Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] TDi 130kM-6'cio biegowy czy 115kM 5'cio biegowy.


luckrox

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem przed zakupem auta. Postanowiłem sobie, że będę szukał auta 1.9TDi 130kM 6'cio biegowego. Ostatnio oglądałem auto 1.9TDi 115kM 5'cio biegowe. Moje pytanie jest odnośnie różnicy mocy tych dwóch samochodów. Czy różnica w jeździe jest znacząca?? Czy 6 biegów przy silniku 1.9 to nie za dużo. Rozpatrując auto słabsze (115kM) mogę kupic młodsze od 130kM. Czy to ma sens...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 130 nie za dużo :decayed: , brałbym 6, pomijając nawet fakt mocniejszego silnika, jeżeli zapuszczasz sie poza miasto to będzie OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuj z 6 biegami :th: 5 biegów nie daje rady,dużo lepiej większa wygoda ,ekonomika,większa cisza w środku przy dużych prędkościach.A jeszcze pózniej Virus :gwizdanie:

Jak bym kupował to tylko z 6 :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi tam 6 nie podchodzi :disgust:,za duzo trzeba wachlowac :kwasny:

Jak bym kupował to tylko z 6 :th:

Jak kto woli... jak ktoś lubi zmieniać biegi i do tego częściej jeździ poza miastem to wtedy dobrym wyborem jest 6 biegów.

Ja należę do tych lubiących 6-biegowe skrzynie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W AVF 6b jest wyższy moment obrotowy (310, w AWX - 285)

Podobno AWX 5b lepiej chipować.

Co do wachlowania :decayed: nie ma go więcej, po mieście żadna różnica, w trasie jak rozbujasz to 6 i lecisz :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W AVF 6b jest wyższy moment obrotowy (310, w AWX - 285)

Podobno AWX 5b lepiej chipować.

bo AWX ma lepsza turbawke.

Co do wachlowania decayed nie ma go więcej, po mieście żadna różnica, w trasie jak rozbujasz to 6 i lecisz

jak nie :gwizdanie:,pierwszy bieg to jakas pomylka :kwasny:,sluzy tylko do bujniecia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie :gwizdanie:,pierwszy bieg to jakas pomylka :kwasny:,sluzy tylko do bujniecia.

W V6 zgodzę się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 2.0 TDi jest tak samo :gwizdanie:

Jakoś nie zauważyłem :gwizdanie: 5 lat stary katował (ja także czasami :decayed:) AWX teraz od roku 2.0 6b i jest OK, czego nie mogę powiedzieć o mojej A4.

No ale to tylko moje odczucia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja również byłbym za 6,znajomy ma i bardzo chwali a ponadto kupisz tą 115KM pojeździsz chwile czasu i moge sie załozyc ze jak u wiekszosci zacznie ci troche brakowac mocy a tak dobre i te pare koników wiecej,a na trase autko jedyne :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, Jakie kurde wahlowanie biegami :mysli: jeżdze i naprawde tego nie zauważyłem :evil:

polecam tylko i wyłącznie 6 :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakoś nikt nie dodał że 130-tka to bardziej dopracowana jednostka :naughty: 6-biegów to nie długo standard w klekotach.moim zdaniem dozbierać i kupić co się chce :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też polecam skrzynie 6 biegową :th: Dzisiaj jezdzilem 5 biegowym AFN-em i brakowało mi tej szósteczki :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...