Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeglad samochodu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Samochod sprawuje sie dobrze powera jakiegos tam ma :decayed:, ale chyba cos ostatnio duzo sobie popija paliwka. Duzo moze nie bo cos ~15L na 100km po samym miescie. Male odcinki, nie dogrzany tak naprawde, raz na jakis czas dogrzeje i go przegonie :naughty: . Pomyslalem ze zrobie logi sondy bo termostat dziala dobrze. Bledow brak na VAG-u.. Jak juz mialem laptopa to zrobilem i dynamiczne logi..

Logi: ( Tylko patrzcie na 19.January 2013 )

Statyczne:

Log (73 - 007)

Zimny i cieply silnik

Log (77 - 009,009)

Log (74 - 007,007)

A tu dynamiczne:

Log (75 - 002,007,025,002,007,025,002,007,025)

Log (76 - 002,007,025)

---------- Post dopisany 21-01-2013 at 22:08 ---------- Poprzedni post napisany 19-01-2013 at 20:01 ----------

:eusathink:

Opublikowano

czujnik wody i termostat do wymiany na nowe ale tylko ori

na wolnych widać że sonda pracuej na bogato

auto widze po programie

Opublikowano

Czemu termostat i czujnik do wymiany ? Nagrzewa sie dobrze i wskazuje rowniez dobrze.. Termostat wymieniony w tamta zime na ori i spelnia swoja role. Czujnik na blacie jest ok i na klimatroniku rowniez dobrze wskazuje.

Co do sondy i pracy na bogato, tutaj to moze od chip-a ? Moze podmienie na ori ECU i wtedy zrobic logi i porownac ? Czy to nie ma sensu ? Moim zdaniem dziwnie pracuje sonda wlasnie na wolnych obrotach, nie dziala tak ladnie cyklicznie i malo kiedy ma te mniejsze wartosci czyt. pracuje wiecej na bogato. Wina sondy ? A program w PEAKU 1.2 Bar

Opublikowano
Czujnik na blacie jest ok i na klimatroniku rowniez dobrze wskazuje.

a co na VAG-u ?

Opublikowano

Błędów brak..

Na VAG-u temp. zgadza sie z wskazaniami na liczniku.

---------- Post dopisany 05-11-2013 at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany 22-01-2013 at 08:25 ----------

Maly up.

Majac laptopa pod reka zrobilem szybkie logi.. Czyzby N75 ?

Patrzcie na logi sygnowane 557 _21 5S / 8l R4/ABT MOTR HS D05 - na sam dol..

Ogolnie jezdzi dobrze, chodz moglbym sie przyczepic na laga gdzie moim zdaniem nka uciana mi na czas od 2 tys obr do 3 - 4 tys obr.

Log (1 - 002,007,025,002,007,025,002,007,025,002,007,025)

Log (2 - 007,007,007)

Opublikowano
Moim zdaniem dziwnie pracuje sonda wlasnie na wolnych obrotach, nie dziala tak ladnie cyklicznie i malo kiedy ma te mniejsze wartosci czyt. pracuje wiecej na bogato. Wina sondy ?

Nie patrz tylko na korektę, a też na napięcie sondy i zobacz, że nie do końca się to pokrywa, gdyż próbkowanie VAG-ów nie jest zbyt szybkie. ;)

Jak dla mnie sonda OK, ale zaworek N80 od evap chyba nie do końca działa prawidłowo tak jakby się przycinał.

Opublikowano

No więc tak , auto po marnym chipie niemieckiej firmy... no ale mozna im wybaczyć w końcu to było dawno temu....

dwa wtryski 100% zapętlone na wysokich obrotach bo wtryski dawno zakończyły wydalać przy takiej mocy

sonda jest sprawna.

Opublikowano

To teraz jakie wyjscia..

Zmieniac program ew, powrot wstepnie na serie - tutaj chodzi o sprawnosc na dluzsza mete samochodu..

Zmiana wtryskow..

Jezdzic ..

Doladowanie na 0.9Bar-a .. Ogolnie przyjemnie jezdzi mi sie na tym programie.. chodz lag wystepuje tylko przy wcisnietym na maksa pedalu gazu.

Chcialbym bezpiecznie dla silnika ale i przyjemnie dla mnie.. Poprzedni program byl na 1.3 Bar-a bylo mega doje**ne i tyle.. na dluzsza mete K03 nie wydali takiego cisnienia, wiec odpuscilem na byt ABT..

Opublikowano

Masz 3 opcje,

1.poprawa programu pod seryjne wtryski- tak żeby było bezpiecznie,

2.wsadzenie wtrysków z saaba i korekta programu pod te wtryski

3.wgranie serii

to sa rozwiazania które zapewnią awaryjność na poziomie serii.

Opublikowano

Gregor10 czy możesz napisać coś jeszcze o tych wtryskach od saaba od jakiego konkretnie silnika ?

Opublikowano

tak jest - nr tych wtrysków 0280150431

polecam sprawdzone w boju , dają rade ładnie w 1.8t i pasują plug and play :)

Opublikowano

Dzięki serdeczne.

---------- Post dopisany 23-11-2013 at 23:13 ---------- Poprzedni post napisany 09-11-2013 at 19:44 ----------

Gregor10 pytanie odnośnie tych wtrysków od Saaba czy po ich założeniu trzeba ingerować w regulator ciśnienia paliwa albo wymienić czy wystarczy korekta wirusa ?

Opublikowano

korekta wirusa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...