Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę logów dynamicznych turba


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Samochód miał wymienione turbo na nowego Garreta pod koniec 2009r, po jakimś czasie coś kumuś wpadło do turbiny, no i jak to zdiagnozowałem, to turbinę zawiozłem do turbotechnika.eu na regenerację (koszt 900 zł).

Przypadek dokładnie opisałem w tym wątku: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/uszkodzona-turbina-szara-maz-idaca-silnika-turbiny-255047/

Jestem po regeneracji i zwracam się z prośbą o ocenę. Wydaje mi się, że doładowanie jest trochę mniejsze niż być powinno, ale czy jest to "normalne" i akceptowalne, czy nadal powinienem szukać przyczyny?

Logi dynamiczne: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

troche pozno wstaje i lekko niedoladowuje. Moze sztanga do regeneracji? najlepiej jakbys zrobil komplet logow

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Jutro postaram się zrobić komplet logów.

---------- Post dopisany 29-01-2013 at 08:18 ---------- Poprzedni post napisany 17-01-2013 at 21:58 ----------

Wykonałem komplet logów:

Basic:

Grupy: 003

Grupy: 011

Dynamic:

Grupy: 011

Grupy: 011

Normal:

Grupy: 001

Grupy: 013

Grupy: 018

Grupy: 003

Grupy: 023

Grupy: 004

Grupy: 007

Napiszę jeszcze w skrócie co jest nie tak:

- turbina jest po regeneracji,

- wyciekający płyn w dużych ilościach (chłodnice sprawdziłem, ale za to mam ciągle mokro pod dywanikiem od strony kierowcy, więc wnioskuję na razie, że to nagrzewica,

- płyn chłodniczy jest czysty, nie ma kropel oleju,

- olej jest czysty, sprawdzałem wielokrotnie, nie robi się maź, filtr jest ok, olej był spuszczany już dwa razy i nic złego w nim nie zaobserwowałem,

- z odmy leci duża ilość mazi do turbiny (do pracy jeżdżę codziennie i nie stroje w korkach, głownie poza miastem i autostrada - 55km w obie strony, więc dystans jest duży)

- z korka oleju i bagnetu mocno dmucha, jak jest rozgrzany silnik to dodatkowo mocno paruje, filmik 1, filmik 2 test z korkiem Porównałem z Audi A4 1.9 130 KM 2002r. ale innym symbolem silnika, gdzie silnik robi wrażenie, że pracuje naprawdę jak trzeba - korek podskakuje bardzo podobnie, trochę dymi, ale słabiej, więc może z tym akurat jest ok, może to modele z większymi przebiegami tak mają.

- z wydechu dymi na biało, ale raczej w normie i ze względu na temperaturę,

Opublikowano

Jak na sprezarke po regeneracji to regulacja cisnienia doladowania dziala... tak sobie.

Nie zrobiles kompletu logów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...