salierimt Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Witam. Samochód miał wymienione turbo na nowego Garreta pod koniec 2009r, po jakimś czasie coś kumuś wpadło do turbiny, no i jak to zdiagnozowałem, to turbinę zawiozłem do turbotechnika.eu na regenerację (koszt 900 zł). Przypadek dokładnie opisałem w tym wątku: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/uszkodzona-turbina-szara-maz-idaca-silnika-turbiny-255047/ Jestem po regeneracji i zwracam się z prośbą o ocenę. Wydaje mi się, że doładowanie jest trochę mniejsze niż być powinno, ale czy jest to "normalne" i akceptowalne, czy nadal powinienem szukać przyczyny? Logi dynamiczne: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rek1n Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 troche pozno wstaje i lekko niedoladowuje. Moze sztanga do regeneracji? najlepiej jakbys zrobil komplet logow
salierimt Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 Dzięki za odpowiedź. Jutro postaram się zrobić komplet logów. ---------- Post dopisany 29-01-2013 at 08:18 ---------- Poprzedni post napisany 17-01-2013 at 21:58 ---------- Wykonałem komplet logów: Basic: Grupy: 003 Grupy: 011 Dynamic: Grupy: 011 Grupy: 011 Normal: Grupy: 001 Grupy: 013 Grupy: 018 Grupy: 003 Grupy: 023 Grupy: 004 Grupy: 007 Napiszę jeszcze w skrócie co jest nie tak: - turbina jest po regeneracji, - wyciekający płyn w dużych ilościach (chłodnice sprawdziłem, ale za to mam ciągle mokro pod dywanikiem od strony kierowcy, więc wnioskuję na razie, że to nagrzewica, - płyn chłodniczy jest czysty, nie ma kropel oleju, - olej jest czysty, sprawdzałem wielokrotnie, nie robi się maź, filtr jest ok, olej był spuszczany już dwa razy i nic złego w nim nie zaobserwowałem, - z odmy leci duża ilość mazi do turbiny (do pracy jeżdżę codziennie i nie stroje w korkach, głownie poza miastem i autostrada - 55km w obie strony, więc dystans jest duży) - z korka oleju i bagnetu mocno dmucha, jak jest rozgrzany silnik to dodatkowo mocno paruje, filmik 1, filmik 2 test z korkiem Porównałem z Audi A4 1.9 130 KM 2002r. ale innym symbolem silnika, gdzie silnik robi wrażenie, że pracuje naprawdę jak trzeba - korek podskakuje bardzo podobnie, trochę dymi, ale słabiej, więc może z tym akurat jest ok, może to modele z większymi przebiegami tak mają. - z wydechu dymi na biało, ale raczej w normie i ze względu na temperaturę,
przemik Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Jak na sprezarke po regeneracji to regulacja cisnienia doladowania dziala... tak sobie. Nie zrobiles kompletu logów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się