzyną przy prubie odpalania z wydechu?????
Krzysztof78 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2013 Nie śmierdzi benzyną. A najlepsze jest to że auto zaskoczy przy nawet sporym mrozie i się dusi, dusi, dusi i gaśnie. Przekręcasz drugi raz kluczyk za dosłownie 2 sekundy i jest już ok - jak nowa sztuka
Luki_193 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 jak tam kolego wiadomo juz co było??
Krzysztof78 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2013 wymieniłem świece , kable i nic. Dalej to samo. Zabiorę się teraz za filtr paliwa a następnie za pompkę paliwa
Goofer Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Może być niskie ciśnienie podawane przez pompkę na listwę, odpalasz pierwszy raz i jest niskie ciśnienie, załapie ale sie zadusi, potem już za drugim razem pompka dopompuje i jest gitara, też tak miałem i przyczyną była kończąca się pompa paliwa w baku. Zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym pomógł na krótki czas i potem pompka zdechła całkowicie, dobrze że mam podtlenek lpg, odpaliłem awaryjnie na gazowni i sru do sklepu
wojtek79 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Przed odpaleniem uruchom pompę na powiedzmy 20 sekund (albo VAG-iem albo na krótko). Jak już pompa sobie zrobi ciśnienie w układzie to wtedy odpal i się przekonasz czy cofa się paliwo jak auto dłużej postoi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się