Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z turbo, pytanie o BRD


slo

Rekomendowane odpowiedzi

możliwe. Czyli BRD bym już miał. Jest sens robić program na BRD a FMIC dopiero troszkę później plus korekta ?

Jak będzie jeździło auto z BRD bez programu ? Bezpieczne to? Nie będzie wpadać w tryb awaryjny ?

Magic, ile orientacyjnie FMIC do a4 b6 ? same części, bez robocizny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda wydawać kase , wsadz BRD zrób IC i dopiero jedz na program , nic ci sie nie będzie świeciło a auto i tak może troszke lepiej jechać jeszcze przed programem , bo dostanie więcej powietrza z IC . Fajnie by było jak byś za turbo zrobił rure 3 cale lepiej by wstawała i reagowała na gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj z tymi 3 calami. Do GTB2260vk 3 cali się nie pcha a co mówiąc do brd. Wystarczy ori wydech przerobić i będzie spokój.

Co do wstawania i mitu ze sprężarkami BRD że się późno budzą przykładowy mój log z próby strojenia VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i ja sie pochwale wstawaniem BRD na ori sofcie

Na wskazniku i vagu od 1700 było 0.9bar ale niewiem czemu w logu ciutke pozniej.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest sens robić program na BRD a FMIC dopiero troszkę później plus korekta ?

Jest sens, jak nie masz na razie kasy na wszystko to wsadzaj brd i rób program. Jak wsadzisz FMIC na rurach o średnicy 51mm to korekta wcale nie jest potrzebna - można zrobić, a nie trzeba.

Jak będzie jeździło auto z BRD bez programu ? Bezpieczne to? Nie będzie wpadać w tryb awaryjny ?

Będzie jeździło, ale to niewykorzystany potencjał. Jak masz zamiar kupić BRD a nie robić softu, to lepiej wstrzymaj się i zbierz kasę na BRD+soft.

ile orientacyjnie FMIC do a4 b6 ? same części, bez robocizny

~~800zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej zrobić wszystko mechanicznie i dopiero pojechać na strojenie, nie ingeruje w układ paliwowy to nie bedzie dymu przez niewystrojenie, co do kosztów FMIC...

Intercooler 550x180x65mm, jak forge,hks od FMIC_PL (2950374825) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

jedziesz do składu metali, kupujesz z 8 kolanek hamburskich z alu bądź kawasu(17-25zł/szt), pytasz o sciniki rury prostej(powinieneś dostać za freee- w hurcie sprzedają po 3-6m a to za duzo i za drogo) kupujesz 8 opasek GBS(5zł/szt) dwie redukcje silikonowe proste (jesli weźmiesz Fi51), docinasz wszsytkie rurki, spasowujesz, łapiesz na taśme i jedziesz z tym do spawacza, za 100-150 Ci to ogarnie(tylko nie szukaj ajkiegos wielkiego zakłądu bo tam Cie skasuja) i bedziesz miał ładnie wszystko sztywno zrobione bez rozszczelnień na łączeniachw porównaniu gdybyś robił to na sylikonach:whistling: wyjdzie taniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z doświadczenia też powiem że lepiej spawać niż robić na złączkach silikonowych, chodź ja mam to drugie, ale chwila minęła zanim ogarnąłem nieszczelności a w tym czasie nie odbyło się bez niespodzianek :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest sens robić program na BRD a FMIC dopiero troszkę później plus korekta ?

Jest sens, jak nie masz na razie kasy na wszystko to wsadzaj brd i rób program. Jak wsadzisz FMIC na rurach o średnicy 51mm to korekta wcale nie jest potrzebna - można zrobić, a nie trzeba.

Jak będzie jeździło auto z BRD bez programu ? Bezpieczne to? Nie będzie wpadać w tryb awaryjny ?

Będzie jeździło, ale to niewykorzystany potencjał. Jak masz zamiar kupić BRD a nie robić softu, to lepiej wstrzymaj się i zbierz kasę na BRD+soft.

ile orientacyjnie FMIC do a4 b6 ? same części, bez robocizny

~~800zł

zrobię teraz BRD plus program. intercooler to wytrzyma ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mhm.. czyli najlepszym wyjściem będzie założenie teraz BRD, pojeżdzenie chwilę do czasu aż nie założe FMIC, potem dopiero program ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak a pro po po co zaczynac od d*py strony? Zrobic f-mika pojechac na program i cieszyc sie jazda nie 2 razy robota i stracona kasa za soft

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mhm.. czyli najlepszym wyjściem będzie założenie teraz BRD, pojeżdzenie chwilę do czasu aż nie założe FMIC, potem dopiero program ?

tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak właśnie napisałem. Czyli mogę chwilkę pobrykać na turbo BRD bez zmiany softu?

---------- Post dopisany at 23:19 ---------- Poprzedni post napisany at 22:55 ----------

dmuchawka kupiona :kox::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można wiedzieć gdzie kupiłeś BRD?? allegro? używana czy regenerowana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy w ogołe w AWX warto pchać się w BRD i FMIC? Przecież ori sprzegło z AWX tego nie wytrzyma, a swap na AVF jest kosztowny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy w ogołe w AWX warto pchać się w BRD i FMIC? Przecież ori sprzegło z AWX tego nie wytrzyma, a swap na AVF jest kosztowny

:facepalm: Panie sprzegło a AJM/AWX trzyma 420 Nm

najlepiej to jezdzic seria albo AWX na doladowaniu 1.1 B:decayed: wtedy nic sie nie posypie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobić Fmic + Brd i na końcu program , wyskoczą okolice 200/400 . Ja na takim setupie zrobiłem około 80000 km i wcześniej 40000 km na 165/365 i nie dzieje się nic. Co do tego czy warto , będziesz zszokowany różnicą .( Wiem ,że wiele osób stwierdzi ,że b6 o takiej mocy nie jedzie , jedzie naprawdę spoko.Ostatnio kumpel S6 C5 Avant , niestety zagazowanym nie mógł mi odejść :wink: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...