Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z turbo, pytanie o BRD


slo

Rekomendowane odpowiedzi

Jak na Twojego moda spokojnie sprzeglo wytrzyma. U mnie na ori AJM 190km/400nm trzymalo. Teraz to mam cos innego wiec juz na nim nie jezdze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężko to turbo zmienić ? ile powinni krzyknąć za podmiankę turba ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do fmic to można to ogarnąć za śmieszną kasę,ja kupiłem cooler jak ten z linku za 150zł do tego kilka kolanek z kwasówki 11zł/szt 1 m rurki 51mm 18zl/m,do tego dwie redukcje silikonowe bodajże 56/51mm po 15 zl/szt pare opasek gbs i spawanie 100zł.W sumie wyszło mnie mnie ok 400 zł.

---------- Post dopisany at 14:44 ---------- Poprzedni post napisany at 14:41 ----------

ciężko to turbo zmienić ? ile powinni krzyknąć za podmiankę turba ?

Wymiana turbiny nie jest trudna odkrecasz 3 srubki przy kolektorze,3 od strony katalizatora,2 przy spływie oleju,no i zasilanie oleju tutaj trzeba uważać żeby nie ukręcić,no i wąż wychodzący z turbiny też jest na 2 śrubkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki maly u mnie update, pojechalem sobie do kumpli na rolki po wymianie wtryskow zobaczyc roznice ktora odczuwa sie na plecach:) zaznaczam ze korekcji jeszcze nie bylo co widac na wykresie ze za duzo paliwa jest na gorze bo wali batorym konkretnie. I nie mowcie ze brd pozno sie budzi. Trzeba po prostu dobrze wystroic i uklad paliwowy miec sprawny.

AJM POWER IMAG0457.jpg | adrian998998 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka kolanek z kwasówki 11zł/szt 1 m rurki 51mm 18zl/m
to chyba mało aktualne ceny chyba ze masz mega promocje gdzieś.

---------- Post dopisany at 14:54 ---------- Poprzedni post napisany at 14:53 ----------

Taki maly u mnie update, pojechalem sobie do kumpli na rolki po wymianie wtryskow zobaczyc roznice ktora odczuwa sie na plecach:) zaznaczam ze korekcji jeszcze nie bylo co widac na wykresie ze za duzo paliwa jest na gorze bo wali batorym konkretnie. I nie mowcie ze brd pozno sie budzi. Trzeba po prostu dobrze wystroic i uklad paliwowy miec sprawny.

AJM POWER IMAG0457.jpg | adrian998998 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

Jak to mówią dobra atomizacja:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi swapa turbo z AWX na BRD potrzebne będą:

Rurka zasilająca: 03G 147 771 B - 125zł

Uszczelka powrotu to 028 145 757 (10zł)

Śruby do powrotu N 905 927 03 po 1,50zł (2szt)

Śruby do kolektora N 044 514 5 po 3zł (3szt)

klamra mocująca 1J0 145 769 F (3,50zł).

oraz 3 śruby w strone wydechu.

Dzięki Bart-S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka kolanek z kwasówki 11zł/szt 1 m rurki 51mm 18zl/m
to chyba mało aktualne ceny chyba ze masz mega promocje gdzieś.

tez to chciałem napisać:decayed: dla zwykłego kraweźnika kwasiak jest nieco droższy

Kolana hamburskie spawane - Hart Centrum Metali Nieżelaznych Janczur s.j.

akurat nie ma Fi51, ale ceny same mówia za siebie

Rury kwasoodporne - Hart Centrum Metali Nieżelaznych Janczur s.j.

takze nie wiem co ty za rurke kupiłeś za 18zł/m2, bo napewno to nie była nierdzewna, albo robisz w hurtowni:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi swapa turbo z AWX na BRD potrzebne będą:

Rurka zasilająca: 03G 147 771 B - 125zł

Uszczelka powrotu to 028 145 757 (10zł)

Śruby do powrotu N 905 927 03 po 1,50zł (2szt)

Śruby do kolektora N 044 514 5 po 3zł (3szt)

klamra mocująca 1J0 145 769 F (3,50zł).

oraz 3 śruby w strone wydechu.

Dzięki Bart-S

Co to za rurka zasilająca i po co?

Klamra mocująca? gdzie ty chcesz to wpiąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rurka olejowa miało być. Dane z ETKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a oryginalna nie pasuje? czy od razu zakładasz ze ja ukręcisz? bo rozumiem ze zasilająca turbo w olej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wolę mieć zamówioną w razie czego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

załóż klucz na nakrętkę rurki a potem uderz młotkiem w klucz tak żeby ja odkręcić to zaoszczędzi ci pracy i problemów - uderzenie musi być pewne i dość mocne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klucz bodajże 13 "zeszlifuj" i ładnie ci wejdzie na nypla w turbo-oprze się na odlewie turbiny i na lajcie odkręcasz rurkę zasilającą :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo do czyszczenia ,koszt 350 zł i po problemie. Albo się sam bawisz jak masz czas ;)

czytaj całosć, a nie pierwszy post i zadowolony :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klucz bodajże 13 "zeszlifuj" i ładnie ci wejdzie na nypla w turbo-oprze się na odlewie turbiny i na lajcie odkręcasz rurkę zasilającą :wink:

klucz 17 i może być tak ze nie podejdzie zależy jak jest wkręcony nypel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo do czyszczenia ,koszt 350 zł i po problemie. Albo się sam bawisz jak masz czas ;)

czytaj całosć, a nie pierwszy post i zadowolony :facepalm:

Odpowiedziałem tylko do pierwszego pytanie z tematu ,a nie do waszej dyskusji : / najlepiej to się tu chyba w ogóle nie odzywać:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darek spokojnie :)

Czyszczenie turbo to jakaś skomplikowana sprawa ? Czy samemu można spróbować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...