midoz 0 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Co myślicie o myciu silnika zimą ? Zna ktoś może jakiś dobry punkt we Wrocławiu lub okolicy w którym to mogą zrobić. Kiedyś czytałem, że po myciu mogą go osuszyć jakimiś dmuchawami? Muszę zdiagnozować wyciek. Dodam, że samochód stoi w zbiorczym garażu pod blokiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SpongeBob Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 ja osoboscie zima bym nie myl silnika, watpie zeby tak Ci osuszyli komore cala zeby pozbyc sie wody zawsze gzdies zostanie no ale decyzja nalezy do Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelo_leczna 1 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Panowie i panie. Wstyd się przyznać , ale ostatnio miałem niemiłą sytuację. :facepalm:Zaszła potrzeba zeby dolać oleju do silnika. Nie wiem jak u was ,ale moje 2.0 TDI wymaga dolewki oleju tak 0,5 l na 7 tyś. KM Ale nie w tym rzecz. Wracam sobie z krakowskiej Bonarki na agh i po 10 min jazdy zapala się kontrolka min poziom oleju. Stanąłem na Shellu dolałem ze 350 ml i heja w drogę. Zajeżdzam na parking pod uczelnią a tu k**wa znowu zapala się żółta lampa alladyna. Myślę co jest. Podnoszę maskę , a tu wielkie ździwko. Korek wlewu oleju leży sobie na osłonie silnika :doh:pół komory silnika za***ana olejem Dobrze , że korka nie zgubiłem po drodze , bo 350 km do domu wracac trzeba było. Powiedzcie mi jak zdjąc tą plastikową osłonę z góry silnika , żeby wyczyścic jakoś blok. Nie widziałem , żeby była połapana jakimiś śrubami. Mam nadzieje , że żaden syf sie nie dostał do środka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homer 0 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Panowie i panie. Wstyd się przyznać , ale ostatnio miałem niemiłą sytuację. :facepalm:Zaszła potrzeba zeby dolać oleju do silnika. Nie wiem jak u was ,ale moje 2.0 TDI wymaga dolewki oleju tak 0,5 l na 7 tyś. KM Ale nie w tym rzecz. Wracam sobie z krakowskiej Bonarki na agh i po 10 min jazdy zapala się kontrolka min poziom oleju. Stanąłem na Shellu dolałem ze 350 ml i heja w drogę. Zajeżdzam na parking pod uczelnią a tu k**wa znowu zapala się żółta lampa alladyna. Myślę co jest. Podnoszę maskę , a tu wielkie ździwko. Korek wlewu oleju leży sobie na osłonie silnika :doh:pół komory silnika za***ana olejem Dobrze , że korka nie zgubiłem po drodze , bo 350 km do domu wracac trzeba było. Powiedzcie mi jak zdjąc tą plastikową osłonę z góry silnika , żeby wyczyścic jakoś blok. Nie widziałem , żeby była połapana jakimiś śrubami. Mam nadzieje , że żaden syf sie nie dostał do środka . O to chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelo_leczna 1 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 tak o to ale ja tam żadnych śrub nie widziałem. Jaaa źle ze mną . Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebe_19 1 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Pociagasz do góry i wyskakuje z zatrzaskow sama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homer 0 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Dekielki " osłonki " sciągasz i potem są śrubki, luzno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krytias 0 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Pociagasz do góry i wyskakuje z zatrzaskow sama Tak to jest chyba tylko u kolegi. Standardowo jest tak jak kolega @Homer napisał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daffy 0 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Jak pociągniesz do góry sama powinna wyskoczyć z zatrzasków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiu85 0 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Jak pociągniesz do góry sama powinna wyskoczyć z zatrzasków Tak pociagnij do gory :facepalm::facepalm: a jutro temat szukam oslony silnika!!w oslonie sa 3 zaslepki ktore trzeba podwazyc pod nimi sa srubki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SpongeBob Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 moze kolega przy okazji chce wymienic oslone jak nie da rady domyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Pod zaślepkami są śrubki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelo_leczna 1 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Panowie ja tam nie mam żadnych śrubek . Tak jak pisał kolega daffy są zatrzaski. Widocznie są 2 rodzaje osłon. U mnie w BRF są zatrzaski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiu85 0 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Panowie ja tam nie mam żadnych śrubek . Tak jak pisał kolega daffy są zatrzaski. Widocznie są 2 rodzaje osłon. U mnie w BRF są zatrzaski http://images.tinypic.pl/i/00339/u069udw7pch9_t.jpg Pierwszy raz slysze ze w B7 jest silnik z oznaczenaiami BRF chyba jakas nowosc :grin: jak juz to BLB albo BRD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wajsik86 0 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Silnik jak silnik,ale zwróć szczególną uwagę na elementy gumowe-węże bo olej ma na nie zły wpływ:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelo_leczna 1 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Panowie ja tam nie mam żadnych śrubek . Tak jak pisał kolega daffy są zatrzaski. Widocznie są 2 rodzaje osłon. U mnie w BRF są zatrzaski http://images.tinypic.pl/i/00339/u069udw7pch9_t.jpg Pierwszy raz slysze ze w B7 jest silnik z oznaczenaiami BRF chyba jakas nowosc :grin: jak juz to BLB albo BRD to kolega jeszcze mało wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Ja tam jakiś czas temu umyłem silnik wodą pod ciśnieniem. Na zewnątrz było jakieś -4 st.c. Użyłem także środka do mycia silnika.Ja chyba jako pierwszy w tym aucie to zrobiłem. Ufajdany był przez uszkodzoną rurkę bagnetu i zawór EGR. Mam małą myjkę, więc wielkiego ciśnienia nie daje. Po myciu nic się nie działo. Oczywiście starałem się nie lać po kablach i reflektorach od wewnątrz komory silnikowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiu85 0 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Panowie ja tam nie mam żadnych śrubek . Tak jak pisał kolega daffy są zatrzaski. Widocznie są 2 rodzaje osłon. U mnie w BRF są zatrzaski http://images.tinypic.pl/i/00339/u069udw7pch9_t.jpg Pierwszy raz slysze ze w B7 jest silnik z oznaczenaiami BRF chyba jakas nowosc :grin: jak juz to BLB albo BRD to kolega jeszcze mało wie To mnie oswiec skoro jestes taki pewien ze w B7 jest taki silnik chyba ze ktos juz zmienial w nim silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkMind 1 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Jak 2.0 tdi, to może nie brf tylko BRE? :-) Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelo_leczna 1 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Motor puszczony na Belgie , zamiast 140 Km ma 136. Zeby złapać się na niższy próg ubezpieczeniowy w Belgii . Coś jeszcze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się